AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #1 Skrevet 1. mars 2022 Alltid drømt om langt hår, men det vokser ikke lenger enn til skuldrene. Klipper jeg håret vokser det kjapt til skulderlengde så stopper det... Har tynt krøllete hår og drømmer om langt fyldigere hår Anonymkode: 2b644...0f9
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #2 Skrevet 2. mars 2022 Argh, jeg og har tynt krøllete hår som ikke vokser seg langt. I mitt tilfelle fordi det brekker og fliser seg i endene. Etter jeg begynte med Wellaplex og Redken extreme anti snap treatment ble håret sterkere og har vokst seg lengre. Tar også multivitamin og sover på silkeputetrekk 👌🏼 Anonymkode: ad143...f4b
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #3 Skrevet 3. mars 2022 Hår vokser i sykluser. Det vokser og vokser, og så faller det ut. Så begynner et nytt hår å vokse i hårsekken, og prosessen gjentar seg. Hvor lang tid det tar fra et hår begynner å vokse, til det faller ut, er ulikt fra person til person. Det kan være alt mellom 2-7 år. Noen har kort vekst-tid, og vil derfor slite med å få langt hår. Om håret bare holder seg i hårsekken i tre-fire år, vil man ikke kunne få særlig langt hår, fordi hårstråene rett og slett faller ut før de har klart å vokse seg lange nok. https://www.growgorgeous.co.uk/blog/the-hair-lab/how-does-hair-grow/#:~:text=The Anagen phase is the,anywhere between 18-30 inches. Anonymkode: 598b5...53b 2
Michaelhe Skrevet 3. mars 2022 #4 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 1.3.2022 den 23.33): Alltid drømt om langt hår, men det vokser ikke lenger enn til skuldrene. Klipper jeg håret vokser det kjapt til skulderlengde så stopper det... Har tynt krøllete hår og drømmer om langt fyldigere hår Anonymkode: 2b644...0f9 Da jeg var 14 hadde jeg en manke som en løve. Men håret var stivt, så jeg klippet det alltid kort slik at jeg ikke så ut som Hakke Hakkespett. Nå er det ganske tynt oppå hodet, selv om jeg har litt hår igjen.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #5 Skrevet 3. mars 2022 Kanskje gi MSM et forsøk? Mulig det kan hjelpe med å forlenge den anagene fasen. Jeg har brukt pulverformen en liten stund og synes i hvertfall det ser ut som håret vokser noe fortere. (Mitt er tynt og har vokst tregt siste årene) Anonymkode: dcf44...5b8
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #6 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 3.3.2022 den 11.54): Kanskje gi MSM et forsøk? Mulig det kan hjelpe med å forlenge den anagene fasen. Jeg har brukt pulverformen en liten stund og synes i hvertfall det ser ut som håret vokser noe fortere. (Mitt er tynt og har vokst tregt siste årene) Anonymkode: dcf44...5b8 Hva er MSM? Anonymkode: 018ed...0c2
Kaneel Skrevet 5. mars 2022 #7 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva er MSM? Anonymkode: 018ed...0c2 Klor egentlig men de vil benekte det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå