AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #1 Del Skrevet 1. mars 2022 vi venter nå vårt 1 barn, og på min mors side har alle oldemors mellom navn som er Synnøve,noe jeg vil vidreføre, så da lurer jeg på hva passer med Synnøve, og på min manns side er guttenavnet Thor i arv, min mann heter Thor Edvin, hans far Thor Asbjørn, oldefar Thor Andreas og tipp oldefar het bare Thor, så vi ønsker og videreføre Thor, så hva passer til disse navnene? oldemor het margot synnøve, mormor Ida Synnøve og jeg heter Nina Synnøve Anonymkode: 4ae0c...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #2 Del Skrevet 1. mars 2022 Min mor heter Linda synnøve. Anonymkode: 4ae0c...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #3 Del Skrevet 1. mars 2022 Ingrid Synnøve, Britt Synnøve, Lena/e Synnøve, Ella Synnøve Anonymkode: 2b53d...33b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smascha Skrevet 1. mars 2022 #4 Del Skrevet 1. mars 2022 Veldig fin tradisjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coralgol Skrevet 1. mars 2022 #5 Del Skrevet 1. mars 2022 Linde Synnøve Fride Synnøve Ada synnøve Thor Emrik Thor Andres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannari Skrevet 1. mars 2022 #6 Del Skrevet 1. mars 2022 Ingrid Synnøve Thor Erik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #7 Del Skrevet 1. mars 2022 Synnøve thor Anonymkode: e77d3...c3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #8 Del Skrevet 1. mars 2022 Margot Synnøve var kult! på gutt er min mening: Enkelt å finne navn til Thor, men litt fort gjort å gå i «dobbeltnavnfella» der ingen helt husker hvilke to navn han har. Thor Inge, Thor Erik, Thor Anders f.eks er navn som blir litt anonyme. Familien din har valgt bedre sammensetninger synes jeg. Både Thor Andreas og Thor Asbjørn var fint. Hva med Thor Harald, Thor Håkon, Thor Sigurd? Anonymkode: 4d956...f68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 1. mars 2022 #9 Del Skrevet 1. mars 2022 Thor Synnøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #10 Del Skrevet 1. mars 2022 Finn deg en hobby, hjelpes. Kan eventuelt gi deg et tips: bruk punktum, store bokstaver og ikke list opp alle i slektas navn. Kanskje du ikke blir avslørt med en gang da. Anonymkode: c2041...691 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #11 Del Skrevet 1. mars 2022 Thor står best alene. Nesten alt passer med Synnøve, egentlig. Hold dere i sjiktet nordisk-norrønt, ligg unna engelskinspirert. Anonymkode: 38dfd...048 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #12 Del Skrevet 1. mars 2022 Om jente hadde jo Thora Synnøve vært en fin løsning for dere. Fint er det også Anonymkode: 4d956...f68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #13 Del Skrevet 1. mars 2022 Guro Synnøve Thor Johannes Anonymkode: ee772...ae6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #14 Del Skrevet 1. mars 2022 Line Synnøve, Anna Synnøve, Ingeborg, Ingrid, Elin. Veldig mange navn å velge i 😊 Litt vanskelig for guttenavn jeg, men Thor Kristian f.eks Anonymkode: fa061...798 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #15 Del Skrevet 2. mars 2022 takk for svar Liker godt Ingrid Synnøve og Anna synnøve av jentenavnene og Thor Johannes av guttenavnene Anonymkode: 4ae0c...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #16 Del Skrevet 2. mars 2022 Mia Synnøve Astrid Synnøve Lea Synnøve Emma Synnøve Lise Synnøve Thor Christian Thor Andreas Thor Emil Thor-Bjørn Anonymkode: 20784...7f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H a n n e Skrevet 2. mars 2022 #17 Del Skrevet 2. mars 2022 Ada Synnøve Thor Gustav 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #18 Del Skrevet 2. mars 2022 Anne eller Anna Synnøve! Anonymkode: 97dbc...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #19 Del Skrevet 3. mars 2022 Ville bare kalt gutten Thor. Synes det står fint alene. Det blir vel uansett først i et dobbeltnavn, så da blir han vel bare kalt Thor. Veldig mange jentenavn passer til Synnøve. Tenker dere kun bruke første navnet? Og er det uaktuelt å ha Synnøve først i et dobbeltnavn? Synnøve Elida Anonymkode: 92018...2df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #20 Del Skrevet 3. mars 2022 Kjenner en Thor Christian, det syns jeg er veldig fint. Ellers liker jeg også Thor Magnus, Thor Einar, Thor Erik, Thor Eilev Til Synnøve liker jeg Ella Synnøve Mari Synnøve Inga Synnøve Frida Synnøve Ylva Synnøve Anonymkode: ef066...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå