AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #1 Skrevet 1. mars 2022 Er 7+0 i dag. Veier 63-64 kg, er 165 cm høy. Gått opp litt allerede, men føler meg så veldig feit og at jeg har så mye magefett. Kan det skyldes oppblåsthet/vann i kroppen og ikke nødvendigvis fett? Er kvalm og kaster opp 1-2 ganger om dagen. Mannen tok noen bilder av meg i helgen, og jeg føler meg virkelig ikke vel. På grunn av kvalmen orker jeg ikke trene. Noen andre som har hatt det lignende? Anonymkode: 79eb7...ad5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #2 Skrevet 1. mars 2022 Hva i all verden forventet du da? Du er gravid, og vi gravide blir naturligvis bælfeite, men ikke i uke 7. Om du føler deg feit nå, er det sikkert oppblåsthet og hormoner som gjør det. Anonymkode: 710f5...6ee 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #3 Skrevet 1. mars 2022 Du er nok litt oppblåst, hormoner og vann gjør jo i tillegg sitt. Husk at du som er gravid skal legge på deg, det er bra for barnet og totalt forventet i månedene som kommer 😊 Jeg begynte å få litt babymage rundt uke 12 når livmor kommer opp av bekkenet og hadde noen dager der hvor jeg ikke følte meg så fresh, men det gikk overraskende fort til at folk så at det er babybump og ikke fett. Forsøk å glede deg over det magiske kroppen din gjør og la deg fascinere over forandringene - det skal være sånn! 😍 Anonymkode: 2d628...2ee 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #4 Skrevet 1. mars 2022 Bare vent til 3.trimester, og du føler deg som en strandet hval! Nyt den tynne kroppen din så lenge du kan, for plutselig en dag er den borte 😉 hilsen ei som er 37 uker på vei… Anonymkode: 7fec7...c7f 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #5 Skrevet 2. mars 2022 Jeg var skikkelig oppblåst i hele 1 trimester, så ut som jeg var flere måneder på vei. Når opplåstheten gikk over så så jeg plutselig tynn ut i 2 trimester, er nå i uke 18 og man kan såvidt se en liten kul men umulig å vite at jeg er gravid enda. Regner med magen kommer for fullt om noen uker. Så ikke vær bekymret. Synes forøvrig ikke du ser stor ut så ikke tenk på det😊 Anonymkode: dd77f...c99 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #7 Skrevet 2. mars 2022 Haha, om du har problemer med at du føler deg feit i uke 7 har jeg dårlige nyheter til deg om veien videre i svngerskapet altså. Anonymkode: 75e6e...74b 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #8 Skrevet 2. mars 2022 Ganske normalt. Følte meg oppblåst og tjukk fra positiv test nesten. Men er nok bare hormonelt, vann og oppblåsthet som gjør det. Anonymkode: add59...47d 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #9 Skrevet 2. mars 2022 Og feitere skal du bli! Anonymkode: a7c01...21c
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #10 Skrevet 2. mars 2022 helt likt med meg. Er uke 12 I morgen og nå er jeg helt tilbake igjen til samme som før graviditet. nå kan jeg også se at livmoren kommer bittelitt svakt ut over skambenet (skjelettet som er helt nede med underlivet), og jeg vet at alt fra tidligere kun var tarmene som løsner og gjør plass til livmor, sammen med litt oppblåsthet. da ser det fort ut som man er større. Anonymkode: ac309...7eb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå