Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så lei av kjæresten min!

Jeg er så lei av å aldri forstå hva han tenker og føler, at han er varm og kald. Er så lei av at han gir konsekvenser for tåpelige ting, for at han aldri kan snakke om fremtiden vår, at han skal diktere hele forholdet vårt uten at jeg har noe jeg kan si, og om jeg sier noe så passer det aldri for han å prate om det. Da er han alltid trøtt, sliten, sulten eller vondt i magen (alltid "vondt i magen" når vi skal snakke om seriøse ting i forholdet vårt!) 

Jeg er så drittlei av mannebaby oppførselen hans. Når vi er sammen så sover han, spiser, drikker eller sitter på den jækla telefonen 24/7. Jeg løper rundt som en duracell kanin og lager middag, vasker opp, rydder og ordner. Mens mannebaby kjæresten min ligger å snorker halvbrisen i sengen. Vi gjør aldri noe sammen. Men han syns det er sååå deilig å være med meg for da får han endelig slappet av...... 

Om jeg klager, så klager jeg "alltid" iflg han. Da blir han helt stille og gir meg silent treatment i mange timer, later som om jeg er luft og ikke eksisterer for han. Han er en mester i å sette seg selv i offer rollen, det er alltid alltid alltid synd på han, stakkars. Jeg stiller jo aaaldri opp for han. Men hele forholdet vårt har han gått fra det ene problemet til det andre, fra "gal eks" (i parantes, han gjorde henne sikkert gal) til arbeidsløshet, familieproblemer, pengeproblemer, jobbeproblemer osv. Og jeg har stått støtt ved han hele tiden, hjulpet han økonomisk, hjulpet han med jobbsøknader, hjulpet han med skoleoppgaver og jeg har ikke klaget en eneste gang.  

Jeg er bare så dritt lei av hele mannen! Jeg er så innmari glad for at vi ikke bor sammen, og jeg elsker når han er på jobb lange dager fordi da ringer han meg ikke, da slipper jeg den gryntete klage stemmen hans, som klager over alt og alle, mens han selvsagt er jo best må vite, og egentlig så er jo alle sjalu på han og vil være sammen med han. 

Spør jeg han om noe er galt, så får jeg til svar "HAR JEG SAGT NOE ER GALT?!?!?!?!?! Jeg liker ikke oppførselen din, hva har DU å skjule for meg!?" (Satt på spissen da)

Så har vi de sjeldne dagene inne i mellom hvor jeg synes han er helt fantastisk. Men egentlig er han bare dust. Bortsett fra når han ikke er det da.

Åh, det var godt å få ut. 

Hva irriterer du deg over?

Anonymkode: ad09b...b07

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At du orker. 

Anonymkode: a2e19...ce7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hm, jeg er iblant irritert for at han klager på småting i boligen. Han er veldig sensitiv for at ting er skitne, lukter sterkt eller er uryddige. Men det er jo egentlig bare bra om det er ryddig og reint her. 

Anonymkode: 91f85...86d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg irriterer meg over at han er så grinete nå som han er syk. Han spiser i tillegg lite og får lavt blodsukker og blir mer grinete enn nødvendig. 

Anonymkode: 16243...e0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...