AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #1 Del Skrevet 1. mars 2022 Jeg og min samboer har vært samboere i 5 år i mai. Vi har to barn sammen. Har det generelt veldig bra, er flinke til å snakke sammen og krangler generelt veldig lite. han har fortalt meg i 5 år at han ikke vil gifte seg, fordi han mener man kan være glad i hverandre uansett. Og jeg er forsåvidt enig, jeg bare har alltid hatt en formening om at jeg ønsker meg en ektemann. Så mot alle odds spurte jeg likevel i dag om han ville gifte seg med meg, med ring og greier. har ikke på sikkert fire år noen gang tvilt på oss, jeg vet det er han jeg vil være med selv om jeg er 22. Vi har barn sammen, er ansvarlige og anstendige mennesker. Og nå plutselig etter å ha poppa ringen blir jeg plutselig «vil jeg det her?».. er det vanlig? Fordi før jeg poppa ringen var jeg Der «om han sier nei er det helt okei fordi han har alltid sagt han ikke ser grunn i å gifte seg, og jeg føler jeg vil bruke resten av livet mitt med han uansett.. noen andre som har følt det her? «Panikk» liksom..? Anonymkode: 69abf...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #2 Del Skrevet 1. mars 2022 Jeg fikk det dagen før bryllupsdagen. Tror det er vanlig å få litt kalde føtter. Jeg hadde kalde føtter min siste dag på jobben når jeg skiftet jobb og når jeg fikk vite jeg var gravid, selv om vi hadde prøvd i et halvt år. Jeg giftet meg, skiftet jobb og fikk barn - har ikke angret:) Anonymkode: 10d78...a6f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #3 Del Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg fikk det dagen før bryllupsdagen. Tror det er vanlig å få litt kalde føtter. Jeg hadde kalde føtter min siste dag på jobben når jeg skiftet jobb og når jeg fikk vite jeg var gravid, selv om vi hadde prøvd i et halvt år. Jeg giftet meg, skiftet jobb og fikk barn - har ikke angret:) Anonymkode: 10d78...a6f Nydelig! Hjelper på! Anonymkode: 69abf...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #4 Del Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg fikk det dagen før bryllupsdagen. Tror det er vanlig å få litt kalde føtter. Jeg hadde kalde føtter min siste dag på jobben når jeg skiftet jobb og når jeg fikk vite jeg var gravid, selv om vi hadde prøvd i et halvt år. Jeg giftet meg, skiftet jobb og fikk barn - har ikke angret:) Anonymkode: 10d78...a6f Og gratulerer, selbsagt Anonymkode: 69abf...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå