AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #1 Skrevet 2. mars 2022 En på snapp hadde lagt meg til for ikke så kjempe lenge siden. Vi chattet litt og ble litt kjent han bor 8 timer unna og hadde lyst til å møte meg. Helt ærlig så hadde jeg ikke så lyst men han overtalte meg. Jeg er alenemor med 100% ansvare og fikk da møtet han i noen få timer. Han ba meg ut på date, men istedenfor date" så gikk vi bare rundt og snakket (var helt greit det) Jeg hadde sagt at jeg ikke ville ha overnatting besøk så han lå på hotell 😅 Da han reiste hjem så snakket vi litt på snapp og igjen er han nå veldig ivrig på å besøke meg. Han har en veldig god betalt jobb, veldig snill og grei men kan være litt kjedelig. Han kan bli en god mann og en flott bonus pappa det er derfor jeg ikke helt gir slipp på han. Han har kjøpt gave til barnet og vil bli kjent med min datter. Men jeg er veldig usikker enda jeg synes det går alt for fort fram. Han vil flytte sammen med oss eller at vi skal kjøpe oss noe sammen. Jeg kjenner ikke denne mannen så godt og vet ikke hva jeg følge. Han sier at han er forelsket i meg og helt betatt, men jeg er ikke betatt i han. Nå vil han komme på besøk og bo hos oss i ei uke 😅 og prøve oss ut som familie" kjenner jeg bare blir utrolig stresset av han, og slitsomt. Nå følge jeg ikke for å chatte med han heler.. Burde jeg bare avslutte? Selv om jeg liker han egentlig litt..men dette går alt for fort. Ble slutt med barnefar for nesten et år siden. Har hvert i en usund voldelig forhold..og er nok rett til å tilknytte meg andre. Anonymkode: f3285...420
Gjest Dævendøtte Skrevet 2. mars 2022 #2 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Burde jeg bare avslutte? Selv om jeg liker han egentlig litt..men dette går alt for fort. Jeg er tilhenger av at "den som intet våger, intet vinner". Men hadde ALDRI latt barna mine møte fyren så fort, hadde jeg ikke hatt barn i hus, kanskje. Men han er høres litt shady ut, vil nesten bytte ut betatt med besatt. Vær forsiktig! For han kan bli veldig, veldig intens. Hadde latt han bo på hotell i stedet for å ta han med hjem minst en gang til. Og du skal også velge en mann du blir betatt av, ikke en som er grei nok.
Gjest CamillaCollett Skrevet 2. mars 2022 #3 Skrevet 2. mars 2022 Forteller du nå at du har møtt denne mannen én gang, og han snakker om å flytte sammen med dere og vil bo med dere i en uke for å teste hvordan dere fungerer som en familie? I så fall er det ren og skjær galskap. Ville løpt som bare det, også hvis jeg ikke hadde barn, og med barn som også skal ha noe med dette å gjøre er det jo enda gærnere. Og du burde virkelig tenke over verdiene dine når du ikke gir slipp på en mann du ikke er betatt av fordi han tjener godt og liksom kan bli en grei bonuspappa.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #4 Skrevet 2. mars 2022 Han virker ikke helt god. Dere har møttes en gang? Løp! Anonymkode: a9e44...efe
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #5 Skrevet 2. mars 2022 Hvis du virkelig er i tvil TS, det er ikke normalt å snakke om å flytte sammen og møte barnet etter ett møte. Møte barn gjør man kanskje ikke før om 6 måneder til 1 år. Her må du slå kraftig på bremsen og være ærlig om egne følelser og grenser. Anonymkode: 83369...7b2 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #6 Skrevet 2. mars 2022 Høres ut som en galning. Du er bare smigret av lovebombingen hans. Google det, og se hva som kommer opp. Ingen normale folk vil kjøpe hus med noen de har truffet én gang. Bli kjent med datteren din? En overgriper, kanskje? Her ville jeg takket for meg og sagt jeg ikke var interessert. Anonymkode: c5d41...dd0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå