Gå til innhold

Hva skjer den dagen Julius dør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
On 3/1/2022 at 7:20 PM, AnonymBruker said:

Han er jo en gammel sjimpanse nå og lever ikke for evig. Hva skjer egentlig den dagen han sovner inn? Her til lands har vi aldri før hatt et lignende forhold til et dyr før Julius tror jeg. Han har jo blitt kjendis og maskot og kjent blant blant både store og små. Blir det pressemeldinger og pressekonferanse den dagen han dør? Får han begravelse på statens regning? Får han egen grav?

Anonymkode: 1bdb6...cce

Han dør. Tror ingen vil spise ham. Utover det blir det nok oppslag i avisene, om de trenger noen klikk (som de alltid gjør).

Anonymkode: 6220f...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ghostface

Tror det blir en trist dag. Han er noen år eldre enn meg og jeg hadde en bok om ham da jeg var liten. Så det blir rart når han blir borte for det er alltid trist når dyr dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her på Sørlandet er Julius ingen attraksjon lengre. Vi er i Dyreparken flere ganger i året, og jeg tror ikke ungene mine vet hvem Julius er engang. Vi er alltid innom apehuset, men om det er Julius eller en annen ape vi ser aner vi ikke. Ape er ape liksom. 

Anonymkode: 89ee7...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tipper han blir kremert og at de setter urnen i et monter som skal beskues 🙉.

Tv2 Nyhetskanalen vil sikkert ha reportasje om det. De er på saken stadig vekk, bare dyr fødes, jo :Knegg:

Gelius og Julius har jo omtrent lik popularitet, så de lar det nok ikke gå forbi i stillet, Nrk heller :ler: 

Anonymkode: 58394...6e9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel markering av noe slag og flagging på halv stang, og så går verden videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.3.2022 den 18.21):

Litt kynisk tenkt, men han dø da? Kan man ikke for publikums del bytte ham ut med en annen sjimpanse? Kan det ha skjedd allerede? 🤔

Anonymkode: b9f6b...7de

På et eller annet tidspunkt må han jo dø. Han kan jo ikke byttes ut i det uendelige, det er jo en grense for hvor lenge en sjimpanse kan leve tross alt. 

Tror ikke han er byttet ut, på grunn av at jeg tror ikke det ville vært lett å lære den nye sjimpansen Julius sine særegenheter. Han har en veldig spesiell oppførsel, og reagerer på enkelte folk og så videre.

Dessuten tror jeg aldri man hadde klart å holde på hemmeligheten. Det jobber for mange i Dyreparken.

Anonymkode: a2d2f...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...