AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #1 Skrevet 1. mars 2022 Hei 😊 Så jeg jobber i en barnehage og kunne godt tenk meg å lese noen bøker for barna som da dreier seg om mobbing og de vonde følelsene som oppstår. Her på avdelingen er det faktabøker, bøker om snakkende dyr og magi, men ingen bøker som fokuserer på den vonde følelsen av å føle seg ute av leken, krenker eller fristet. Så jeg lurer derfor på om noen har anbefalinger? Anonymkode: c172a...1b0
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #2 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei 😊 Så jeg jobber i en barnehage og kunne godt tenk meg å lese noen bøker for barna som da dreier seg om mobbing og de vonde følelsene som oppstår. Her på avdelingen er det faktabøker, bøker om snakkende dyr og magi, men ingen bøker som fokuserer på den vonde følelsen av å føle seg ute av leken, krenker eller fristet. Så jeg lurer derfor på om noen har anbefalinger? Anonymkode: c172a...1b0 Glemte å nevne at barnegruppen er fra 4 til 6 år. Anonymkode: c172a...1b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå