Gå til innhold

Feire bursdag på Mcdonalds...trenger tips

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aaah, gode barndomsminner med bursdag på mækkern på 90-tallet  :fnise: Det var alltid stor stas! Nå har jeg ikke vært på der på sikkert 10 år, men om ungen min hadde fått invitasjon til bursdag der hadde jeg ikke sett noen problemer med det. Det er snakk om én dag og en happy meal. Og de har fått vegansk burger og gulrøtter i stedet for chips til den som ønsker det. Chill pastill. 

Anonymkode: 244e6...81e

• Liker 18
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Interessant tråd. Er det så rart at barn vokser opp med og bli mobbere når man har foreldre som dette i tråden? Flotte holdninger.

Jeg syns Macdonalds høres veldig bra ut. Det vekker gode minner! Barn koser seg på nye steder og være med hverandre, det blir en opplevelse for dem. Ville ringt dem og hørt hva de kan tilby av bursdagspakker, og hva de anbefaler :) 

Anonymkode: 30cc4...acb

• Liker 21
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
rampenissen72 skrev (15 minutter siden):

Ja, det er da minst 15-20 år siden. Verden har heldigvis gått videre. 

Folk har tydeligvis i hvert fall blitt mer bortkjemte, uhøflige og rett å slett usympatiske siden....

Anonymkode: 84376...46d

• Liker 23
Gjest rampenissen72
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja dine barn får sikkert ett sunt og godt forhold til mat😅🤣 herrefred, er det virkelig mulig, så utrolig snobbete det er mulig å bli

De har aldri spist der. Og heller aldri spurt om det. Hvorfor skal de begynne pga et selskap? 

Gjest rampenissen72
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Folk har tydeligvis i hvert fall blitt mer bortkjemte, uhøflige og rett å slett usympatiske siden....

Ja. 

AnonymBruker
Skrevet
rampenissen72 skrev (Akkurat nå):

De har aldri spist der. Og heller aldri spurt om det. Hvorfor skal de begynne pga et selskap? 

😂begynne, pass opp, hamburger er inngangsporten til hardere stoffer.

Hva med, fordi de ble invitert? 

• Liker 35
AnonymBruker
Skrevet
rampenissen72 skrev (21 minutter siden):

Ja, det er da minst 15-20 år siden. Verden har heldigvis gått videre. 

Kan helt fint feire der i dag også om de har et godt opplegg. At du ikke liker det får være ditt problem :)

Anonymkode: 3495b...87f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

😂begynne, pass opp, hamburger er inngangsporten til hardere stoffer.

Hva med, fordi de ble invitert? 

Fra Mæccer'nburger til heroin 😂

Anonymkode: 3495b...87f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke de negative holdningene her inne! Det er da like usunn mat andre steder som arrangerer barnebursdager? Det er snakk om en bursdag, det er unntakstilstand!

TS, jeg ville ha syntes det var helt OK at mine barn ble invitert til McDonalds. Men dere bør gå i barnehagen etterpå, og leke ute, pga barna trolig ikke klarer å sitte rolig i 2 timer inne på Macern, og kommer kanskje til å kjede seg hvis det ikke skjer ting. Og kanskje ha med kake og kakao på termos f.eks til etter at de har lekt en stund ute.

Anonymkode: 75655...20d

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Supert med bursdag på McDonalds, ungene elsker det og det er jo det viktigste, er jo tross alt barn som har bursdag.

Men kjøp bursdagspakken, det koster nesten ikke noe mer. Da reserverer de bursdagsrommet og har en ansatt som gjør all jobben. Når alle har kommet tar de bestilling fra alle (de forskjellige versjonene av Happy Meal) og etter lek og gaver får alle is.

Anonymkode: 4b869...777

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hadde aldri orket å ha veganske barn i bursdagsselskap. 

Anonymkode: 3163a...92f

Tommel ned 👎👎

Det finnes flere barn som  spise vegansk mat fordi de ikke tåler melk eller gluten. Å bli ekskludert fordi de må ha allergivennlig mat er bare dumt, og det er urettferdig for barnet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Millimani skrev (1 minutt siden):

Tommel ned 👎👎

Det finnes flere barn som  spise vegansk mat fordi de ikke tåler melk eller gluten. Å bli ekskludert fordi de må ha allergivennlig mat er bare dumt, og det er urettferdig for barnet. 

Det er ofte også gluten i vegansk mat. 

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ofte også gluten i vegansk mat. 

Det er jo helt sant. Har melke-allergi selv. Men uansett er det uakseptabelt å ekskludere barn som har allergi

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, rampenissen72 said:

Barna mine hadde ikke fått gårt i den bursdagen. Vi spiser ikke slikt søppel. 

Ja, hold barna dine utenfor mens alle får dra i bursdag... populært

Anonymkode: 36274...db6

• Liker 18
Skrevet
rampenissen72 skrev (40 minutter siden):

Barna mine hadde ikke fått gårt i den bursdagen. Vi spiser ikke slikt søppel. 

Synd at du da utestenger barnet ditt. Man dør ikke av å spise slikt noen få ganger i året. Det er sunt for barn å lære at noe kan man spise en sjelden gang fordi det er usunt, mens andre måltider kan man spise ofte fordi det er sunt.

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg hadde vært veldig negativ til å sende mitt barn i bursdag på McDonalds. Hen har aldri vært der, og aldri smakt brus før. Jeg vet ikke om det fortsatt kun er brus inkludert i Happy Meal?

Nå vet ikke jeg hvor du bor, men hva med en utebursdag? Vi har vært i flere utebursdager nå under Covid og det har vært kjempesuksess uansett vær og årstid. Grille pølser på bålet og ha utendørs skattejakt etter godteposer f eks. Veldig gøy for barna og mindre å rydde for de voksne 😊

Anonymkode: 17c7e...322

Så når ditt barn skal i bursdag og alle andre drikker brus, så må foreldrene til bursdagsbarnet sørge for at ditt barn ikke smaker en dråpe brus? Stakkars barn. 

• Liker 14
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var liten hadde McDonalds bursdagspakke. Vet ikke om de har det enda? Da fikk vi mat, hadde et par leker med en bursdagsvert og fikk lage vår egen is.

Er det lekerom på McDonaldsen, TS? 

Anonymkode: d5009...291

AnonymBruker
Skrevet
Millimani skrev (4 minutter siden):

Det er jo helt sant. Har melke-allergi selv. Men uansett er det uakseptabelt å ekskludere barn som har allergi

Helt enig! Ville bare opplyse så noen ikke serverer vegansk mat i god tro at det er alltid glutenfritt :) 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

McDonald's-bursdag var det kuleste av det kule da jeg var barn. Særlig med Happy Meal! Men barn i dag er kanskje litt mer kravstore, ser jeg for meg. Hvis det er lekerom/ballrom der kan de vel være der i tillegg?

(Er veggis i dag og har ikke spist der på over 20 år, men husker jeg syns det var såååå kult som barn).

Anonymkode: 26765...b58

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kjør heller en gourmet-restaurant som Egon!

Anonymkode: 09ec7...cdd

Skrevet

Jeg synes det høres ut som en kjempegod ide.

McDonalds vil ordne med alt av allergier. Alle barn blir glad for happy meal og barna kan sammenligne lekene de har fått.

Jeg ville i tillegg til McDonalds ordnet noen tegneleker, halen på grisen eller noe.

Dette er for barna og ikke de voksne.

God ide med feiring på McDonalds.

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...