AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #21 Skrevet 1. mars 2022 Magnus eller Olav av guttenavnene og Mari eller Vilde av jentenavnene. 🥰 Anonymkode: f51a9...d8d 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #22 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er galt med det navnet egentlig? Synes det er fint vi Anonymkode: 4e6af...29f Det høres ut som en raring. Og det er ikke fint (Spør du meg. Og det gjorde du) Anonymkode: e65ff...71e 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #24 Skrevet 1. mars 2022 Best Albert og Mari. Dårligst Bjørge og Lea. Anonymkode: 7c72b...9f7 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #25 Skrevet 1. mars 2022 Likte Mari og Albert best og Bjørge og Lea minst. Anonymkode: 5bc1f...fd9
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #26 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi venter vår 3 barn, denne gangen har vi valgt og ikke vite, vi har Oda og Samuel fra før. Guttelisten er disse på : Albert Gustav Olav Magnus Bjørge Jentelisten er disse på : Lea Vilde Mari Thea Ida hva synes du er de fineste og hva liker dere minst? ønsker ikke flere navnforslag, da vi har brukt lang tid på og sette sammen en liste Termin var 25 Februar,men ingen tegn ennå, både storesøster og storebror kom 12 dager overtiden Anonymkode: 4e6af...29f Jeg liker Olav og Gustav, og hater Bjørge. Jentenavnene var veldig klassisk da. Noe sier meg at det vil finnes både 1 og 2 i samme skoleklasse med samme navn. Men hvis jeg skulle velge: Ida. Misliker Mari. Anonymkode: 206d7...1af 1
Sola de Skrevet 1. mars 2022 #27 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi venter vår 3 barn, denne gangen har vi valgt og ikke vite, vi har Oda og Samuel fra før. Guttelisten er disse på : Albert Gustav Olav Magnus Bjørge Jentelisten er disse på : Lea Vilde Mari Thea Ida hva synes du er de fineste og hva liker dere minst? ønsker ikke flere navnforslag, da vi har brukt lang tid på og sette sammen en liste Termin var 25 Februar,men ingen tegn ennå, både storesøster og storebror kom 12 dager overtiden Anonymkode: 4e6af...29f Om du vil navnet skal passe til navnet på barna du allerede har, så Albert og Mari.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #28 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er galt med det navnet egentlig? Synes det er fint vi Anonymkode: 4e6af...29f Mobbenavn, og et 95% kvinnenavn. Vil bli kalt Bjørg. Anonymkode: 206d7...1af 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #29 Skrevet 1. mars 2022 Likte Mari og Albert best. Begge fine. Likte Bjørge og Lea minst. Forstår ikke hvordan Bjørge skal uttales. Som Børge? Lea har verdens verste betydning: trett, matt, villku...... Anonymkode: 5bc1f...fd9 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #30 Skrevet 1. mars 2022 Magnus og Ida er de fineste navnene. Men; Dere har en Oda fra før... Oda og Ida - nei! Så går for Thea i deres tilfelle. Vilde og Lea er ikke fine navn.... Anonymkode: b56b3...52a 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #31 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Likte Mari og Albert best. Begge fine. Likte Bjørge og Lea minst. Forstår ikke hvordan Bjørge skal uttales. Som Børge? Lea har verdens verste betydning: trett, matt, villku...... Anonymkode: 5bc1f...fd9 Det uttales rett fram, som Bjørge. Ikke som Børge. Anonymkode: e5aef...05b
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #34 Skrevet 1. mars 2022 Der var du igjen ja. Underholdene i det minste😅😅 Innen i morgen har dere vel valgt navn, som vanlig.. på dukkene? Anonymkode: 39ee7...abe
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #36 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Mobbenavn, og et 95% kvinnenavn. Vil bli kalt Bjørg. Anonymkode: 206d7...1af Hvis Olea, Runa, Kristiane, Kaspara, Emilie, Martine og Tora går bra, så tror jeg at en gutt kan hete Bjørge uten at det er et problem altså. Selv om det er ganske likt et jentenavn. Rart det der, at en hel haug jentenavn er avledet fra eller likner på et guttenavn uten at noen leer et øyelokk, men når er guttenavn likner på et jentenavn - da er det «mobbenavn». Blir Martine mobbet og kalt Martin og Tora kalt Tor? Nei? Da går det nok fint for Bjørge og… Over 200 menn heter Bjørge allerede, så langt fra det mest uvanlige jeg har sett. At man ikke synes det er pent er en annen sak, men folk må slutte å tro at alt leder til mobbing. Anonymkode: 9aede...83f 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #37 Skrevet 2. mars 2022 Tenk at folk på kvinneguiden skal bestemme hva barnet ditt skal hete. Bli voksen, det er på tide når du skal ha barn. Anonymkode: d5287...ba3
Påkrevd Skrevet 2. mars 2022 #39 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Albert og Mari 😊 Anonymkode: 888b2...a6a Enig. Albert er både litt fint og litt morsomt. Personlig hadde jeg nok ikke gått for noen av jentenavnene, men Mari synes jeg er det beste valget av alternativene. Alle de andre er/har vært "motenavn" de siste årene. Det er snart 5 av hver i alle skoleklasser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå