AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #1 Skrevet 2. mars 2022 Kan dere ha flete sexpartnere på ei gang? Date ny etter ny? Går deg alltid skeis om man har sex første gang man treffer en partner? Anonymkode: 4a874...4bc
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #2 Skrevet 2. mars 2022 Som nysingel trenger jeg tid for meg selv en periode for å fordøye siste forhold. Når jeg begynner datingen, tar jeg for meg en om gangen. Har venninner og søster som hadde sex på første date og de er gift. Så det skjer. Personlig har jeg aldri lyst å ha sex med en mann på første treff. Anonymkode: e5315...e8a
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #3 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Som nysingel trenger jeg tid for meg selv en periode for å fordøye siste forhold. Når jeg begynner datingen, tar jeg for meg en om gangen. Har venninner og søster som hadde sex på første date og de er gift. Så det skjer. Personlig har jeg aldri lyst å ha sex med en mann på første treff. Anonymkode: e5315...e8a Men skal love deg deg skjer fort. Sex samme kveld🙈 Er også nysingel. Ts Anonymkode: 4a874...4bc
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #4 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men skal love deg deg skjer fort. Sex samme kveld🙈 Er også nysingel. Ts Anonymkode: 4a874...4bc Da tar du i hvert fall ikke bruddet tungt. Like greit at han gjorde det slutt med deg da når du ikke føler en dritt, å bare legger deg på rygg med en gang. Anonymkode: abec7...6ce
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #5 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Da tar du i hvert fall ikke bruddet tungt. Like greit at han gjorde det slutt med deg da når du ikke føler en dritt, å bare legger deg på rygg med en gang. Anonymkode: abec7...6ce Joda, det har jeg gjort. Ble forlatt plutselig etter 10år. Trøsten er kanskje oppmerksomhet eller ta igjen det tapte. Jeg vet ikke. Jeg har sørget å grått hver kveld omtrent, så tøft har jeg hatt det. Ts Anonymkode: 4a874...4bc 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #6 Skrevet 2. mars 2022 Synd du dømmer fort over nettet. Anonymkode: 4a874...4bc 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #7 Skrevet 2. mars 2022 Jeg er nysingel. Har vært gift i maaange år. Frister overhode ikke å ha seg med noen. Tror jeg hadde blitt deppa av det nå. Jeg må rett og slett bruke tid… få ro og fred. Så kommer lysten igjen når tiden er inne tenker jeg. Men å hoppe på hva og hvem som helst kommer ikke på tale. Har noen beilere men de holdes på avstand Tenner sjelden men når det først skjer da tar jeg for meg😬 Anonymkode: ae319...c56 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #8 Skrevet 2. mars 2022 Da jeg ble singel etter 15 års ekteskap, og flere års sextørke, gikk det ikke lenge før jeg forsynte meg på sexfronten. Følelsene, tankene og sorgen ville ellers tatt for stor plass. Anonymkode: 80e75...c53 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå