Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter med katalogen og skal bestille klær, men er litt usikker på størrelsene....

Bruker vanligvis 36/38, men her er det enten 34/36 eller 38/40

Er disse klærne store eller små i størrelsene?

(eier ikke målebånd, så får ikke målt meg ;) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er ihvertfall ikke små...Heller ikke veldig store heller,men...

Jeg kjøper vanligvis klær på vero Moda, ONLY, Vila og Bik Bok. I topper bruker jeg 38/40. Når jeg bestilte 2 topper fra Ellos i 38/40,synes jeg de var litt for stor.

Bukser,vet jeg ikke...

Skrevet

Lurte på det samme forleden dag, skulle bestille jakke, og er 40/43, men måtte velge 38/40 eller 42/44.

De var utsolgt for den første, så da tok jeg en sjangs.

Kan legge inn rapport når jakka er mottatt!

Skrevet
Sitter med katalogen og skal bestille klær, men er litt usikker på størrelsene....

Bruker vanligvis 36/38, men her er det enten 34/36 eller 38/40

Er disse klærne store eller små i størrelsene?

(eier ikke målebånd, så får ikke målt meg  ;)  )

Det slår meg at HM katalogen burde være noe for deg. Der går størrelsene i 36/38 , 40/42 osv. Irriterer meg grønn fordi jeg faller midt mellom disse to så derfor går jeg heller til Ellos og andre kataloger som har min størrelse, nemlig 38/40. :)

Ellers kan det være litt lurt å se på måleskjemaet bak i katalogen. Kanskje du får en pekepinn der om hvilken størrelse du burde gå for.

Skrevet
Det slår meg at HM katalogen burde være noe for deg. Der går størrelsene i 36/38 , 40/42 osv. Irriterer meg grønn fordi jeg faller midt mellom disse to så derfor går jeg heller til Ellos og andre kataloger som har min størrelse, nemlig 38/40. :)

Har bestilt derfra også jeg, var i shoppinghumør i dag jeg :sjenert:

Men bestilte i 38/40, så får se når jeg mottar klærne om jeg svømmer i dem eller ikke :)

Skrevet

Synes str. der varierer en del jeg. Bestilte en jakke og 3 singletter i 38/40 i sommer, og 3 singletter i 34/36 (trykka litt fort når jeg drev på). Jakka er litt knapp, singlettene i 38/40 var for store, mens de i 34/36 satt som støpt...

Nå har jeg lyst til å bestille meg bukse fra Josefssons katalogen jeg fikk i går fordi jeg var "en av ellos beste kunder" (har bare bestilt det overstående ;) ), men er vanskelig pga det med størrelsene føler jeg :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...