Gå til innhold

Brudepynting i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger tips om en ok frisør for brudepynting i Oslo, gjerne med antydning om pris. Noen erfaringer? Gjerne Oslo øst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg trenger tips om en ok frisør for brudepynting i Oslo, gjerne med antydning om pris. Noen erfaringer? Gjerne Oslo øst.

Hei, min forlover brukte Perry Frisør i Pilestredet ifjor. Betalte 2500 ca for prøvetime, makeup og oppsett av hår. Hun var kjempefin og fornøyd. Jeg skal bruke samme ;)

Skrevet
Hei, min forlover brukte Perry Frisør i Pilestredet ifjor. Betalte 2500 ca for prøvetime, makeup og oppsett av hår. Hun var kjempefin og fornøyd. Jeg skal bruke samme ;)

Takk skal du ha. Jeg glemte å si at jeg er opptatt av å få en litt naturlig look både når det gjelder hår og sminke, ikke overstasjet - er fremdeles Perry å anbefale? (man er jo litt forskjellig på ønsker på akkurat det der!)

Skrevet (endret)
Takk skal du ha. Jeg glemte å si at jeg er opptatt av å få en litt naturlig look både når det gjelder hår og sminke, ikke overstasjet - er fremdeles Perry å anbefale? (man er jo litt forskjellig på ønsker på akkurat det der!)

Ja, hun har en veldig naturlig look fra før, og hadde det fortsatt, bare enda finere..hehehe. Ikke noe oversminket eller noe. Mykt, fint inntrykk av makeup og hår.

Må slenge på at de har flere avdelinger i oslo. De har en nettside, men rekker ikke å finne adressen akkurat nå ;)

Endret av kitekatt
Gjest Hippopotamus
Skrevet

Jeg ringte og sjekket priser der for et par dager siden:

350,- for prøvetime frisør

1250,- for brudepynting på dagen (minus sminke)

250,- for prøvetime sminke (de pleide ikke ha det, men hvis man ville kunne man få)

300,- for sminke på selve dagen

2150,- tilsammen, dersom man vil ha full pakke! Det er jo ikke så verst pris?

Skrevet
Jeg ringte og sjekket priser der for et par dager siden:

350,- for prøvetime frisør

1250,- for brudepynting på dagen (minus sminke)

250,- for prøvetime sminke (de pleide ikke ha det, men hvis man ville kunne man få)

300,- for sminke på selve dagen

2150,- tilsammen, dersom man vil ha full pakke! Det er jo ikke så verst pris?

Nei, det hørtes kjempebra ut. Jeg tror jeg satser på dem hvis de har ledig, ringer imorgen.

Gjest Hippopotamus
Skrevet
Nei, det hørtes kjempebra ut. Jeg tror jeg satser på dem hvis de har ledig, ringer imorgen.

Ja, vi kommer nok også til å bruke dem.

Skrevet

Jeg brukte Lene på Komsa frisør, de ligger rett ved Stortinget.

Utrolig fornøyd! Alle som jobber der er stylister.

Jeg hadde en veldig naturlig look, med håret litt oppsatt.

Betalte ca 1700,- for sminke og hår, inkludert prøvetime.

Litt mer info finner du på www.lenestyling.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...