AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #1 Skrevet 1. mars 2022 Kjøpte RFSU XL, som også er for liten. Jeg kan ikke gå på prevansjon for øyeblikket så vi er nødt til å bruke kondom. Er det noen som vet om kondomer med omkrets på 160mm eller bredde på 64-68mm? Er virkelig tåpelig at det ikke finnes større størrelser hos RFSU, selvom det sikkert er et luksusproblem. Anonymkode: a0bc8...d57 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #2 Skrevet 2. mars 2022 Har sett kondomer trukket opp på foten og hodet (det øverste 😉) så jeg tror ikke det har så veldig mye å si om penis er litt større enn snittet... Anonymkode: fcb9d...774 9 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #3 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har sett kondomer trukket opp på foten og hodet (det øverste 😉) så jeg tror ikke det har så veldig mye å si om penis er litt større enn snittet... Anonymkode: fcb9d...774 Vi har prøvd XL og i bredden er den for liten, ikke i lengden. Aner ikke hvor vi skal få tak i større. Han får veldig vondt for den er altfor stram. Prøvd alle RFSU sine, men får høre på helsestasjonen kanskje? Vet ikke om de heller har store nok. Slik jeg har regnet så trenger han 150-160mm omkrets, men finner ikke på nett heller.. bare til over 300kr. Anonymkode: a0bc8...d57
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #4 Skrevet 2. mars 2022 Lengden er ikke problemet, bare bredden/omkretsen. Anonymkode: a0bc8...d57
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #5 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har sett kondomer trukket opp på foten og hodet (det øverste 😉) så jeg tror ikke det har så veldig mye å si om penis er litt større enn snittet... Anonymkode: fcb9d...774 Aldri et problem med min gjennomsnittlige penis, men selv jeg skjønner at en gummistrikk kan kan strekkes mye lengre enn det behagelige. Kondomet skal sitte godt, men det skal ikke klemme. Ts; tror ikke du får bedre svar her enn du får på nettbutikker, og andre Googlesøk. Ser kondomvarehuset har ganske mye forskjellig, opp til 69mm. Hvis han vil ha seg, så må han nok bare finne seg i å betale. Anonymkode: 53261...398
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #6 Skrevet 2. mars 2022 Kjøp Mysize kondomer, fås i mange størrelser og opp til 72mm i diameter Anonymkode: 54583...771
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #7 Skrevet 2. mars 2022 Om ingen kondomer, i noen merker i type XL passer, tror jeg du rett og slett må leve i sølibat. Men jeg er enig i det som skrives om at kondomer kan strekkes mye. Men er penis for stor for dem, er den også for stor for å få plass i vaginaen. Anonymkode: a3e23...3c1 2 1
ajarRun Skrevet 2. mars 2022 #8 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Om ingen kondomer, i noen merker i type XL passer, tror jeg du rett og slett må leve i sølibat. Men jeg er enig i det som skrives om at kondomer kan strekkes mye. Men er penis for stor for dem, er den også for stor for å få plass i vaginaen. Anonymkode: a3e23...3c1 På samme måte som jeg kan strekke ut et kondom nok til at jeg kan plassere hele mitt legeme inni det, kan vagina strekkes ut nok til å presse ut et 6 kilos fettberg. Dessverre betyr ikke det at noe får plass rundt, eller i kjønnsorganet at det medfører nytelse. Overraskende nok er motivasjonen for å ha samkvem ofte nytelse, ikke nødvendigvis å se i hvilken grad man kan deformere sitt legeme. Hvis jeg anstrenger meg får jeg presset meg inn i en bukse som er et par størrelser for små, eller sko som er for små, men det er jo ikke behagelig. Dog tror jeg noen menn har trodd på seksualundervisningen som sier sex med kondom føles like bra, det gjør det selvsagt ikke, og derfor blir skuffet. 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #9 Skrevet 2. mars 2022 Var det ikke Zara Larsson som tredde en standard stor kondom over foten og helt opp til kneet? Slapp av menn eller kvinner, så store peniser finnes ikke. Problemet er at menn kjøper kondomer som er for store og ikke for små😉 Anonymkode: 2a49f...bbb 1
Hr. Aktiv Skrevet 2. mars 2022 #10 Skrevet 2. mars 2022 https://www.jula.no/catalog/hjem-og-husholdning/klesvask-og-stell/rydding-og-rengjoring/Soppelsekker/soppelsekker-med-knytehandtak-005110/ 2
Jr.Garcon Skrevet 3. mars 2022 #11 Skrevet 3. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (18 timer siden): Har sett kondomer trukket opp på foten og hodet (det øverste 😉) så jeg tror ikke det har så veldig mye å si om penis er litt større enn snittet... Anonymkode: fcb9d...774 Hvis du tenker deg litt om (ikke finner "fakta" informasjonen din fra "eksperter" som hun svenske Zara Larsson eller hva hun heter) så lager ikke kondomprodusentene ULIKE STØRRELSER PÅ KONDOMENE uten grunn. Det samme kondomet vil ikke passe korrekt til en med 13 cm lengde og 12 omkrets OG like korrekt til en med 18 cm lengde og 16 i omkrets. Det er viktig å velge rett størrelse på kondomet (om man avviker fra normalsnittet) det handler jo om begge parters sikkerhet og beskyttelse, samt ikke minst hvordan det føles for mannen å bruke kondomet. Det er faktainformasjon fra produsentene som Zara Larsson ikke trumfer på tross av all sin "visdom". Hvis jeg tar en badehette beregnet på en 5 åring så er jeg ganske sikker på at jeg med makt skal klare å tre den nedover hode ditt også (før den sprekker) men jeg tviler sterkt på at du vil nyte svømmteuren med den badehetta En penis er ikke akkurat mindre følsom enn hode ditt. Endret 3. mars 2022 av Jr.Garcon 4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #12 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Om ingen kondomer, i noen merker i type XL passer, tror jeg du rett og slett må leve i sølibat. Men jeg er enig i det som skrives om at kondomer kan strekkes mye. Men er penis for stor for dem, er den også for stor for å få plass i vaginaen. Anonymkode: a3e23...3c1 Den er da ikke det? De kondomene som er XL fra rfsu er altfor små i omkrets, ikke i lengde. Det er ringen på kondomet som er for stram og gjør vondt.. Den ringen er ikke like tøyelig som resten at kondomet. Anonymkode: a0bc8...d57 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #13 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Var det ikke Zara Larsson som tredde en standard stor kondom over foten og helt opp til kneet? Slapp av menn eller kvinner, så store peniser finnes ikke. Problemet er at menn kjøper kondomer som er for store og ikke for små😉 Anonymkode: 2a49f...bbb Hvor mangr ganger må jeg forklare at det er snakk om omkrets? Har du prøvd å tøye ut den ringen på kondomet, den er ikke like tøyelig og gjør vondt om det er for lite. Han er over gjennomsnittet i omkrets, og ringen på kondomet er for lite. Anonymkode: a0bc8...d57 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #14 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor mangr ganger må jeg forklare at det er snakk om omkrets? Har du prøvd å tøye ut den ringen på kondomet, den er ikke like tøyelig og gjør vondt om det er for lite. Han er over gjennomsnittet i omkrets, og ringen på kondomet er for lite. Anonymkode: a0bc8...d57 Om man klarer å tre kondomet på en fot, så er omkretsen på kondomet også tøyelig, ikke bare lengden. Anonymkode: a3e23...3c1 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #15 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor mangr ganger må jeg forklare at det er snakk om omkrets? Har du prøvd å tøye ut den ringen på kondomet, den er ikke like tøyelig og gjør vondt om det er for lite. Han er over gjennomsnittet i omkrets, og ringen på kondomet er for lite. Anonymkode: a0bc8...d57 Mange menn bruker en penisring som er mye strammere enn en kondom. Har prøvd å tøye ut strikken på kondomen og tredd den over hånd mi. Var ikke så mye kraft som måtte til. Hvis de klarer å tre kondomer over dildoer på 25 cm i omkrets, så går det fint med en som er over snittet tykk også. Anonymkode: 2a49f...bbb 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #16 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 2.3.2022 den 7.23): Har sett kondomer trukket opp på foten og hodet (det øverste 😉) så jeg tror ikke det har så veldig mye å si om penis er litt større enn snittet... Anonymkode: fcb9d...774 Bruk av kondom har alltid vært ubehagelig for meg. De er for trange. Det du sier hjelper lite for de av oss som har dette som et reelt problem. Anonymkode: 7fb9b...4dc 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #17 Skrevet 3. mars 2022 Min er 15 cm i omkrets. Får fint på meg en M. Gidder ikke kjøpe XL. Det blir for harry, ass. Anonymkode: 25159...521
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #18 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange menn bruker en penisring som er mye strammere enn en kondom. Har prøvd å tøye ut strikken på kondomen og tredd den over hånd mi. Var ikke så mye kraft som måtte til. Hvis de klarer å tre kondomer over dildoer på 25 cm i omkrets, så går det fint med en som er over snittet tykk også. Anonymkode: 2a49f...bbb Dildoen er ikke del av et menneske, dildoen kjenner ikke ubehag. Slutt med disse analogiene. Anonymkode: 7fb9b...4dc 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #19 Skrevet 3. mars 2022 TS, skjønner du ikke at typen din sier at det gjør vondt å ha på "trang" kondom fordi han ønsker å pule uten kondom? Dette er gammelt triks. Anonymkode: 59d8e...247 3 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #20 Skrevet 3. mars 2022 Gents.no har kondomguide og selger rett kondom til alle menn. Med 18 cm omkrets anbefaler jeg dem. De har XXL kondomer og kondomer til menn med mikro. De har kondomer slik at alle kan pule sikkert. Så sjekk deres sider. . Anonymkode: a6f50...da5 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå