Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, sønnen min fyller et år om noen dager og de siste ukene har han gått fra å ikke være nevneverdig interessert i pupp, til å ville ha det til hver dupp og flere ganger om natten. Han sover også mer urolig og vil gjerne ha pupp. 

Om dagen er han blitt mer temperamentsfull og han virker ganske frustrert, han vil så gjerne opp og frem, men han får det ikke helt til på egenhånd. 

Kan disse to tingene ha sammenheng? Er det noe utviklingstrinn rundt denne alderen?

Anonymkode: 99d30...efb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Opplever det samme med sønnen min også han er også snart ett år. Jeg tror det er det du nevner. Han var ikke så glad i det men siste ukene er han plutselig klistra til pupp igjen. Vi må nok bare holde ut 👍

Anonymkode: 86caa...434

AnonymBruker
Skrevet

Han våkner flere ganger med meg og forresten for pupp forresten 

AnonymBruker
Skrevet

Har han begynt i barnehagen nå?

Min startet i barnehagen ved 1 år, og da ble det plutselig veldig mye pupp igjen. Løp fra gangen når vi kom hjem til sofaen for å få pupp :P Ikke om natten heldigvis, men hadde kuttet nattammingen ved 8 mnd. 

Ble litt intenst med maset opp puppen når det hadde holdt på sånn en stund, så da gikk jeg inn for å kutte den puppen etter barnehagen og fikk bare pupp før kvelden.

Anonymkode: 8112b...ad4

AnonymBruker
Skrevet

Får han tenner akkurat nå? 
Høres ut som han bruker deg som smokk og trøst. 
En ettåring har ikke behov for pupp om natta. 
Det er trøstebehovet som styrer dette 

Anonymkode: 1d7a2...d6e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Opplever det samme med sønnen min også han er også snart ett år. Jeg tror det er det du nevner. Han var ikke så glad i det men siste ukene er han plutselig klistra til pupp igjen. Vi må nok bare holde ut 👍

Ja, tenker å bare se det an og prøve å holde nattammingen til et minimum 😅

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har han begynt i barnehagen nå?

Min startet i barnehagen ved 1 år, og da ble det plutselig veldig mye pupp igjen. Løp fra gangen når vi kom hjem til sofaen for å få pupp :P Ikke om natten heldigvis, men hadde kuttet nattammingen ved 8 mnd. 

Ble litt intenst med maset opp puppen når det hadde holdt på sånn en stund, så da gikk jeg inn for å kutte den puppen etter barnehagen og fikk bare pupp før kvelden.

Anonymkode: 8112b...ad4

Nei, han begynner ikke før neste år, så hjemme er det ingen forandring 😅 men det kan nok være noe som skjer inni ham da, verden forandrer seg osv.. Kanskje tenner.. 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Får han tenner akkurat nå? 
Høres ut som han bruker deg som smokk og trøst. 
En ettåring har ikke behov for pupp om natta. 
Det er trøstebehovet som styrer dette 

Anonymkode: 1d7a2...d6e

Han har smokk som han bruker, han pleier vanligvis å bare ville ha hånda eller ligge inntil, han har faktisk aldri, i motsetning til første brukt pupp som trøst. 

Men det du skriver, vet nok de fleste. 

Anonymkode: 99d30...efb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...