Gå til innhold

Jeg blir kvalm av det norske media

Gjest PippPipp

Anbefalte innlegg

Gjest PippPipp

Det norske media er det mest anti-israelske i hele verden og kommer ALDRI ut med den hele og fulle sannheten..De sier bare at Israelerne skøt ned noen tenåringer..Og dette tror folk på!? DET ER I SELVFORSVAR!

Noen eksempler:

-”Tusenvis av mennesker fulgte tenåringene Yossef Zakout, Ismail Abu Nada og Anwar Hamnoda til grava. Guttene ble skutt og drept av israelske soldater I ET FORSØK PÅ Å ANGRIPE EN ISRAELSK BOSETTNING I GAZA.”

” Yossef Zakout (14), Anwar Hamnoda (14) og Ismail Abu Nada (13) forteller foreldrene sine at de skal ut med noen venner. Få timer seinere blir de skutt og drept i et forsøk på å trenge seg inn i en israelske bosetting, væpnet med RØRBOMBER, KNIVER OG EN ØKS.”

Hva faen skal israelerne gjøre da?? Bare stå å se på at jøder blir slaktet av palestinske hjernevaskede tenåringer??

Kilde:

http://www.dagbladet.no/magasinet/2002/09/23/349328.html

Innlegget er redigert. Hege (admin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så et program på dansk TV om de palestinske skolene, og hva som blir virkeligheten for barna der. Jeg fikk et så stort sjokk, at jeg måtte revurdere hele min retorikk jeg anvender i disse spørsmål.

Barna ble indoktrinert i at det å dø for "saken" gjennom selvmordsbombing, er det samme som at de kommer til paradis !. "Saken" er å ta tilbake ALLE landområder, og drepe så mange israelere som mulig underveis. Til 5-6-7 åringer !!!!!!!!!!!, når de er da 14-15 år, har de en doktrine i hode som har visket ut ALT, som heter generellt godt gangsyn for å være med på å bygge den palestinske nasjon. M.a.o. ser det ikke ut til at det er det de vil ha, men flytte grenser og tiltvinge seg områder med vold gjennom metodisk tilrettelagte DRAP AV EGNE BARN.

Jeg har vært for Oslo-avtalen og den ruten som ble lagt opp med modifikasjoner underveis for å imøtegå blant annet flere sentrale palestinske krav som de "presset igjennom" via media og hjelp fra andre vestlige land + angrep med forskjellige midler.

Nå er jeg blitt PRO-Israel og for en FN-styrt palestinsk region, der undervisningen er GODKJENT av FN !.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varg-Menja

Jeg blir kvalm av at nordmenn og andre utenforstående skal sitte å ta parti i en så alvorlig og blodig konflikt, når de fleste israelere jeg har møtt ikke har tatt side selv en gang, de er bare drittlei av hele greia. Dette er ikke som en fotballkamp hvor man heier på hvert sitt lag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Dette er tatt fra Dagbladets leder om det som skjer i Paris. Jeg startet å boikotte Dagbladet for lenge siden, men det her var skikkelig kvalmt, definitivt aldri mer Dagbladet!

"" Denne «vi mot dem»-politikken har mislyktes alle steder der ulike former for raseskille-politikk er blitt praktisert fra de amerikanske sørstatene, via apartheid i Sør Afrika, til Israels behandling av palestinerne"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...