Gå til innhold

Venninne som avlyser planer og nedprioriterer deg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

jeg har en god venninne fra barndommen som jeg ikke vil miste. Jeg er glad i henne og bryr meg mye om hun.

For noen år siden flyttet hun til samme by som meg - men vi har bare møttes 1-2 ganger i måneden. Vi er 30, jeg har barn (1,5 år), samboer og nytt hus. Hun er singel og dater menn gjennom Tinder.

Jeg bor ikke i Oslo lengre (bor i en liten by 1 time unna) og er avhengig av litt planlegging for at vi skal kunne møtes nå. Men! Hun nedprioriterer meg/oss venninnene veldig. Hun avlyser avtaler til fordel for å datingen og er veldig lite fleksibel. Hun kan feks. Plutselig avlyse avtaler og la vær å komme fordi hun skal spille tennis med en fyr fra Tinder og det er mye viktigere enn å treffe venninner. 
På en måte tenker jeg «jaja da får du ha det så godt da» og på en annen side så vil jeg være der for henne. Hun klaget senest i januar over hvor få venninner hun har og at hun bruker gutter fra Tinder som venner. 
Hva gjør jeg? 

Anonymkode: 97e76...cad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun vil ikke være nær veninne. Enten må du akseptere det eller kutte henne ut.

Jeg gjorde sistnevnte i en situasjon der jeg ble nedprioritert foran en rekke menn. I årevis.

Anonymkode: 43cdd...646

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...