Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har noen gode tips.. har prøvd svisker - og ble kvalm, spiser frukt.. men seriøst : maten går kun inn.. er skikkelig fylt i buken- nesten slik at jeg er redd for at det ikke skal være plass til babyen..

Anonymkode: 424dd...075

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Movicol. Og lykke til når den skal ut… jeg var hoven i dagesvis etter min graviditetsforstoppelse… 

Anonymkode: bec02...f87

AnonymBruker
Skrevet

Chiafrø i smoothie funker

Anonymkode: b59b8...e01

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Movicol. Og lykke til når den skal ut… jeg var hoven i dagesvis etter min graviditetsforstoppelse… 

Hoven -hvor 😮

AnonymBruker
Skrevet

Chiafrø i smoothie funker

Anonymkode: b59b8...e01

Hvor mye?

AnonymBruker
Skrevet

Hoven -hvor 😮

Hele underlivet. Det var den verste fordtoppelsen jeg har opplevd. Men movicol skal mykne opp, jeg brukte det ikke selv den gang, så forhåpentligvis hjelper det for deg. Det var hvertfall gull verdt etter fødselen 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg startet hver dag med yogurt med sviske og linfrø, det hjalp litt. Men og sånt ikke fungerer gå for movicol eller microlax. Kan være lurt å ha det i hus til etter fødsel også, hos meg var det nesten verre da, og tok noen uker før det ble normalt igjen.

Anonymkode: 491ae...ad3

AnonymBruker
Skrevet

Tar dulcosoft hver dag, hvis ikke er det mursteinbæsj 😅😅 med dulcosoft slipper jeg ihvertfall luft i magen som jeg får av lactulose.

Anonymkode: a623b...489

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Tar dulcosoft hver dag, hvis ikke er det mursteinbæsj 😅😅 med dulcosoft slipper jeg ihvertfall luft i magen som jeg får av lactulose.

Anonymkode: a623b...489

Hvor lang tid far det før dulcosoft har effekt?

AnonymBruker
Skrevet

Kjør på med en runde microlax (miniklyster) for å få ut proppen 😅 visiblin var det eneste som holdt magen min i gang, var gjennom alt mulig annet ila svangerskapet, men måtte likevel ha noen runder med microlax for å få gått på do. 

Anonymkode: 67c25...1b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...