Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 27. oktober 2005 #1 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hei Jeg og min mann lurer på å reise til Kroatia til sommeren, vi er passert 40 Har sett litt på nettet , men finner ikke det jeg leter etter. vi er veldig glad i stranden så den må være fin, leilighetene må ligge nær stranden. vi liker ikke store leilighetskompleks, bør helst være under 100 leieligheter, mye koseligere da. Er det noen som kan anbefale en plass hvor det er sjarmerende. På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 29. oktober 2005 #2 Del Skrevet 29. oktober 2005 Vil dere absolutt til et charter-leilighetskompleks? Jeg var på ferie i Dubrovnik i høst. Bodde i en sjarmerende, leid leilighet i gamlebyen, kort avstand til alt. Strålende. Kan i det hele tatt anbefale Dubrovnik på det varmeste. Og det er mange flotte hoteller der også, mange med egne strender. Du kan jo sjekke Dubrovnik-online. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #3 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hei champagnepiken Vi trenger ikke reise charter. kan godt leie privat,men vi er litt "pinglete" når det det gjelder slik. Det greit at alt er lagt til rette, jeg vet at det er dumt , Men si meg var det bare grus på stranden, eller var det sand også?? Jeg får sjekke litt på stedet som du anbefaler på nettet og undersøke priser på leilighet og kun fly tur/retur, kansje jeg er heldig Hilsen meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå