AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #1 Skrevet 1. mars 2022 Jeg er 26 år, singel, har ikke barn - og det jeg drømmer om å gjøre alene er å kunne reise rundt omkring i verden. Jeg kjenner at denne trangen bare blir større og større, men jeg tror de fleste ville tenkt at det hadde rabla for meg om jeg sa opp leiligheten og dro rundt i verden.... Eller modig. Er det noen her som har turt og reist på egenhånd selv? Og har noen gode reise tips og land som er "tryggere" å ferdes i alene? Anonymkode: 2e467...007
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #2 Skrevet 3. mars 2022 Reiste mye i Sørøst-Asia da jeg var i 20-årene, enkelt og trygt. Anonymkode: 80975...9b6
Gjest Linny111 Skrevet 3. mars 2022 #3 Skrevet 3. mars 2022 Jeg har reist mye alene. Noen av de tryggeste stedene har vært Australia, New Zealand, Japan, Sør-Korea, Island, Irland, Storbritannia. Veldig fint å reise der også. Sør-Korea er litt vanskelig uten google maps, men veldig trygt. Skal være fint og trygt i Sørøst-Asia også, men jeg har ikke vært der.
Chomsky89 Skrevet 4. mars 2022 #4 Skrevet 4. mars 2022 Slovenia er jo blant de tryggeste landene i europa, Mange tror feilaktig at dette er blant de fattigeste europeiske landene, men det er ikke tilfelle. Forventet levealder er den samme som i Dannmark
fru Alving Skrevet 4. mars 2022 #5 Skrevet 4. mars 2022 Bare reis, TS. Livet er kort og du angrer mest på det du ikke gjorde. Reis nå før du får deg familie da får dun plutselig mange og ta hensyn til! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå