AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #1 Del Skrevet 2. mars 2022 Hva er deres erfaringer med trening (jogging eller styrketrening) etter koronasmitte? Jeg spør da først og fremst dere som ble syke med feber og så videre, ikke dere som fikk positiv test uten noen sykdomstegn. Blir dere fortere slitne? Tar det lenger å restituere seg mellom hver økt? Må dere trene med mindre volum/ belastning enn før? Anonymkode: e2b4b...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars1009 Skrevet 2. mars 2022 #2 Del Skrevet 2. mars 2022 Jeg ble ikke spesielt syk. 4 uker siden. Har jobbet og fungerer fint i hverdagen, men mangler overskudd til trening. Har kun trent en gang, og presterte dårligere, ja. Ble fort sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #3 Del Skrevet 3. mars 2022 Jeg hadde det nylig, og ble støl av gåtur på flatmark i går😝 Anonymkode: 62f7f...017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #4 Del Skrevet 3. mars 2022 Hadde ordentlig feber, var syk i 14 dager før jeg fungerte som normalt på jobb igjen. Hadde en lett styrkeøkt underveis, og det tok 5 dager før stølheten gikk over, hadde muskelsmerter om natta etter trening. Kondis har jeg ikke turt tenke på, men trente lett styrke igjen 14 dager etter symptomdebut, og det ser ut til å gå mye bedre nå. Har tenkt å vente til jeg har vært frisk en uke før jeg starter forsiktig med kondistrening. Anonymkode: 12e06...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 4. mars 2022 #5 Del Skrevet 4. mars 2022 Jeg har vært febersyk og skikkelig sliten etterpå. Følger opplegget som anbefales her: Trening etter covid-19 - NHI.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå