AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #1 Skrevet 1. mars 2022 Vi traff hverandre i en park der vi luftet hundene våre. Hun var politiker på høyresiden og en kveld skulle hun i et partimøte. Vi kom godt overens siden hun hadde forståelse for mitt engasjement for de svake i samfunnet. Jeg passet hunden hennes, og sent på kvelden kom hun til meg. Elegant! Jeg ble betatt siden jeg tidligere kun hadde sett henne i turklær. Selv om hun var seksti og jeg det halve. Vi endte opp til sengs. Jeg fikk ikke berøre henne. Da går det for meg, sa hun. Må ha pikken din nå. Alt var avhengig av min ståpikk! Den sviktet. Anonymkode: 7fcb1...182
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #2 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi traff hverandre i en park der vi luftet hundene våre. Hun var politiker på høyresiden og en kveld skulle hun i et partimøte. Vi kom godt overens siden hun hadde forståelse for mitt engasjement for de svake i samfunnet. Jeg passet hunden hennes, og sent på kvelden kom hun til meg. Elegant! Jeg ble betatt siden jeg tidligere kun hadde sett henne i turklær. Selv om hun var seksti og jeg det halve. Vi endte opp til sengs. Jeg fikk ikke berøre henne. Da går det for meg, sa hun. Må ha pikken din nå. Alt var avhengig av min ståpikk! Den sviktet. Anonymkode: 7fcb1...182 Trine? Anonymkode: 28faf...37f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå