AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #1 Skrevet 2. mars 2022 Hei Dattera mi fyller 6 år neste uke. Hun har lyst til å invitere barna fra avdelingen hennes. Vi bor veldig trangt så har ikke plass til å invitere rundt 10-12 barn hjemme hos oss. Derfor har vi tenkt å invitere barna på Mcdonalds som ligger like ved barnehagen. Vi har tenkt å kjøpe happy meal til alle barna. Tror dere det holder? Burde vi bestille samme type drikke og burger til alle barna? Vi skal underholde alle barna selv så trenger tips til aktiviteter? Hvordan kan vi underholde barna? Hva annet burde vi passe på?? Tips? Takker på forhånd🌹🌹 Anonymkode: 85476...b8e 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #2 Skrevet 2. mars 2022 McDonald's? Håper du kødder Anonymkode: fd3be...d8f 8
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #3 Skrevet 2. mars 2022 Har ikke MC Donalds ett eget bursdagsrom? Er det lekeapparater der? Beklager å si det, men tror McDonald's blir litt kjedelig og stress om de ikke har lekeapparater og eget bursdagsrom. Man skal jo underholde ungene i 2 timer. Skal de sitte stille i 2 timer? Tror jeg ville funnet på noe annet. Evt happy meal som take away og inn i bhg for lek. Spør bhg om dere kan låne uteområdet Anonymkode: 5a7ce...295 11
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #4 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei Dattera mi fyller 6 år neste uke. Hun har lyst til å invitere barna fra avdelingen hennes. Vi bor veldig trangt så har ikke plass til å invitere rundt 10-12 barn hjemme hos oss. Derfor har vi tenkt å invitere barna på Mcdonalds som ligger like ved barnehagen. Vi har tenkt å kjøpe happy meal til alle barna. Tror dere det holder? Burde vi bestille samme type drikke og burger til alle barna? Vi skal underholde alle barna selv så trenger tips til aktiviteter? Hvordan kan vi underholde barna? Hva annet burde vi passe på?? Tips? Takker på forhånd🌹🌹 Anonymkode: 85476...b8e Kan hende ikke alle spiser kjøtt, så snakk med foreldrene, vet ihvertfall de har fiskeburgere og vegetarburgere, vet ikke om sistnevnte kun er i voksenmeny. Kanskje fisk eller vegetar til alle så ingen føler seg utenfor 😊 I min tid drev de med ansiktsmaling på MC dondals? Høres gøy ut 😊 Anonymkode: e25a3...6ff 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #5 Skrevet 2. mars 2022 Underholde 6 åringer på McDonald's... og happy meal smaker orm, dessuten alltid noen som ikke liker eller tåler. Hva gjør du da? Får de noe annet (og bedre for alt er bedre) så blir det urettferdig og dårlig stemning. Og du skal underholde dem rundt bordene og blant de andre gjestene... jeg hadde ikke hatt lyst til å sende barnet mitt på dette. Mcdonalds er en dårlig ide. Trampolinepark, lekeland, eller bålplass i skogen med bålmat og rebus er bedre. Anonymkode: b3e60...3c4 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #6 Skrevet 2. mars 2022 En feiring i McDonalds kan da umulig vare i 2 timer.. Å passe på mange barn blant andre besøkende høres heller ikke trygt ut. Nei,bestill heller pizza til bhg og feir ute Anonymkode: db29a...ebe 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #7 Skrevet 2. mars 2022 Hvorfor så negative? Inviter og skriv at alle får happy meal. Ved allergier/lignene må foreldre gi beskjed innen x dato så dere kan fikse. Er vel lekerom de kan bruke? Hva med ark og farger? Be de tegne noe som har med bursdag å gjøre eller noe annet. Hviskelek. Quiz beregnet på aldersgruppen. Anonymkode: 8aee2...152 15 2
Litafrøkenimagen Skrevet 2. mars 2022 #8 Skrevet 2. mars 2022 Spør bhg om det er mulig å leie deres lokaler? Vi har mulighet til det for bursdager osv. da kan man servere litt sunnere alternativer. McDonald’s høres ikke helt bra ut. Tror jeg hadde tenkt mitt, om mitt barn ble invitert dit i bursdag. Husker det var poppis på 90-tallet, da jeg var barn, å feire på McDonald’s. Jeg hatet maten der, og husker jeg tenkte det var skittent og ekkelt inne på det lekerommet. Det lå liksom ett tynt lag med frityr-fett over alt🤮 5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #9 Skrevet 2. mars 2022 Mitt barn var i bursdag på mcdonalds det året han startet på skolen, og han storkoste seg. Tror de hadde bestilt en bursdagspakke eller noe. I alle fall kom det ansatte og tok bestilling ved bordet, og det ble servert en iskake etter maten. Alle fikk Happy meal, men de fikk velge mellom hamburger, cheeseburger og nuggets, og de fikk velge drikke. Tror ikke det er lurt å bare bestille burger til alle, ca halvparten i det selskapet likte ikke burger, men de likte nuggets, så alle fikk noe de ble fornøyd med. Bursdagen varte 1,5 time, og det holder nok på et sånt sted. Da fikk de passe tid til å leke på lekerommet etter de hadde spist, det er jo ikke så stort. (Derfor kan det være greit å ikke invitere for mange også.) Anonymkode: c7d1d...c11 18 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #10 Skrevet 2. mars 2022 Er det en lekeplass i nærheten eller gapahuk? Ville heller bestilt pizza dit, evnt tatt McDonald’s mat dit. Anonymkode: 84676...b23 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #11 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): McDonald's? Håper du kødder Anonymkode: fd3be...d8f Hvorfor skal hun kødde med deg? Feiret selv bursdag på McD da jeg var barn, det var kjempegøy! Anonymkode: 3495b...87f 28
Gjest rampenissen72 Skrevet 2. mars 2022 #12 Skrevet 2. mars 2022 Barna mine hadde ikke fått gårt i den bursdagen. Vi spiser ikke slikt søppel.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #13 Skrevet 2. mars 2022 Jeg hadde vært veldig negativ til å sende mitt barn i bursdag på McDonalds. Hen har aldri vært der, og aldri smakt brus før. Jeg vet ikke om det fortsatt kun er brus inkludert i Happy Meal? Nå vet ikke jeg hvor du bor, men hva med en utebursdag? Vi har vært i flere utebursdager nå under Covid og det har vært kjempesuksess uansett vær og årstid. Grille pølser på bålet og ha utendørs skattejakt etter godteposer f eks. Veldig gøy for barna og mindre å rydde for de voksne 😊 Anonymkode: 17c7e...322 2
Gjest rampenissen72 Skrevet 2. mars 2022 #14 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor skal hun kødde med deg? Feiret selv bursdag på McD da jeg var barn, det var kjempegøy! Anonymkode: 3495b...87f Ja, det er da minst 15-20 år siden. Verden har heldigvis gått videre.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #15 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde vært veldig negativ til å sende mitt barn i bursdag på McDonalds. Hen har aldri vært der, og aldri smakt brus før. Jeg vet ikke om det fortsatt kun er brus inkludert i Happy Meal? Nå vet ikke jeg hvor du bor, men hva med en utebursdag? Vi har vært i flere utebursdager nå under Covid og det har vært kjempesuksess uansett vær og årstid. Grille pølser på bålet og ha utendørs skattejakt etter godteposer f eks. Veldig gøy for barna og mindre å rydde for de voksne 😊 Anonymkode: 17c7e...322 Samme her. Hadde ikke sendt barnet i slik bursdag. Brus, chips og burger? Nei. Vi er veganere også, så hen kan ikke spise noen av delene. Dette var dårlig gjennomtenkt. Spiser virkelig folk på cræppern enda? 😂🤢 Anonymkode: 6b350...f1f 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #16 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Samme her. Hadde ikke sendt barnet i slik bursdag. Brus, chips og burger? Nei. Vi er veganere også, så hen kan ikke spise noen av delene. Dette var dårlig gjennomtenkt. Spiser virkelig folk på cræppern enda? 😂🤢 Anonymkode: 6b350...f1f Hadde aldri orket å ha veganske barn i bursdagsselskap. Anonymkode: 3163a...92f 44
Tvist Skrevet 2. mars 2022 #17 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Samme her. Hadde ikke sendt barnet i slik bursdag. Brus, chips og burger? Nei. Vi er veganere også, så hen kan ikke spise noen av delene. Dette var dårlig gjennomtenkt. Spiser virkelig folk på cræppern enda? 😂🤢 Anonymkode: 6b350...f1f Fanta er vegansk, chips er vegansk og du kan få vegansk burger der (mulg du må droppe dressingen), så ser ikke hva dere ikke kan spise der. 25
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #18 Skrevet 2. mars 2022 rampenissen72 skrev (11 minutter siden): Barna mine hadde ikke fått gårt i den bursdagen. Vi spiser ikke slikt søppel. Ja dine barn får sikkert ett sunt og godt forhold til mat😅🤣 herrefred, er det virkelig mulig, så utrolig snobbete det er mulig å bli Anonymkode: 84376...46d 34 7
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #19 Skrevet 2. mars 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Samme her. Hadde ikke sendt barnet i slik bursdag. Brus, chips og burger? Nei. Vi er veganere også, så hen kan ikke spise noen av delene. Dette var dårlig gjennomtenkt. Spiser virkelig folk på cræppern enda? 😂🤢 Anonymkode: 6b350...f1f Du tror ikke det hadde vært nedlagt hvis folk ikke hadde spist der? 😛 Anonymkode: c7d1d...c11 17 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #20 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Samme her. Hadde ikke sendt barnet i slik bursdag. Brus, chips og burger? Nei. Vi er veganere også, så hen kan ikke spise noen av delene. Dette var dårlig gjennomtenkt. Spiser virkelig folk på cræppern enda? 😂🤢 Anonymkode: 6b350...f1f Tipper du har skikkelig sympatiske barn om de lærer holdninger fra deg.... Anonymkode: 84376...46d 20 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå