Mann 00047 Skrevet 1. mars 2022 #1 Skrevet 1. mars 2022 Jeg er en mann på 47 som hater sex. Min kone elsker sex, men jeg kan ikke møte henne på den fronten. Det handler ikke om henne som person eller hennes fysikk, jeg finner bare sex veldig ekkelt. Jeg onanerer ikke heller, og jeg tenner ikke på noe som helst. Jeg har tenkt tanken at min kone kan skaffe seg en elsker, hvilket for meg, følelsesmessig egentlig er helt ok, siden jeg ikke kan gi henne det hun trenger. Jeg har ikke foreslått dette til henne da jeg er litt redd for at hun skal ta det veldig ille opp. Vi har barn, og vårt ekteskap er bra foruten sexlivet. Er det moralsk greit at hun finner seg en elsker?
SlemUlv Skrevet 1. mars 2022 #2 Skrevet 1. mars 2022 Poly forhold eksisterer. Så om alle involvert samtykker, så ser jeg ikke hva som skulle være umoralsk med det? Har du lest om aseksuel? Det er en helt reel ting, som ikke blir snakket så mye om dessverre. Lykke til med samtalen med din kone
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #3 Skrevet 1. mars 2022 Det er selvsagt ikke noe moralsk i veien med at hun finner seg en elsker, sålenge du aksepterer og hun ikke medvirker til noen annens utroskap. Men er det en lur ting å legge opp til? Nei. Anonymkode: 454e6...3ff 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #4 Skrevet 2. mars 2022 Har du alltid hatt dette problemet? Eller er det medisiner, alkohol eller sykdom som gjør det slik? Jeg vet ikke om dere har søkt profesjonell hjelp for dette, men jeg ville absolutt anbefale å oppsøke en sexolog fremfor en elsker til henne. Du sier dere har et bra ekteskap foruten sexen. Har du da tenkt på at hun kan utvikle følelser for denne elskeren? Kvinner og menn er ofte skrudd sammen litt forskjellig vdr følelser. Forsøk å få hjelp til å løse problemet, slik at dere kan nyte hverandre i stedet. Lykke til 😃 Anonymkode: d10bc...156 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #5 Skrevet 2. mars 2022 Har dere ikke noe intimitet utenom sex heller, som i kos og nærhet? Anonymkode: cc5a2...5a4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #6 Skrevet 2. mars 2022 Så lenge du aksepterer det og hun ikke går bak ryggen din så må det være greit vel. Du vil få noe igjen for det du også, ei sprudlende og glad kone vil jeg tro. Men om det funker i praksis skal godt gjøres. Anonymkode: 10d06...ae8
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #7 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så lenge du aksepterer det og hun ikke går bak ryggen din så må det være greit vel. Du vil få noe igjen for det du også, ei sprudlende og glad kone vil jeg tro. Men om det funker i praksis skal godt gjøres. Anonymkode: 10d06...ae8 Sprudlende og glad kone når mannen ikke vil ha sex med henne og vil at en annen mann skal ta over (og mest sannsynlig så blir de to et par)? Det er noen ganger jeg tenker at dere her på seksualitetsforumet aldri har møtt en levende kvinne i hele deres liv. Anonymkode: a3434...2b1 2
Elaine Marley Skrevet 2. mars 2022 #8 Skrevet 2. mars 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Elaine Marley, mod.
Gjest Knalleballe Skrevet 2. mars 2022 #9 Skrevet 2. mars 2022 Mann 00047 skrev (23 timer siden): Jeg er en mann på 47 som hater sex. Min kone elsker sex, men jeg kan ikke møte henne på den fronten. Det handler ikke om henne som person eller hennes fysikk, jeg finner bare sex veldig ekkelt. Jeg onanerer ikke heller, og jeg tenner ikke på noe som helst. Jeg har tenkt tanken at min kone kan skaffe seg en elsker, hvilket for meg, følelsesmessig egentlig er helt ok, siden jeg ikke kan gi henne det hun trenger. Jeg har ikke foreslått dette til henne da jeg er litt redd for at hun skal ta det veldig ille opp. Vi har barn, og vårt ekteskap er bra foruten sexlivet. Er det moralsk greit at hun finner seg en elsker? Stakkars kone spør du meg. En elsker er ikke moralsk rett mot henne nei..hun er kvinne og trenger en partner som dekker behovene hennes..ikke en som sender henne på bygda for å få dekt de..
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #10 Skrevet 2. mars 2022 Har du alltid vært sånn? Isåfall visste hun vel hvem hun giftet seg med. Anonymkode: d950f...d60
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #11 Skrevet 2. mars 2022 Har du alltid vært sånn? Hvis ikke ville jeg oppsøkt lege Anonymkode: b585d...644
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #12 Skrevet 4. mars 2022 Hvis ekteskapet deres er bra bortsett fra sexen, så ville jeg absolutt jobbet med forholdet! Ikke send henne i armene på en annen. Gi henne ømhet på andre måter, og oppsøk hjelp. Anonymkode: d10bc...156
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #13 Skrevet 5. mars 2022 Det er snilt av deg å tenke på henne, og dette er noe som potensielt kan redde ekteskapet dersom sex er viktig for henne, men dere har det bra uten. Anonymkode: ff9a6...f92 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå