AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #1 Skrevet 2. mars 2022 Synes det er så vanskelig å finne noen gode bukser som ikke strammer rundt magen og midjen. Cubus hadde noen gode jeggings før men de er ikke lengre i sortimentet tror jeg. Jeg er 160 høy og bruker vanligvis M i størrelse. Er det noen som kan anbefale noen comfy jeggings til meg? Anonymkode: 750f1...81f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #2 Skrevet 2. mars 2022 Jeg er veldig fornøyd med Jegging Jane. Jeg har to par, ett som er et par år gammel, og så kjøpte jeg en flett nye en her rett før jul. Jeg har også en veldig god en fra Only som jeg kjøpte på Zalando rett før jul, husker ikke nøyaktig modell, men den var helt utrolig superdupermyk! Anonymkode: 8bf54...78a
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #3 Skrevet 2. mars 2022 Definert som jeans, men Kine fra Floyd er veldig komfortabel på. https://www.floyd.no/floyd-jeans-kine-pocket-2227-dk-blue Synes den er relativt romslig i størrelsen og kunne nok hatt den i 28, har en del å gå på i 29. Til sammenligning må jeg ha 31 i Highwaist Hannah fra Cubus. Jegging Jane fra Cubus er også veldig behagelig på og er på salg nå til kr. 199,-. Anonymkode: 7a8f4...a49
TinaEmilie98 Skrevet 3. mars 2022 #4 Skrevet 3. mars 2022 Freddy WR.UP er helt rå! Ser flott ut, sitter bra, og helt nydelige å ha på 😍 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #5 Skrevet 3. mars 2022 TinaEmilie98 skrev (1 minutt siden): Freddy WR.UP er helt rå! Ser flott ut, sitter bra, og helt nydelige å ha på 😍 Uff, det der ser ikke råbra ut, nei.. Kanskje om man er fjorten, men rumpe-push-up ser rett og slett bare forferdelig og krampeaktig ut. Anonymkode: 8bf54...78a 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #6 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Uff, det der ser ikke råbra ut, nei.. Kanskje om man er fjorten, men rumpe-push-up ser rett og slett bare forferdelig og krampeaktig ut. Anonymkode: 8bf54...78a Haha, huff. Den så ikke bra ut. Syns det er teit med plagg som tydelig viser konturene av rumpen. Blir krampaktig ja... Anonymkode: 8433b...0a5
TinaEmilie98 Skrevet 3. mars 2022 #7 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Haha, huff. Den så ikke bra ut. Syns det er teit med plagg som tydelig viser konturene av rumpen. Blir krampaktig ja... Anonymkode: 8433b...0a5 Jeg syns de er flotte! Og superbehagelige. Fikk masse positive kommentarer på de da jeg gikk i de! 1
flusa Skrevet 3. mars 2022 #8 Skrevet 3. mars 2022 Molly high waist jeans. Fantastisk god stretch,god passform. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå