AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #1 Del Skrevet 1. mars 2022 Kan noen legge kort? Jeg er oppriktig veldig redd og trist, jeg har en baby på fem måneder. Er så lei meg. Hva om Putin velger atomkrig/at han sender ut alt han har nå. Anonymkode: a51de...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #2 Del Skrevet 1. mars 2022 Jodix beskytter Anonymkode: 92c7b...ae1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #3 Del Skrevet 1. mars 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jodix beskytter Anonymkode: 92c7b...ae1 Ikke om du blir blåst til himmels. Anonymkode: 8c039...370 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #4 Del Skrevet 1. mars 2022 For flere mnd siden var jeg veldig urolig og bare viste at det kom til å bli krig. Følelsen gikk over etterhvert. Jeg er ikke særlig oppdatert på nyheter og hva som foregår i verden, så hadde ingen anelse. Følte det skikkelig sterkt og følte jeg måtte forberede meg. Nå når krigen har startet er jeg merkelig nok fullstendig rolig pga: viste det jo allerede. Så derfor er jeg helt avslappet og tenker at det ikke er farlig!? Men det er jo skummelt, skjønner bare ikke denne følelsen.. Har ingen anelse om det blir atomkrig. Men tviler, da blir det jo en stor krig, og det tror jeg ikke putin ønsker. Anonymkode: b6339...941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #5 Del Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ikke om du blir blåst til himmels. Anonymkode: 8c039...370 Ahahahahahha blåst til himmels😂😂😂😂😂😂😂😂😂leer sååå jeg griner her 😭😭😂😂😂 Anonymkode: da017...21e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #6 Del Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): For flere mnd siden var jeg veldig urolig og bare viste at det kom til å bli krig. Følelsen gikk over etterhvert. Jeg er ikke særlig oppdatert på nyheter og hva som foregår i verden, så hadde ingen anelse. Følte det skikkelig sterkt og følte jeg måtte forberede meg. Nå når krigen har startet er jeg merkelig nok fullstendig rolig pga: viste det jo allerede. Så derfor er jeg helt avslappet og tenker at det ikke er farlig!? Men det er jo skummelt, skjønner bare ikke denne følelsen.. Har ingen anelse om det blir atomkrig. Men tviler, da blir det jo en stor krig, og det tror jeg ikke putin ønsker. Anonymkode: b6339...941 Jeg tror ikke det var planen, men har blitt planen etter alt er snudd mot han. Jeg hadde også en ro over meg, var veldig redd, men på en rolig måte. Klarer ikke se frem at sommeren «skjer», er så redd for at jeg har rett, eller om det er dødsangsten som prøver å overbevise meg. Anonymkode: a51de...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #7 Del Skrevet 2. mars 2022 Har lagt ut kortene. Dessverre ser det ut til det blir full krig til sommeren. Det betyr at det ikke er lenge igjen av den sivilisasjonen vi i dag kjenner. Anonymkode: ba20d...f52 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #8 Del Skrevet 2. mars 2022 Hvordan kan verden la én person stå med skjebnen i hånden for hele verden? Hvorfor tas ikke Putin på en eller annen måte?? Mannen er jo psykopatisk og fullstendig irrasjonell!! Jeg er også veldig veldig redd for atomkrig nå. Så et bilde hvor de hadde oversatt noe fra en russisk nyhetssending, om at russiske ubåter kan skyte ut 500 atomraketter som vil ødelegge både USA og alle NATO- land, for hva er poenget med en verden når ikke Russland er med? Et eller annet sånt stod det, på engelsk😢 Jeg håper Putin ikke er så gal! Anonymkode: 1c610...6ab 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #9 Del Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Har lagt ut kortene. Dessverre ser det ut til det blir full krig til sommeren. Det betyr at det ikke er lenge igjen av den sivilisasjonen vi i dag kjenner. Anonymkode: ba20d...f52 Ikke skrem folk. Anonymkode: a008b...094 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #10 Del Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Har lagt ut kortene. Dessverre ser det ut til det blir full krig til sommeren. Det betyr at det ikke er lenge igjen av den sivilisasjonen vi i dag kjenner. Anonymkode: ba20d...f52 Ikke skrem folk. Anonymkode: a008b...094 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #11 Del Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan kan verden la én person stå med skjebnen i hånden for hele verden? Hvorfor tas ikke Putin på en eller annen måte?? Mannen er jo psykopatisk og fullstendig irrasjonell!! Jeg er også veldig veldig redd for atomkrig nå. Så et bilde hvor de hadde oversatt noe fra en russisk nyhetssending, om at russiske ubåter kan skyte ut 500 atomraketter som vil ødelegge både USA og alle NATO- land, for hva er poenget med en verden når ikke Russland er med? Et eller annet sånt stod det, på engelsk😢 Jeg håper Putin ikke er så gal! Anonymkode: 1c610...6ab Ta det litt med ro. Du husker da Trump var president i USA og sa masse sprøtt og truet med atomkrig her og der? Blir ikke noe atomkrig. Putin er verken irrasjonell eller gal, men som de fleste ledere ser han på seg selv som over andre mennesker. Han er bare hensynsløs. Heldigvis fører han denne krigen forsiktig ved å bevisst ikke drepe sivile. Russerne er som oss, de blir opprørt hvis det er hvite mennesker som blir drept. Når russerne hjalp Syria med å bombe jihadistopprørere i Syria var de mye mer brutale og drepte mange flere av sivilbefolkningen. Enda mer groteske har USAs kriger de siste tiårene vært. Ingen bryr seg om en halv million sivile irakere blir drept, men om tusenvis av ukrainske sivile blir drept så vil Putin få massiv motstand innad i Russland. Derfor har russiske militæret passet på å la sivile slippe ut av storbyene før de nå begynner å ta storbyene med makt. Hittil har de fokusert på militærbaser, flystriper og slikt. Anonymkode: 03dec...619 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #12 Del Skrevet 2. mars 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tror ikke det var planen, men har blitt planen etter alt er snudd mot han. Jeg hadde også en ro over meg, var veldig redd, men på en rolig måte. Klarer ikke se frem at sommeren «skjer», er så redd for at jeg har rett, eller om det er dødsangsten som prøver å overbevise meg. Anonymkode: a51de...6f5 Husk på én ting: Intuisjon kommer alltid med en følelse av ro. Hvis det føles som angst, så er det angst. Intuisjon kommer aldri innpakket i angstfølelse Anonymkode: 02e7f...0af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #13 Del Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan noen legge kort? Jeg er oppriktig veldig redd og trist, jeg har en baby på fem måneder. Er så lei meg. Hva om Putin velger atomkrig/at han sender ut alt han har nå. Anonymkode: a51de...6f5 Jeg legger ikke kort. Men vil bare si, du har en 5 mnd gammel baby, selvfølgelig føler du ekstra på dette. Kunne selv ikke se på nyheter på et år, fordi jeg ble så følsom at jeg endte med å stri grine hver gang pga hormonene. Atombomben blir nok neppe sluppet her, så der kan du nok ta det med stoisk ro. Men om den blir sluppet i Europa så kan vi få atomavfall her og derfor bør de under 40 år ta jodix. Det skjedde jo under atomulykken i Tsjernobyl på 80 tallet. Og bla området der jeg kom fra regnet det og folk gikk ut i regn selv om man hadde fått beskjed om å ikke gå ut i regnvær en periode. Og i det området er det mange kreft tilfeller. Så jodix hindrer at det legger seg radioaktivt jod i kroppen. Hvis du er veldig engstelig, så kan jo det å legge en liten plan på krisetiltak, hvis dersom hjelpe. Staten Norge har lagt ut en liste over ting du bør ha pr,person i tilfelle krise. Man skal kunne klare seg på i 3 dager. Så kanskje det å være litt forberedt og beredt hjelper litt på angsten. Men feks legge en plan iht flukt, og ha pakket ferdig en sekk med det du trenger av minimum. Det er ikke hysterisk å gjøre, og anbefalt av staten å ha. Og kan være litt balsam på nervene. Er normalt ikke en veldig følsom på tårer person. Men kjenner mye på det selv om dagen, og stadig triller noen tårer for det som skjer. Er sjukt redd for de som er i Ukraina nå. Jeg stoler på at europeiske ledere er veldig gode. Men jeg stoler virkelig ikke på hva putin kan få seg til å gjøre. Det er en viss trygghet i å vite at andre store i Russland, nå velger å offentlig ikke støtte putin. Jeg ser ikke angrepet på et angrep fra Russland, men et angrep fra putin. Men Russland har lover å regler, som har ført til at gale menn kan enkeltvis ha så mye makt. Anonymkode: b4598...ece 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #14 Del Skrevet 2. mars 2022 Jeg har også lagt ut tarotkortene, og har svært dårlige nyheter om jordens fremtid; nyheter som er så forferdelige at dette får en atomkrig til å virke som en hyggelig søndagsutflukt. Spådommen min er at havene vil fordampe, og gjennomsnittstemperaturen på jorda vil bli 50 grader eller mer. Menneskene dør ut, og eiendomsmarkedet kollapser. Den norske kronen likeså. Huset på Bygdøy som idag omsettes for millionbeløp, vil være fullstendig verdiløst. Facebook vil bli utilgjengelig. Jorden vil være tom og øde, uten tilgang til Internett. De siste levende vesenene på denne planeten vil være hardføre mikrober som tåler de høye temperaturene og strålingen fra solen. Sola vil til slutt ese ut til en rød kjempe, og nådeløst sluke de innerste planetene i solsystemet, inkludert den livløse, døde jorden. Riktignok er det noen milliarder år til dette skjer, men hvorfor ikke ta sorgene på forskudd. Venter derfor spent på neste dommedagstråd. Anonymkode: c934c...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #15 Del Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Husk på én ting: Intuisjon kommer alltid med en følelse av ro. Hvis det føles som angst, så er det angst. Intuisjon kommer aldri innpakket i angstfølelse Anonymkode: 02e7f...0af Dessverre har jeg hatt en ro over meg, samtidig er jeg redd. Hadde en overbevisende følelse om at jeg skulle dø snart (har dødsangst, men den har ikke vært aktiv på lenge), men det er fordi jeg har fått en plage, skal snart ta en biopsi. Var rolig, selv om jeg var lei meg. Noen dager etterpå brøt krigen ut, og jeg føler nå på samme følelse - rolig, men grusomt. Anonymkode: a51de...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. mars 2022 #16 Del Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har lagt ut kortene. Dessverre ser det ut til det blir full krig til sommeren. Det betyr at det ikke er lenge igjen av den sivilisasjonen vi i dag kjenner. Anonymkode: ba20d...f52 Slutt med skremselspropagandaen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #17 Del Skrevet 2. mars 2022 @O.G. Hva er din formening? Anonymkode: 8c039...370 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #18 Del Skrevet 2. mars 2022 Må dere synske ha fysiske kort fortsatt? Eller legger dere kortene på mobil/datamaskin i stedet? Anonymkode: 4fe3d...c26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #19 Del Skrevet 2. mars 2022 Honey Dew skrev (1 time siden): Slutt med skremselspropagandaen. Kortene lyver ikke og det kan vel ikke være sånn at man kun kan videreformidle bare det som er hyggelig, ser jo forresten ut som at det kan stemme hvis man skal tro på de siste uttalelsene til Lavrov. Anonymkode: 3d7fd...bfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. mars 2022 #20 Del Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kortene lyver ikke og det kan vel ikke være sånn at man kun kan videreformidle bare det som er hyggelig, ser jo forresten ut som at det kan stemme hvis man skal tro på de siste uttalelsene til Lavrov. Anonymkode: 3d7fd...bfe Han forsøker bare å skremme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå