Gå til innhold

Skal være forlover, og drømmer om å arrangere utdrikningslag i Dubai.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Glemte kanskje å nevne at bruden elsker Dubai etter å ha vært der en gang, og har snakket om å ta med venninegjengen dit. Så alle kommentarer her er ikke relevante.

Anonymkode: 160b4...097

De er absolutt relevante fordi det er en forskjell på å ønske å dra dit med en venninnegjeng og at forlover planlegger ett utdrikkingslag som flere sannsynligvis ikke har råd, lyst eller anledning til å bli med på.

Før du planlegger videre bør du i det minste høre med venninnen din om hun ønsker ett utdrikkingslag over flere dager hvor mange muligens ikke kan være med.

Jeg elsker venninneturer men hadde aldri ønsket ett slikt opplegg for ett utdrikningslag, mye viktigere at alle kunne kommet uten å ofre masse penger, feriedager og tid borte fra familien.

Endret av moroklompen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Glemte kanskje å nevne at bruden elsker Dubai etter å ha vært der en gang, og har snakket om å ta med venninegjengen dit. Så alle kommentarer her er ikke relevante.

Hvorfor spør du oss når du bestemte deg før du startet tråden?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tenkte kanskje prøve å få spons på deler av turen, i bytte mot IG-innlegg. Vet ikke om det er realistisk. Flere av de som evt. vil være med, har femsifret antall følgere på IG.

#influencerwannabe

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
MarianneE skrev (Akkurat nå):

#influencerwannabe

#haterzgonnahate

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor elsker man Dubai, egentlig? Har aldri vært i en mer steril og kjedelig by. Det er jo bare motorveier, kjøpesentre, store glassbygg og kjedelige luksushoteller uten sjarme. Alt er nytt og skinnende, det er vel det eneste... 

Anonymkode: d68e7...dff

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvorfor elsker man Dubai, egentlig? Har aldri vært i en mer steril og kjedelig by. Det er jo bare motorveier, kjøpesentre, store glassbygg og kjedelige luksushoteller uten sjarme. Alt er nytt og skinnende, det er vel det eneste... 

Anonymkode: d68e7...dff

Fordi råååsabloggere prøver å innbille oss at det er et attraktivt reisemål.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er trollets fremgangsmåte

Anonymkode: 2ef3f...dbc

Ja, ikke sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og bare nei. Folk må bruke ferien sin på noe de kanskje ikke vil. Det er dyrt. Dubai har ikke bra kvinnesyn, så ville heller ikke støttet reiselivet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skulle hatt betalt for å reise til Dubai. Har null interesse å reise til land med så forferdelig menneskesyn.

Anonymkode: 15a70...204

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Honey Dew skrev (På 3.3.2022 den 13.03):

Kan ikke folk få kose seg og leve livet uten konstant å tenke politikk og boikott?

Jeg ville heller ikke blitt med til Dubai for en fyllefest. Har andre prioriteringer.

Nei ikke om en ønsker en bedre verden for sine etterkommere

Anonymkode: bebdf...58d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dubai, alle KG-trollenes favorittdestinasjon :) 

For å svare seriøst likevel, så må jeg si at jeg ikke nødvendigvis er enig i de som mener at man ikke kan ha et dyrt utdrikningslag uten å spandere selv, det er da ikke så uvanlig å dra til utlandet. Det fordrer jo at man planlegger det sammen med deltakerne og at de har tid, råd og lyst til det samme. 

Kunne fint blitt med på tur jeg (bare ikke Dubai selvsagt), håper jo nesten at en venninne finner på å ha utdrikningslag i Vegas eller noe. Hvis hun er en god venninne blir jeg med og har verdens beste tur, er hun ikke så kul så kan jeg droppe det med en veldig god unnskyldning 😆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brukerdebatt, latterliggjøring, nedsettende ytringer og siteringer av slettede innlegg.
- Rhodiola, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...