AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #1 Skrevet 1. mars 2022 jeg har datet mange, men ikke funnet noen jeg ønsker og ligge med, synes det er spesielt og være Jomfru ennå, men føler derfor det at jeg ikke vil ha sex med hvem som helst heller. Hatt 3 kjærester når jeg var 10-12, 13-16 og 18-21, han siste jeg var sammens med var utro et år før jeg fant det ut, da han ikke ville vente med sex mer. Jeg er nok litt kresen,men er det noen steder man kan finne en mann som er seriøst og ikke over 40? Jeg er 172cm, ca 65kg, normal pen og veldig snill Anonymkode: 2413b...8fd 1
Tvist Skrevet 1. mars 2022 #2 Skrevet 1. mars 2022 (endret) Er jo ganske spesielt å ikke ha sex når man er sammen i tre år som voksen, hva er grunnen til det? Endret 1. mars 2022 av Tvist 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #3 Skrevet 1. mars 2022 Tvist skrev (31 minutter siden): Er jo ganske spesielt å ikke ha sex når man er sammen i tre år som voksen, hva er grunnen til det? Jeg følte meg ikke klart ennå Anonymkode: 2413b...8fd 1
Elaine Marley Skrevet 1. mars 2022 #4 Skrevet 1. mars 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Elaine Marley, mod.
Veslemøy22 Skrevet 1. mars 2022 #5 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg følte meg ikke klart ennå Anonymkode: 2413b...8fd Voksne mennesker knuller. Føler man seg ikke klar, holder man seg singel, eller finner en aseksuell partner. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #6 Skrevet 1. mars 2022 Veslemøy22 skrev (1 minutt siden): Voksne mennesker knuller. Føler man seg ikke klar, holder man seg singel, eller finner en aseksuell partner. enkelt og si når du ikke kjenner meg Anonymkode: 2413b...8fd
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #7 Skrevet 1. mars 2022 Er måte på hvor lenge en partner må vente på sex. Anonymkode: a0008...c1f
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #8 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg er nok litt kresen,men er det noen steder man kan finne en mann som er seriøst og ikke over 40? Jeg er 172cm, ca 65kg, normal pen og veldig snill Anonymkode: 2413b...8fd Hvor lett det er å finne menn kommer jo an på hvor du bor. Men mitt tips er at selv om du har god tid på å få barn så går tiden fortere enn du tror. Så kan være lurt å legge ned en en del innsats i å finne kjæreste. For det er ikke nødvendigvis slik at du vil ha barn med han første du blir sammen med. Anonymkode: 3c4f5...e33
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #9 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor lett det er å finne menn kommer jo an på hvor du bor. Men mitt tips er at selv om du har god tid på å få barn så går tiden fortere enn du tror. Så kan være lurt å legge ned en en del innsats i å finne kjæreste. For det er ikke nødvendigvis slik at du vil ha barn med han første du blir sammen med. Anonymkode: 3c4f5...e33 takk for svar, har laget meg en profil på sukker og møteplassen, hatt tinder før,men det likte jeg ikke Anonymkode: 2413b...8fd
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #10 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): jeg har datet mange, men ikke funnet noen jeg ønsker og ligge med, synes det er spesielt og være Jomfru ennå, men føler derfor det at jeg ikke vil ha sex med hvem som helst heller. Hatt 3 kjærester når jeg var 10-12, 13-16 og 18-21, han siste jeg var sammens med var utro et år før jeg fant det ut, da han ikke ville vente med sex mer. Jeg er nok litt kresen,men er det noen steder man kan finne en mann som er seriøst og ikke over 40? Jeg er 172cm, ca 65kg, normal pen og veldig snill Anonymkode: 2413b...8fd Du høres faktisk ikke klar ut nå heller. Spørsmålet er om du fordi du har ventet så lenge så har du gjort deg selv enda mer kravstor ovenfor det. Altså, du har "dyrket" jomfrudommen til den helt spesielle, for den helt spesielle konteksten og for den helt spesielle situasjonen. Tror det er viktig at du innser at dette vil du ikke finne med mindre du forbereder deg på å ha sex med noen som er god nok, selv om han ikke er så fantastisk for ditt bilde av situasjonen, samt at konteksten er normal og at situasjonen er heller uspesiell. For øvrig er ikke jomfrudommen din en dealbreaker for noen menn. Faktisk kan det virke veldig opphissende. Så sånn sett sitter du med et "ess". Problemet er dog at de begynner å tro at noe er galt med deg siden du har "frastøtet" alle menn i alle år. Hvordan du har vært i et forhold i 3 år i voksen alder uten å ha sex er for meg en gåte. Jeg har aldri støttet utroskap i noen sammenhenger, men jeg føler mye sympati for han som tilslutt valgte å være utro med deg. I den alderen er man ung, ønsker å utforske, ønsker å leve livet og ha mye sex. Godt gjort å holde ut i sin beste alder uten sex så lenge. Uansett. Tror du trenger å jekke ned denne jomfrudommen, samt komme ned på bakkenivå igjen. Å ha sex for første gang er virkelig ingen big deal når alt kommer til alt. Det må ofte rett og slett bare gjøres for å få det gjort. Anonymkode: 95035...095 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #11 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du høres faktisk ikke klar ut nå heller. Spørsmålet er om du fordi du har ventet så lenge så har du gjort deg selv enda mer kravstor ovenfor det. Altså, du har "dyrket" jomfrudommen til den helt spesielle, for den helt spesielle konteksten og for den helt spesielle situasjonen. Tror det er viktig at du innser at dette vil du ikke finne med mindre du forbereder deg på å ha sex med noen som er god nok, selv om han ikke er så fantastisk for ditt bilde av situasjonen, samt at konteksten er normal og at situasjonen er heller uspesiell. For øvrig er ikke jomfrudommen din en dealbreaker for noen menn. Faktisk kan det virke veldig opphissende. Så sånn sett sitter du med et "ess". Problemet er dog at de begynner å tro at noe er galt med deg siden du har "frastøtet" alle menn i alle år. Hvordan du har vært i et forhold i 3 år i voksen alder uten å ha sex er for meg en gåte. Jeg har aldri støttet utroskap i noen sammenhenger, men jeg føler mye sympati for han som tilslutt valgte å være utro med deg. I den alderen er man ung, ønsker å utforske, ønsker å leve livet og ha mye sex. Godt gjort å holde ut i sin beste alder uten sex så lenge. Uansett. Tror du trenger å jekke ned denne jomfrudommen, samt komme ned på bakkenivå igjen. Å ha sex for første gang er virkelig ingen big deal når alt kommer til alt. Det må ofte rett og slett bare gjøres for å få det gjort. Anonymkode: 95035...095 takk for et fint innlegg. Jeg er veldig klar for sex,men vil gjerne med en fast en og ikke en som bare vil knulle og er ferdig, jeg vil ha følelser for personen Anonymkode: 2413b...8fd
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #12 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): takk for et fint innlegg. Jeg er veldig klar for sex,men vil gjerne med en fast en og ikke en som bare vil knulle og er ferdig, jeg vil ha følelser for personen Anonymkode: 2413b...8fd Men hva skjedde når du var 18-21 og i et forhold da? Anonymkode: 95035...095 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #13 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hva skjedde når du var 18-21 og i et forhold da? Anonymkode: 95035...095 da var jeg ikke klar Anonymkode: 2413b...8fd
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #14 Skrevet 1. mars 2022 Du bryr deg mye mer om "jomfrudommen" din enn alle oss andre her i verden inkludert fremtidige partnere. Jeg vil selvsagt ikke påstå at du bør ha sex med hvem som helst når som helst, men hvis det er en person du dater og er trygg på så bør du nesten bare gjøre det. Faktisk så er det ikke for mye å forvente at voksne folk som dater eller er kjærester og har vært det i flere måneder ønsker å ha sex. Hvis ikke bør du begynne å spesifisere sex som noe som kan ta måneder eller år før man kan ha. Det vil være avgjørende for en del. Kanskje oppsøke noen kristne miljøer? Anonymkode: 75151...02f
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #15 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): da var jeg ikke klar Anonymkode: 2413b...8fd OK. Men du må slutte å overtenke og overvurdere jomfrudommen. Hvis du fortsetter med det, samtidig som du er kresen, så kan det fort gå 4-5 år til før du innser at "noe må gjøres". Og når det først skjer, så vil du angre på at du ikke gjorde det tidligere. Anonymkode: 95035...095 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #16 Skrevet 1. mars 2022 Kudos til deg ts. Knulle kan du vente med til ekteskapet. Anonymkode: 73703...c65
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #17 Skrevet 1. mars 2022 Du, ikke bry deg om disse som henger seg opp i at du ikke var klar i forrige forhold. Sånt skjer. Alle er ikke like eller klar tidlig i voksenårene. Nå er du klar. Stol på det. Vær åpen, nysgjerrig og tenk at du kan overraskes så du ikke ser for deg en spesiell type mann som gjør at drømmemannen kanskje ekskluderes. Anonymkode: d3dc3...11d
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #18 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): OK. Men du må slutte å overtenke og overvurdere jomfrudommen. Hvis du fortsetter med det, samtidig som du er kresen, så kan det fort gå 4-5 år til før du innser at "noe må gjøres". Og når det først skjer, så vil du angre på at du ikke gjorde det tidligere. Anonymkode: 95035...095 men føler det er feil og bare knulle for og bli ferdig med det også Anonymkode: 2413b...8fd
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #19 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du, ikke bry deg om disse som henger seg opp i at du ikke var klar i forrige forhold. Sånt skjer. Alle er ikke like eller klar tidlig i voksenårene. Nå er du klar. Stol på det. Vær åpen, nysgjerrig og tenk at du kan overraskes så du ikke ser for deg en spesiell type mann som gjør at drømmemannen kanskje ekskluderes. Anonymkode: d3dc3...11d Tusen takk for koselig ord Anonymkode: 2413b...8fd
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #20 Skrevet 1. mars 2022 Sjansen er sto for at du tviholder sånn på denne jomfrudommen at du aldri kommer til å føle deg klar. Plutselig sitter du der mye eldre og angrer. Anonymkode: 9d09e...5c8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå