AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #1 Del Skrevet 1. mars 2022 ? Anonymkode: ba8c6...e6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #2 Del Skrevet 1. mars 2022 Synes det er fint. Anonymkode: 54c6f...0cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #3 Del Skrevet 1. mars 2022 Fint navn 😊 Anonymkode: ca6f6...b25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #4 Del Skrevet 1. mars 2022 Vet om en hund som heter det Anonymkode: 049ac...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #5 Del Skrevet 1. mars 2022 Det er et navn som passer fint på en hund eller katt. Anonymkode: 6d3c8...c91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #6 Del Skrevet 1. mars 2022 Polaris? Anonymkode: 6b55e...8a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #7 Del Skrevet 1. mars 2022 Minner meg om hunden i modern family. Eller en gammel dame. Anonymkode: 30873...046 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #8 Del Skrevet 1. mars 2022 Søtt og kult navn Anonymkode: df65d...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #9 Del Skrevet 1. mars 2022 "Steeeeeellaaaaaaa!!!" fra Seinfeld er alt jeg tenker 😅🤣🤣 Anonymkode: e44a2...d4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #10 Del Skrevet 1. mars 2022 Hest 🐴 Anonymkode: 107a9...bf5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 1. mars 2022 #11 Del Skrevet 1. mars 2022 Elsker det 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #12 Del Skrevet 1. mars 2022 Anonymkode: e44a2...d4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #13 Del Skrevet 1. mars 2022 Nydelig 💖 Anonymkode: 4100d...a3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #14 Del Skrevet 1. mars 2022 Datteren min på 7 heter det❤️. Har fått kommenterer på at det er et hundenavn😅. MEN; nå er det flere på skolen som heter det, så tydeligvis et navn som er på tur inn😊 Anonymkode: ffc92...4a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #15 Del Skrevet 1. mars 2022 Det er et dyrenavn, ikke et menneskenavn. Og et potensielt mobbenavn. "Understella". Kult? Næh. Anonymkode: da4fa...433 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #16 Del Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er et dyrenavn, ikke et menneskenavn. Og et potensielt mobbenavn. "Understella". Kult? Næh. Anonymkode: da4fa...433 Lykke til med å finne et navn som ikke kan vris på eller rimes på slik at man kan erte noen med det. Nora rimer på «hora», uten at det har stoppet navnet fra å være på topplistene i mange år. Som barn skjønte jeg ikke at foreldrene til nabogutten hadde valgt navnet «Snorre», som var nesten helt likt «Snørre». Det tenkte jeg mye på. Også gikk jeg forresten i klasse med Dritt-Britt og Lisa-Fisa og. Stella føler jeg er ganske trygt i den sammenhengen. Anonymkode: 54c6f...0cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #17 Del Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lykke til med å finne et navn som ikke kan vris på eller rimes på slik at man kan erte noen med det. Nora rimer på «hora», uten at det har stoppet navnet fra å være på topplistene i mange år. Som barn skjønte jeg ikke at foreldrene til nabogutten hadde valgt navnet «Snorre», som var nesten helt likt «Snørre». Det tenkte jeg mye på. Også gikk jeg forresten i klasse med Dritt-Britt og Lisa-Fisa og. Stella føler jeg er ganske trygt i den sammenhengen. Anonymkode: 54c6f...0cb Det finnes utallige navn som ikke har noe forbindelse med stygge ord og kjønnsorganer. Hvis du ikke har funnet dem så anbefaler jeg å lete liiiiitt til. Stella er absolutt ikke trygt. Og særlig fint var det heller ikke. Anonymkode: da4fa...433 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #18 Del Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det finnes utallige navn som ikke har noe forbindelse med stygge ord og kjønnsorganer. Hvis du ikke har funnet dem så anbefaler jeg å lete liiiiitt til. Stella er absolutt ikke trygt. Og særlig fint var det heller ikke. Anonymkode: da4fa...433 Man skal ha litt fantasi for å forbinde Stella med kjønnsorganer altså. Snakk om å lete etter problemer. Anonymkode: 54c6f...0cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 1. mars 2022 #19 Del Skrevet 1. mars 2022 Høres ut som navnet på en hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #20 Del Skrevet 1. mars 2022 Vet av en liten jente med det navnet. Husker at jeg først tenkte det var uvant, men det er jo kun fordi jeg aldri hadde kjent noen med det navnet før. Håper også på at hun ikke føler noe press for å bli en "stjerne" i samfunnet, men at hun heller kobler det til en stjerne på stjernehimmelen. Synes det er et vakkert navn, og selv om jeg ikke kjenner jenta så godt så vet jeg hun er et vakkert vesen også, med en veldig fin personlighet. Så bare tommel opp fra meg! Anonymkode: 2097e...c74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå