AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #1 Skrevet 2. mars 2022 Det jeg drar med meg av erfaring fra tidligere forhold inn i det nye (1 år nå) er det faktum at jeg sliter med å stole på folk. Bestevenninna og eksdama samarbeidet om å holde eksdamas utroskap skjult (De avtalte jentekvelder, hvor da eksdama skulle være hos henne, men hun var hos en annen fyr) - Dette pågikk over flere mnd og jeg sliter noe jævlig med å stole på folk igjen. Så denne tråden kan faktisk handle om at jeg må skjerpe meg, men det får bli opp til dere å bedømme: Sakens kjerne: Dama, som jeg elsker utrolig høyt, har kontakt med en god venn av seg. De snapper litt med hverandre her og der og for 2-3 år siden så hadde de et seksuelt forhold som varte i vel 1 år. Han har en privat snap hvor hun kan se hva han legger ut. Når man ser storyes på snap så er jo det sånn små sirkler man må trykke på for å sjekke storyen og på denne fyren er det en hengelås noe som beviser at dette er en privat story. Hun lå foran meg i sofaen i går og åpnet storyen ved siden av hans, slik at denne ikke ble åpnet foran meg (og jeg rakk akkurat å se at det var et bilde av han i bar overkropp) jeg sa ingenting da, for jeg orka ikke starte noen diskusjon. Jeg går så for å ordne meg vann og legger meg bak henne igjen (jeg er borte i ca 1 min) og hun mottar en snap fra ei venninne. Når hun åpner snappen og har sett den så forsvinner jo bildet og hun er tilbake der du kan se storyene til folka. Da viser det seg at hun har åpnet denne private snappen mens jeg ordna meg vann. Nå sitter jeg med en følelse av at dette er noe hun prøve å skjule og at hun rett og slett håper på at jeg ikke så dette. Er dette noe jeg bør ta opp med henne? Er det innafor å ha slik kontakt med en hun har hatt et seksuelt forhold med? Bør jeg stille spørsmålet motsatt vei om hun hadde likt om jeg var på privat story med ei jeg hadde et seksuelt forhold til tidligere hvor hun la ut bilder av f. eks seg selv i string osv? Håper på gode råd og er samtidig forberedt på kritikk. 🙂 Anonymkode: 4506c...bf7
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #2 Skrevet 2. mars 2022 Her må du sette foten ned og spør henne hva hun holder på med. Overhodet ikke akseptabelt. Anonymkode: 2b451...424 5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #3 Skrevet 2. mars 2022 Jeg tenker du må kjenne etter hva du synes er ok i et forhold. Jeg synes ikke i utgangspunktet det trenger å være noe galt med å ha kontakt med en man har hatt et seksuelt forhold til, så lenge det er veldig over. Men å motta snaps av ham i bar overkropp hadde ikke vært OK for min del. Anonymkode: c089d...023 8
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #4 Skrevet 2. mars 2022 Takk for svar 🙂 Greit å ha kontakt, for all del, men det er det med å motta snaps i bar overkropp jeg reagerer på. Anonymkode: 4506c...bf7 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #5 Skrevet 2. mars 2022 Dette trenger ikke bety så mye, men det er viktig at du ikke er naiv. At man har kontakt med noen man har en seksuell fortid med, syns jeg er en uting i et monogamt forhold, men det er bare mitt ståsted og mitt verdisyn. Det at hun i tillegg tydeligvis ser bilder av denne mannen i bar overkropp, og er en del av hans private story på snapchat, tenker jeg sier litt. Det trenger ikke bety at de ligger sammen eller noe slikt, men det er tydeligvis en interesse der. Har du fortalt henne at du har opplevd utroskap? Kanskje du skal fortelle om dette, og samtidig lufte bekymringene dine. Problemet er da at mest sannsynlig vil hun bare bli flinkere til å skjule det, fremfor å faktisk slette han og ikke ha mer kontakt med han. Så kanskje du ikke burde si så mye mer, og heller være på vakt? Hadde jeg vært deg hadde jeg snoka på mobilen... Sjekka storyen hans. Altså ikke sjekket meldinger og slikt, men fulgt litt med på storyen og kontakten med han. Jeg har brent meg jeg også, ærlighet får man ikke når man spør, og man må nesten finne ut av ting selv. Men det er uetisk å gjøre noe sånt... Men er ikke innafor å være utro heller.. Syns ikke du overreagerer for øvrig, du har min fulle støtte. Anonymkode: 744bd...623 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #6 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Dette trenger ikke bety så mye, men det er viktig at du ikke er naiv. At man har kontakt med noen man har en seksuell fortid med, syns jeg er en uting i et monogamt forhold, men det er bare mitt ståsted og mitt verdisyn. Det at hun i tillegg tydeligvis ser bilder av denne mannen i bar overkropp, og er en del av hans private story på snapchat, tenker jeg sier litt. Det trenger ikke bety at de ligger sammen eller noe slikt, men det er tydeligvis en interesse der. Har du fortalt henne at du har opplevd utroskap? Kanskje du skal fortelle om dette, og samtidig lufte bekymringene dine. Problemet er da at mest sannsynlig vil hun bare bli flinkere til å skjule det, fremfor å faktisk slette han og ikke ha mer kontakt med han. Så kanskje du ikke burde si så mye mer, og heller være på vakt? Hadde jeg vært deg hadde jeg snoka på mobilen... Sjekka storyen hans. Altså ikke sjekket meldinger og slikt, men fulgt litt med på storyen og kontakten med han. Jeg har brent meg jeg også, ærlighet får man ikke når man spør, og man må nesten finne ut av ting selv. Men det er uetisk å gjøre noe sånt... Men er ikke innafor å være utro heller.. Syns ikke du overreagerer for øvrig, du har min fulle støtte. Anonymkode: 744bd...623 Jeg kommer ikke til å be henne slutte å ha kontakt, men kommer nok til å forvente at hun kobler seg ut av den private storyen. :- ) Anonymkode: 4506c...bf7
MacadamiaNut Skrevet 2. mars 2022 #7 Skrevet 2. mars 2022 Jeg forstår deg godt jeg. Har opplevd mye kjipt selv… Men det å ha kontakt (å være venner altså) med gamle ligg og SPESIELT om kjæresten ikke får bli involvert, er en uting og hadde aldri funnet meg i det. Venner som partneren ikke kan bli kjent med eller iallefall kunne møte, er ikke en venn. Det er noen du har på si. Fraser som «jeg må jo få lov å ha noen venner for meg selv daaa» hører tenårene til. Voksne folk oppfører seg ikke sånn, fordi det er umodent og alle skjønner hva som ligger bak. Bar overkropp/nudes/bikinibilder er totalt uaktuelt for meg uansett hvem de er fra. Go tell her💪🏻 6
Nooni Skrevet 2. mars 2022 #8 Skrevet 2. mars 2022 Det går vel an å snakke om dette? Jeg mener, det er forståelig at du er utrygg etter å ha vært gjennom et svik fra andre, men du bør ikke på noe måte la dette gå ut over henne med beskyldninger og kritikk basert på det (du forteller) hun har gjort. Jeg tenker at dere kan komme langt om du forklarer henne hvordan du har det. Hvis hun ser ditt perspektiv (og din utrygghet) så kan det jo være at hun har veldig lyst til å bidra til at du skal komme forbi det?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #9 Skrevet 2. mars 2022 MacadamiaNut skrev (1 time siden): Jeg forstår deg godt jeg. Har opplevd mye kjipt selv… Men det å ha kontakt (å være venner altså) med gamle ligg og SPESIELT om kjæresten ikke får bli involvert, er en uting og hadde aldri funnet meg i det. Venner som partneren ikke kan bli kjent med eller iallefall kunne møte, er ikke en venn. Det er noen du har på si. Fraser som «jeg må jo få lov å ha noen venner for meg selv daaa» hører tenårene til. Voksne folk oppfører seg ikke sånn, fordi det er umodent og alle skjønner hva som ligger bak. Bar overkropp/nudes/bikinibilder er totalt uaktuelt for meg uansett hvem de er fra. Go tell her💪🏻 Dette!! Anonymkode: dd5db...622
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #10 Skrevet 2. mars 2022 Helt innafor å synes dette er ubehagelig, de har tross alt hatt et seksuelt forhold i lang tid. Det er ikke utenfor «snittet» å spørre om dette og si hva ditt standpunkt er. Anonymkode: 38704...67b
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #11 Skrevet 2. mars 2022 Følg magefølelsen. Hvis du snakker med henne, stoler du på at hun forteller sannheten eller vil du fortsette å tvile? Hvis du uansett vil fortsette å tvile er det ikke noe vits i å ha den samtalen da det endrer ingenting. Du kan sjekke mobilen for å være sikker, men da har også du begått et tillitsbrudd. Anonymkode: 24cda...43f
Gjest CamillaCollett Skrevet 2. mars 2022 #12 Skrevet 2. mars 2022 Du orket ikke å starte noen diskusjon, sier du. Har dere snakket om dette før? Hvordan reagerer hun da? Jeg forstår veldig godt at du reagerer, det tror jeg de aller, aller fleste ville gjort. Hadde jeg sett min kjæreste få bilde av halvnaken eks hadde jeg blitt lei meg og urolig, og vi ville blitt nødt til å snakke om det. Ta det opp. Du er ikke vanskelig.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #13 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det jeg drar med meg av erfaring fra tidligere forhold inn i det nye (1 år nå) er det faktum at jeg sliter med å stole på folk. Bestevenninna og eksdama samarbeidet om å holde eksdamas utroskap skjult (De avtalte jentekvelder, hvor da eksdama skulle være hos henne, men hun var hos en annen fyr) - Dette pågikk over flere mnd og jeg sliter noe jævlig med å stole på folk igjen. Så denne tråden kan faktisk handle om at jeg må skjerpe meg, men det får bli opp til dere å bedømme: Sakens kjerne: Dama, som jeg elsker utrolig høyt, har kontakt med en god venn av seg. De snapper litt med hverandre her og der og for 2-3 år siden så hadde de et seksuelt forhold som varte i vel 1 år. Han har en privat snap hvor hun kan se hva han legger ut. Når man ser storyes på snap så er jo det sånn små sirkler man må trykke på for å sjekke storyen og på denne fyren er det en hengelås noe som beviser at dette er en privat story. Hun lå foran meg i sofaen i går og åpnet storyen ved siden av hans, slik at denne ikke ble åpnet foran meg (og jeg rakk akkurat å se at det var et bilde av han i bar overkropp) jeg sa ingenting da, for jeg orka ikke starte noen diskusjon. Jeg går så for å ordne meg vann og legger meg bak henne igjen (jeg er borte i ca 1 min) og hun mottar en snap fra ei venninne. Når hun åpner snappen og har sett den så forsvinner jo bildet og hun er tilbake der du kan se storyene til folka. Da viser det seg at hun har åpnet denne private snappen mens jeg ordna meg vann. Nå sitter jeg med en følelse av at dette er noe hun prøve å skjule og at hun rett og slett håper på at jeg ikke så dette. Er dette noe jeg bør ta opp med henne? Er det innafor å ha slik kontakt med en hun har hatt et seksuelt forhold med? Bør jeg stille spørsmålet motsatt vei om hun hadde likt om jeg var på privat story med ei jeg hadde et seksuelt forhold til tidligere hvor hun la ut bilder av f. eks seg selv i string osv? Håper på gode råd og er samtidig forberedt på kritikk. 🙂 Anonymkode: 4506c...bf7 nei, dette er ikke greit. hadde faen meg ikke likt at partneren min drev på slik dama di gjør. her må du manne deg opp og spørre hva hun egentlig holder på med og om hun hadde likt at DU holdt slik på med ei venninne som tidligere også var sexpartner. Om hun blir sint så skjuler hun noe Anonymkode: ce6da...65e
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #14 Skrevet 2. mars 2022 MacadamiaNut skrev (5 timer siden): Fraser som «jeg må jo få lov å ha noen venner for meg selv daaa» hører tenårene til. Voksne folk oppfører seg ikke sånn, fordi det er umodent og alle skjønner hva som ligger bak. Helt enig! Er greit å ha venner, men ikke venner man skal dele nudes med, flørte med og lignende Anonymkode: ce6da...65e
MacadamiaNut Skrevet 2. mars 2022 #15 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Helt enig! Er greit å ha venner, men ikke venner man skal dele nudes med, flørte med og lignende Anonymkode: ce6da...65e Eller som man ikke kan introdusere partneren for..😉 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #16 Skrevet 9. mars 2022 TS her. Takker for alle svar 🙂 Har lest hver og en. Jeg tok opp dette etter jobb og vridde spørsmålet på denne måten (Hva om jeg mottok bilder av gamle flammer på en privat story hvor de sendte bikinibilder OL, hvordan hadde du følt deg da?) Jeg stoler på dama mi, jeg gjøre det og hun begynte å gråte og sa umiddelbart at det ikke var noe spesielt med denne fyren, så hun fjerna seg selv fra storyen med en gang. Fikk nøstet opp i denne floka i hvert fall. Hun svarte selvfølgelig nei når jeg vridde spørsmålet slik at hun fikk se det fra mitt ståsted. 🙂 Anonymkode: 4506c...bf7 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #17 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 2.3.2022 den 13.57): Det jeg drar med meg av erfaring fra tidligere forhold inn i det nye (1 år nå) er det faktum at jeg sliter med å stole på folk. Bestevenninna og eksdama samarbeidet om å holde eksdamas utroskap skjult (De avtalte jentekvelder, hvor da eksdama skulle være hos henne, men hun var hos en annen fyr) - Dette pågikk over flere mnd og jeg sliter noe jævlig med å stole på folk igjen. Så denne tråden kan faktisk handle om at jeg må skjerpe meg, men det får bli opp til dere å bedømme: Sakens kjerne: Dama, som jeg elsker utrolig høyt, har kontakt med en god venn av seg. De snapper litt med hverandre her og der og for 2-3 år siden så hadde de et seksuelt forhold som varte i vel 1 år. Han har en privat snap hvor hun kan se hva han legger ut. Når man ser storyes på snap så er jo det sånn små sirkler man må trykke på for å sjekke storyen og på denne fyren er det en hengelås noe som beviser at dette er en privat story. Hun lå foran meg i sofaen i går og åpnet storyen ved siden av hans, slik at denne ikke ble åpnet foran meg (og jeg rakk akkurat å se at det var et bilde av han i bar overkropp) jeg sa ingenting da, for jeg orka ikke starte noen diskusjon. Jeg går så for å ordne meg vann og legger meg bak henne igjen (jeg er borte i ca 1 min) og hun mottar en snap fra ei venninne. Når hun åpner snappen og har sett den så forsvinner jo bildet og hun er tilbake der du kan se storyene til folka. Da viser det seg at hun har åpnet denne private snappen mens jeg ordna meg vann. Nå sitter jeg med en følelse av at dette er noe hun prøve å skjule og at hun rett og slett håper på at jeg ikke så dette. Er dette noe jeg bør ta opp med henne? Er det innafor å ha slik kontakt med en hun har hatt et seksuelt forhold med? Bør jeg stille spørsmålet motsatt vei om hun hadde likt om jeg var på privat story med ei jeg hadde et seksuelt forhold til tidligere hvor hun la ut bilder av f. eks seg selv i string osv? Håper på gode råd og er samtidig forberedt på kritikk. 🙂 Anonymkode: 4506c...bf7 Hallo i luken??? At du gidder? Hun er utro.. om så ikke fysisk så er hun psykisk og emosjonelt utro. Dette hadde jeg IKKE funnet meg i. Hvor gammel er hun? 19?? Anonymkode: 63857...562
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #18 Skrevet 9. mars 2022 Hun er ikke utro. Eksdama mi var utro, men denne dama stoler jeg på! Anonymkode: 4506c...bf7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå