AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #1 Del Skrevet 1. mars 2022 Skal sy et foldet skjørt til en bunad. Ønsker å sy i et tynt ullstoff, men butikken jeg kjøpte i sist er lagt ned. Ønsker forslag til hvor jeg kan kjøpe og hvilket stoff jeg bør kjøpe! Er til en barnebunad så helst noe som ikke er altfor dyrt... Anonymkode: 87e7c...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #2 Del Skrevet 1. mars 2022 Stoffdronningen.no Stofflykke.no Lillesy.no Stoffbutikken.no Anonymkode: e6a29...3a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #3 Del Skrevet 1. mars 2022 Rainbow tekstil har en type vadmel de kaller bunadsstoff, har kjent på det i butikken og det kjennes veldig bra ut Anonymkode: 59be0...bf9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #4 Del Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Rainbow tekstil har en type vadmel de kaller bunadsstoff, har kjent på det i butikken og det kjennes veldig bra ut Anonymkode: 59be0...bf9 Er ikke vadmel litt tykt? Savner å kunne kjenne på stoffet før jeg velger... Anonymkode: 87e7c...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #5 Del Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er ikke vadmel litt tykt? Savner å kunne kjenne på stoffet før jeg velger... Anonymkode: 87e7c...5a9 Ta kontakt med butikken, kanskje de kan sende deg en liten prøvelapp så du får kjent? Anonymkode: 22fc3...339 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 2. mars 2022 #6 Del Skrevet 2. mars 2022 Stoffogstil.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #7 Del Skrevet 2. mars 2022 Jeg har kjøpt bunadsullen til stoff og stil, den er ganske tynn og fin😊 Anonymkode: 26e64...510 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #8 Del Skrevet 2. mars 2022 Jeg ville ikke hatt underskjørt i ull. Poenget med underskjørt til bunad er vel at stakken ikke skal klø og at stakken skal falle penere og ikke henge seg opp i feks. strømpebuksen. Mitt underskjørt er i kraftig bomull. Anonymkode: 715cb...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #9 Del Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg ville ikke hatt underskjørt i ull. Poenget med underskjørt til bunad er vel at stakken ikke skal klø og at stakken skal falle penere og ikke henge seg opp i feks. strømpebuksen. Mitt underskjørt er i kraftig bomull. Anonymkode: 715cb...a19 Hvor skriver ts at det er underskjørt hun skal sy? Anonymkode: 1479b...97f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #10 Del Skrevet 2. mars 2022 Jeg har kjøpt tynn ull fra eBay - det er en stund siden, men tror det var fra Skottland. Var uansett billigere selv med ekstra avgifter (det var lenge siden). Men, jeg har jo altså angret på valget å bruke ull. Det er alltid for varmt å bruke bunad på 17 mai, bor på Østlandet. Jeg vurderer sterkt å sy meg en ny bunad med skjørt i annet stoff, mye lettere. Anonymkode: c99a3...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #11 Del Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg ville ikke hatt underskjørt i ull. Poenget med underskjørt til bunad er vel at stakken ikke skal klø og at stakken skal falle penere og ikke henge seg opp i feks. strømpebuksen. Mitt underskjørt er i kraftig bomull. Anonymkode: 715cb...a19 Ikke underskjørt jeg skal sy. Det er selve stakken. Må være tynt og lett ull slik at det går an å få fine folder. Anonymkode: 87e7c...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #12 Del Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ta kontakt med butikken, kanskje de kan sende deg en liten prøvelapp så du får kjent? Anonymkode: 22fc3...339 God ide! Anonymkode: 87e7c...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 3. mars 2022 #13 Del Skrevet 3. mars 2022 Husfliden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #14 Del Skrevet 7. mars 2022 Ullklede fra Skaar tekstil, de har nettbutikk. Ullkleden deres finnes i ulike kvaliteter/tykkelser og masse farger. De har vadmel også. Og smokingstoff, ull. Kjempegod service hos dem. Det går an å få stoff/fargeprøver fra dem. Anonymkode: 04c30...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå