AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #1 Skrevet 2. mars 2022 ...forstår ikke jeg. Kona derimot vil ha, hjelpes! Anonymkode: 3c6d6...fb7
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #2 Skrevet 2. mars 2022 Tja. Hvis velferdsstaten kollapser så er det kanskje greit å ha flere barn som kan ta seg av dere? Anonymkode: 32b3d...67d 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #3 Skrevet 2. mars 2022 Sånn historisk sett er jo verden bedre nå enn før. Ser ikke helt at den utviklingen plutselig skal snu. Jeg trur du leser for mye nyheter. Det er i nyhetenes interesse å gjøre deg redd, og det ser ut til å ha virket. Anonymkode: 8325f...02c
Gjest Warrior Skrevet 2. mars 2022 #4 Skrevet 2. mars 2022 Forstår egentlig ikke jeg heller. Ikke rette tiden å få barn på synes jeg, men skjer det så skjer det. Folk gjør som de vil. Selv om kona de vil ha så må du si din mening at du ikke vil ha nå. De som ikke vil ha barn kan ikke akkurat bli tvunget til å få barn.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #5 Skrevet 2. mars 2022 Jeg forstår det virkelig ikke! Kan ikke skjønne at folk har gått barn de siste 15 år, minst! hvertfall ikke de siste 10! Det er jo faen meg hjernedød besluttning! Jeg er 27, og tidligere ønsket jeg meg barn, men fikk en heftig wakeupcall en dag, hvor jeg så realiteten i hverdagen, verden,klima,økonomi, helse,ønsker jeg har i livet, og er så JÆVLIG glad for at jeg fant ut av det, før jeg plutselig sitter her med en skokk. Jeg er veldig glad jeg ikke har barn, og synes oppriktig synd på de som har barn, samt at jeg synes de er dumme og tar noen jævlig dårlig valg. Både for seg selv,klima, verden, og det barnet. Det at folk tenker at det er en god ide å få barn (spesielt nå), vitner bare om hvor fucked verden er. Klimaet kommer aldri til å kunne bedres, om folk ikke engang klarer å la vær å få barn, for å gjøre ting bedre. Jeg kan faktisk ikke skjønne hva dem sier til seg selv for å forsvare sitt ønske. Og uansett: Hvorfor i all verden ønsker folk å bruke tid og energi på unger. Du lever EEEEEEN gang, også ofrer du deg for et annet menneske, som stort sett er jævlig misfornøyd, klager,skriker,roter, koster mye, ender kanskje opp med sykdom, både fysisk og psykisk, lite søvn, ødelegger kropp, forhold og alt annet. Tidsklemma mm. Alle ferier blir barnevennlig ol. Nei wow. kunne ikke gjort det der. Det er bare ikke verdt det. på toppen av det hele så er det ekstremt egoistisk ( det er helt greit å være ego, men ikke når det går SÅ hardt utover planeten) Anonymkode: 84cfc...f0f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #6 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg forstår det virkelig ikke! Kan ikke skjønne at folk har gått barn de siste 15 år, minst! hvertfall ikke de siste 10! Det er jo faen meg hjernedød besluttning! Jeg er 27, og tidligere ønsket jeg meg barn, men fikk en heftig wakeupcall en dag, hvor jeg så realiteten i hverdagen, verden,klima,økonomi, helse,ønsker jeg har i livet, og er så JÆVLIG glad for at jeg fant ut av det, før jeg plutselig sitter her med en skokk. Jeg er veldig glad jeg ikke har barn, og synes oppriktig synd på de som har barn, samt at jeg synes de er dumme og tar noen jævlig dårlig valg. Både for seg selv,klima, verden, og det barnet. Det at folk tenker at det er en god ide å få barn (spesielt nå), vitner bare om hvor fucked verden er. Klimaet kommer aldri til å kunne bedres, om folk ikke engang klarer å la vær å få barn, for å gjøre ting bedre. Jeg kan faktisk ikke skjønne hva dem sier til seg selv for å forsvare sitt ønske. Og uansett: Hvorfor i all verden ønsker folk å bruke tid og energi på unger. Du lever EEEEEEN gang, også ofrer du deg for et annet menneske, som stort sett er jævlig misfornøyd, klager,skriker,roter, koster mye, ender kanskje opp med sykdom, både fysisk og psykisk, lite søvn, ødelegger kropp, forhold og alt annet. Tidsklemma mm. Alle ferier blir barnevennlig ol. Nei wow. kunne ikke gjort det der. Det er bare ikke verdt det. på toppen av det hele så er det ekstremt egoistisk ( det er helt greit å være ego, men ikke når det går SÅ hardt utover planeten) Anonymkode: 84cfc...f0f Først og fremst god bedring🤷🏼♀️ Og hvordan tenker du verden går rundt om alle slutter å få barn? Men i Norge har faktisk fødselstallene gått nedover de siste årene.. At folk vil ha barn få være opp til hver enkelt uansett. Vi for vår del har ikke levd ett liv som ikke er forenlig med barn, så det ble ikke akkurat store forandringen. Husk at dine foreldre ofret seg for deg også sånn som du legger det frem. Selvom man får barn så er jo ikke det ensbetydende med at man ødelegger kropp, forhold og alt annet. Lite søvn kan det bli til tider, men det er en periode og det går over. Da tenker jeg du ikke reiser med fly heller for det forurenser mye det også? Anonymkode: ef420...7a0 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #7 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg forstår det virkelig ikke! Kan ikke skjønne at folk har gått barn de siste 15 år, minst! hvertfall ikke de siste 10! Det er jo faen meg hjernedød besluttning! Jeg er 27, og tidligere ønsket jeg meg barn, men fikk en heftig wakeupcall en dag, hvor jeg så realiteten i hverdagen, verden,klima,økonomi, helse,ønsker jeg har i livet, og er så JÆVLIG glad for at jeg fant ut av det, før jeg plutselig sitter her med en skokk. Jeg er veldig glad jeg ikke har barn, og synes oppriktig synd på de som har barn, samt at jeg synes de er dumme og tar noen jævlig dårlig valg. Både for seg selv,klima, verden, og det barnet. Det at folk tenker at det er en god ide å få barn (spesielt nå), vitner bare om hvor fucked verden er. Klimaet kommer aldri til å kunne bedres, om folk ikke engang klarer å la vær å få barn, for å gjøre ting bedre. Jeg kan faktisk ikke skjønne hva dem sier til seg selv for å forsvare sitt ønske. Og uansett: Hvorfor i all verden ønsker folk å bruke tid og energi på unger. Du lever EEEEEEN gang, også ofrer du deg for et annet menneske, som stort sett er jævlig misfornøyd, klager,skriker,roter, koster mye, ender kanskje opp med sykdom, både fysisk og psykisk, lite søvn, ødelegger kropp, forhold og alt annet. Tidsklemma mm. Alle ferier blir barnevennlig ol. Nei wow. kunne ikke gjort det der. Det er bare ikke verdt det. på toppen av det hele så er det ekstremt egoistisk ( det er helt greit å være ego, men ikke når det går SÅ hardt utover planeten) Anonymkode: 84cfc...f0f Vel, heldigvis er ikke flertallet tilhengere av ideene om at planeten burde være fri for mennesker, slik du tydeligvis er. Anonymkode: 39e66...7f2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #8 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg forstår det virkelig ikke! Kan ikke skjønne at folk har gått barn de siste 15 år, minst! hvertfall ikke de siste 10! Det er jo faen meg hjernedød besluttning! Jeg er 27, og tidligere ønsket jeg meg barn, men fikk en heftig wakeupcall en dag, hvor jeg så realiteten i hverdagen, verden,klima,økonomi, helse,ønsker jeg har i livet, og er så JÆVLIG glad for at jeg fant ut av det, før jeg plutselig sitter her med en skokk. Jeg er veldig glad jeg ikke har barn, og synes oppriktig synd på de som har barn, samt at jeg synes de er dumme og tar noen jævlig dårlig valg. Både for seg selv,klima, verden, og det barnet. Det at folk tenker at det er en god ide å få barn (spesielt nå), vitner bare om hvor fucked verden er. Klimaet kommer aldri til å kunne bedres, om folk ikke engang klarer å la vær å få barn, for å gjøre ting bedre. Jeg kan faktisk ikke skjønne hva dem sier til seg selv for å forsvare sitt ønske. Og uansett: Hvorfor i all verden ønsker folk å bruke tid og energi på unger. Du lever EEEEEEN gang, også ofrer du deg for et annet menneske, som stort sett er jævlig misfornøyd, klager,skriker,roter, koster mye, ender kanskje opp med sykdom, både fysisk og psykisk, lite søvn, ødelegger kropp, forhold og alt annet. Tidsklemma mm. Alle ferier blir barnevennlig ol. Nei wow. kunne ikke gjort det der. Det er bare ikke verdt det. på toppen av det hele så er det ekstremt egoistisk ( det er helt greit å være ego, men ikke når det går SÅ hardt utover planeten) Anonymkode: 84cfc...f0f Wow du er jo hjernevasket. Anonymkode: 41932...622 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #9 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg forstår det virkelig ikke! Kan ikke skjønne at folk har gått barn de siste 15 år, minst! hvertfall ikke de siste 10! Det er jo faen meg hjernedød besluttning! Jeg er 27, og tidligere ønsket jeg meg barn, men fikk en heftig wakeupcall en dag, hvor jeg så realiteten i hverdagen, verden,klima,økonomi, helse,ønsker jeg har i livet, og er så JÆVLIG glad for at jeg fant ut av det, før jeg plutselig sitter her med en skokk. Jeg er veldig glad jeg ikke har barn, og synes oppriktig synd på de som har barn, samt at jeg synes de er dumme og tar noen jævlig dårlig valg. Både for seg selv,klima, verden, og det barnet. Det at folk tenker at det er en god ide å få barn (spesielt nå), vitner bare om hvor fucked verden er. Klimaet kommer aldri til å kunne bedres, om folk ikke engang klarer å la vær å få barn, for å gjøre ting bedre. Jeg kan faktisk ikke skjønne hva dem sier til seg selv for å forsvare sitt ønske. Og uansett: Hvorfor i all verden ønsker folk å bruke tid og energi på unger. Du lever EEEEEEN gang, også ofrer du deg for et annet menneske, som stort sett er jævlig misfornøyd, klager,skriker,roter, koster mye, ender kanskje opp med sykdom, både fysisk og psykisk, lite søvn, ødelegger kropp, forhold og alt annet. Tidsklemma mm. Alle ferier blir barnevennlig ol. Nei wow. kunne ikke gjort det der. Det er bare ikke verdt det. på toppen av det hele så er det ekstremt egoistisk ( det er helt greit å være ego, men ikke når det går SÅ hardt utover planeten) Anonymkode: 84cfc...f0f Håper du får hjelp Anonymkode: 55657...6fb
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #10 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg forstår det virkelig ikke! Kan ikke skjønne at folk har gått barn de siste 15 år, minst! hvertfall ikke de siste 10! Det er jo faen meg hjernedød besluttning! Jeg er 27, og tidligere ønsket jeg meg barn, men fikk en heftig wakeupcall en dag, hvor jeg så realiteten i hverdagen, verden,klima,økonomi, helse,ønsker jeg har i livet, og er så JÆVLIG glad for at jeg fant ut av det, før jeg plutselig sitter her med en skokk. Jeg er veldig glad jeg ikke har barn, og synes oppriktig synd på de som har barn, samt at jeg synes de er dumme og tar noen jævlig dårlig valg. Både for seg selv,klima, verden, og det barnet. Det at folk tenker at det er en god ide å få barn (spesielt nå), vitner bare om hvor fucked verden er. Klimaet kommer aldri til å kunne bedres, om folk ikke engang klarer å la vær å få barn, for å gjøre ting bedre. Jeg kan faktisk ikke skjønne hva dem sier til seg selv for å forsvare sitt ønske. Og uansett: Hvorfor i all verden ønsker folk å bruke tid og energi på unger. Du lever EEEEEEN gang, også ofrer du deg for et annet menneske, som stort sett er jævlig misfornøyd, klager,skriker,roter, koster mye, ender kanskje opp med sykdom, både fysisk og psykisk, lite søvn, ødelegger kropp, forhold og alt annet. Tidsklemma mm. Alle ferier blir barnevennlig ol. Nei wow. kunne ikke gjort det der. Det er bare ikke verdt det. på toppen av det hele så er det ekstremt egoistisk ( det er helt greit å være ego, men ikke når det går SÅ hardt utover planeten) Anonymkode: 84cfc...f0f Skjønner deg ganske godt. Anonymkode: b963c...546 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #11 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Først og fremst god bedring🤷🏼♀️ Og hvordan tenker du verden går rundt om alle slutter å få barn? Men i Norge har faktisk fødselstallene gått nedover de siste årene.. At folk vil ha barn få være opp til hver enkelt uansett. Vi for vår del har ikke levd ett liv som ikke er forenlig med barn, så det ble ikke akkurat store forandringen. Husk at dine foreldre ofret seg for deg også sånn som du legger det frem. Selvom man får barn så er jo ikke det ensbetydende med at man ødelegger kropp, forhold og alt annet. Lite søvn kan det bli til tider, men det er en periode og det går over. Da tenker jeg du ikke reiser med fly heller for det forurenser mye det også? Anonymkode: ef420...7a0 Smålig å bli spydig fordi du er uenig 😂 Nei. Har ikke bil,kun flydd 10 ganger. Sykler eller går om jeg trenger noe. Det er mer enn nok folk og barn her i verden,i lang tid fremover. Så folk kunne fint tatt flere års pause fra å lage barn. Det er 153 millioner foreldreløse barn. Skal folk på død og liv få barn så hjelp noen som trenger det, fremfor å bidra til å øke klimakrisen og populasjonsproblemer som allerede er et stort problem. 😏 Anonymkode: 84cfc...f0f 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #12 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Håper du får hjelp Anonymkode: 55657...6fb Fordi? Anonymkode: 84cfc...f0f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #13 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg forstår det virkelig ikke! Kan ikke skjønne at folk har gått barn de siste 15 år, minst! hvertfall ikke de siste 10! Det er jo faen meg hjernedød besluttning! Jeg er 27, og tidligere ønsket jeg meg barn, men fikk en heftig wakeupcall en dag, hvor jeg så realiteten i hverdagen, verden,klima,økonomi, helse,ønsker jeg har i livet, og er så JÆVLIG glad for at jeg fant ut av det, før jeg plutselig sitter her med en skokk. Jeg er veldig glad jeg ikke har barn, og synes oppriktig synd på de som har barn, samt at jeg synes de er dumme og tar noen jævlig dårlig valg. Både for seg selv,klima, verden, og det barnet. Det at folk tenker at det er en god ide å få barn (spesielt nå), vitner bare om hvor fucked verden er. Klimaet kommer aldri til å kunne bedres, om folk ikke engang klarer å la vær å få barn, for å gjøre ting bedre. Jeg kan faktisk ikke skjønne hva dem sier til seg selv for å forsvare sitt ønske. Og uansett: Hvorfor i all verden ønsker folk å bruke tid og energi på unger. Du lever EEEEEEN gang, også ofrer du deg for et annet menneske, som stort sett er jævlig misfornøyd, klager,skriker,roter, koster mye, ender kanskje opp med sykdom, både fysisk og psykisk, lite søvn, ødelegger kropp, forhold og alt annet. Tidsklemma mm. Alle ferier blir barnevennlig ol. Nei wow. kunne ikke gjort det der. Det er bare ikke verdt det. på toppen av det hele så er det ekstremt egoistisk ( det er helt greit å være ego, men ikke når det går SÅ hardt utover planeten) Anonymkode: 84cfc...f0f Jeg tror ikke folk som får barn er det største problemet her for å si det sånn🙄 for en kommentar😅 Anonymkode: a5444...e74 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #14 Skrevet 2. mars 2022 Sånn at menneskeheten ikke utryddes… Anonymkode: 2aefe...8a4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #15 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Smålig å bli spydig fordi du er uenig 😂 Nei. Har ikke bil,kun flydd 10 ganger. Sykler eller går om jeg trenger noe. Det er mer enn nok folk og barn her i verden,i lang tid fremover. Så folk kunne fint tatt flere års pause fra å lage barn. Det er 153 millioner foreldreløse barn. Skal folk på død og liv få barn så hjelp noen som trenger det, fremfor å bidra til å øke klimakrisen og populasjonsproblemer som allerede er et stort problem. 😏 Anonymkode: 84cfc...f0f Leste et sted at folk faktisk får færre barn nå enn tidligere år, men at vi lever lengre nå og derfor er vi så mange mennesker her. Oldemoren min døde nylig, hun var 1 av 15 unger, og vet om mange som hadde en hel haug av søsken som er i den alderen der. Og du kan ikke bare bestemme deg for å hjelpe et foreldreløst barn. Er litt mer greier enn som så.. Anonymkode: a5444...e74
Blomsterpotta Skrevet 2. mars 2022 #16 Skrevet 2. mars 2022 Jeg hadde ikke turt å få barn i denne verden. Heldigvis er mine voksne, men er redd for de og barnebarna.
AllahBallah Skrevet 2. mars 2022 #17 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg forstår det virkelig ikke! Kan ikke skjønne at folk har gått barn de siste 15 år, minst! hvertfall ikke de siste 10! Det er jo faen meg hjernedød besluttning! Jeg er 27, og tidligere ønsket jeg meg barn, men fikk en heftig wakeupcall en dag, hvor jeg så realiteten i hverdagen, verden,klima,økonomi, helse,ønsker jeg har i livet, og er så JÆVLIG glad for at jeg fant ut av det, før jeg plutselig sitter her med en skokk. Jeg er veldig glad jeg ikke har barn, og synes oppriktig synd på de som har barn, samt at jeg synes de er dumme og tar noen jævlig dårlig valg. Både for seg selv,klima, verden, og det barnet. Det at folk tenker at det er en god ide å få barn (spesielt nå), vitner bare om hvor fucked verden er. Klimaet kommer aldri til å kunne bedres, om folk ikke engang klarer å la vær å få barn, for å gjøre ting bedre. Jeg kan faktisk ikke skjønne hva dem sier til seg selv for å forsvare sitt ønske. Og uansett: Hvorfor i all verden ønsker folk å bruke tid og energi på unger. Du lever EEEEEEN gang, også ofrer du deg for et annet menneske, som stort sett er jævlig misfornøyd, klager,skriker,roter, koster mye, ender kanskje opp med sykdom, både fysisk og psykisk, lite søvn, ødelegger kropp, forhold og alt annet. Tidsklemma mm. Alle ferier blir barnevennlig ol. Nei wow. kunne ikke gjort det der. Det er bare ikke verdt det. på toppen av det hele så er det ekstremt egoistisk ( det er helt greit å være ego, men ikke når det går SÅ hardt utover planeten) Anonymkode: 84cfc...f0f Er du så snever.. Du skjønner at verden var mye mer fucked up for bare 30-40-100-200-400-500-1000 år siden? Hva i all verden tenkte dine foreldre, beste- og oldeforeldre på? Som fikk barn i sånne tider?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #18 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Smålig å bli spydig fordi du er uenig 😂 Nei. Har ikke bil,kun flydd 10 ganger. Sykler eller går om jeg trenger noe. Det er mer enn nok folk og barn her i verden,i lang tid fremover. Så folk kunne fint tatt flere års pause fra å lage barn. Det er 153 millioner foreldreløse barn. Skal folk på død og liv få barn så hjelp noen som trenger det, fremfor å bidra til å øke klimakrisen og populasjonsproblemer som allerede er et stort problem. 😏 Anonymkode: 84cfc...f0f Leste du din egen kommentar, den var ganske spydig selv. Så du må regne med at du får samme type svar tilbake 😂 Folk er ikke akkurat dumme fordi de velger å få barn. Til opplysning så er det ikke bare å hjelpe foreldreløse barn, det er en lang prosess. Det ble også født langt fler barn før. Vi lever lenger enn før og derfor er det også mange mennesker på jorda som en over skreiv. Anonymkode: ef420...7a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå