AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #1 Skrevet 1. mars 2022 Okay. Jeg er vel litt sent ute, har ikke sett de før nå, og har ikke hatt noe interesse av å se de heller... ...helt til jeg hørte en sang for noen uker siden og falt pladask for den sangen. Om jeg kan kalle det det🤷♀️. Jeg er ikke musikk person, har aldri vært på konsert el noe. Hører ikke musikk på radio, diskuterer med jentene mine om hvorvidt vi skal høre på folk som prater på radio el musikk. Vi bytter på. For aller aller første gang har jeg falt sånn for en sang, at jeg har sett filmene sikkert ti ganger på to uker. Spoler forbi enkelte scener (har du sett en el to ganger så er resten bare gjentakelse), og går rett på musikk scener. Fantastisk film musikk. Det er egentlig tre sanger jeg likte godt, men kun en på første plass. 1. Love me like you do 2. Capital Letters 3. For you Vet ikke hvor jeg vil med dette, men var musikken til filmene populær den gangen de kom ut? Anonymkode: 8d776...5f8
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #2 Skrevet 1. mars 2022 Jeg er også veldig glad i musikken i de filmene. Samme med Twilight - crappy filmer, men kul musikk. Spesielt i New Moon. Anonymkode: 3f45a...520
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå