Gå til innhold

Han fant ny rett etter bruddet vårt.. og har bare vært løgner og svik!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har det så ufattelig tungt for tiden og må få luftet noen tanker et sted.. 

Jeg og min eks var sammen i nesten 5 år og har et barn på 2 år.. Ble slutt for et halvt år siden, har vært et veldig vanskelig brudd. Han bare stakk og har vært mye tull frem og tilbake. 
Vi snakket hele veien om å finne tilbake til hverandre en dag, når ting var bra på begge kanter. Jeg fant ut i januar at han har gått bak min rygg hele tiden, og har en ny. Da sørget jeg, men kom meg litt over det og begynte gå på noen dater selv.. Men jeg følte meg jo åpenbart sveket og hadde det vondt etter det jeg fant ut.. 

Siste måneden begynte vi å samarbeide greit, ha en vennskapelig tone og jeg trodde han fortsatt møtte henne, men ville prøve å være venner. Han velger å fortelle meg at han ikke møter denne dama noe mer, at det ikke var noe seriøst og at han skjemmes. Kommer på valentines day med blomster og sjokolade på døren og han fikk fram følelser i meg igjen mens han sa han bare så en framtid med meg. Så finner jeg nok en gang ut at han fortsatt møter denne dama, og det var som å få et stort slag i magen.. Har hatt det så vondt, jeg sliter med søvn og mat. Føler meg bare lurt, dum, som en naiv idiot.. Jeg svarer han overhode ikke utenom ting som gjelder samvær eller viktige beskjeder nå, men han lar meg ikke være i fred.. Kan han bare fokusere på dette kvinnemennesket og la meg være i fred, så jeg kommer meg videre :( Ikke fått noen unnskyldning, ingenting.. Bare at han legger skylden på meg. Føler meg kastet bort! Han presterer FORTSATT å si at det ikke er seriøst eller som jeg tror. Han nekter ha henne på sosiale medier osv, men han har altså valgt henne. De må jo ha møttes helt siden bruddet vårt mens han helt til nå har malt en framtid for meg.. Hvordan kan man være så råtten? Jeg godtok jo om han hadde en ny.. Det sviket her når man i tillegg har et lite barn sammen er så vondt. Han har jo ødelagt et potensielt vennskap som hadde vært fint for vårt barn også. 
Hvorfor ikke være ærlig.. Hvis han er så lykkelig i et nytt forhold, hvorfor leve et dobbeltliv og svike meg på den måten? Forstår det bare ikke… 

Anonymkode: 7e0ae...eb6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ta han tilbake. Fool me once- shame on you, fool me twice- shame on me

Anonymkode: 32095...ba2

• Liker 8
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Fordi han mangler fokus og moralsk ryggrad. Ikke omgås ham.

Anonymkode: 383cf...40c

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Off, det høres utrolig vondt og smertefullt ut😢😢. Kleeeem❤

Anonymkode: 332d3...ef8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han svikter jo henne også, så her viser ham bare hvor gjennomført råtten han er. Aldri stol på ting han sier om deg og dere igjen.

Han kan jo bare ha det så bra når han holder på sånn. Lev livet ditt, du kommer deg over dette etterhvert. Det blir bedre. Fattig trøst, men det er sant.

Anonymkode: 92e91...5b6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Det dummeste av ALT er jo at jeg fortsatt har et håp jeg bare vil bli kvitt, et håp om at dette bare er en rebound og at han kommer savne meg og familielivet vårt når det har kommet på avstand. Føler jeg har null selvrespekt med de tankene her! Vil jo virkelig ikke ha det håpet etter at jeg fant ut om dette, hadde aldri stolt på han igjen.. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Uff, skjønner deg godt. Jeg har også opplevd brudd for et halvt år siden. Han møtte ei for ikke så lenge siden, og selv om jeg ikke vil ha han tilbake, så er det litt tøft. 

Din situasjon er jo enda verre, da jeg ikke har et så lite barn med han eller har blitt lurt slik som du. 

Jeg hadde nok av hensyn til meg selv, sendt han en melding, der jeg hadde sagt i fra at kontakten mellom dere må avstås for en stund. Du trenger da å blokkere han en, men at når du føler deg lettere til sinns  så kan du avblokkere da. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

God klem ❤️

Anonymkode: ac8c4...a51

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig gjort av han, og holde på sånn!

Vet hun andre om det? Syns hun også burde få vite at han har holdt på sånn.. 

Anonymkode: 0adc0...8bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ts her. Det dummeste av ALT er jo at jeg fortsatt har et håp jeg bare vil bli kvitt, et håp om at dette bare er en rebound og at han kommer savne meg og familielivet vårt når det har kommet på avstand. Føler jeg har null selvrespekt med de tankene her! Vil jo virkelig ikke ha det håpet etter at jeg fant ut om dette, hadde aldri stolt på han igjen.. 

Oppsøk profesjonell hjelp. Fastlege eller helsesykepleier. Du kan ikke fortsette sånn som dette når du har barn, og det å diskutere det her inne hjelper fint lite.

Du får i beste fall beskjed av alle om å ikke ta han tilbake. Men selvrespekt får du ikke av å skrive her.

Profesjonell hjelp, for barnet ditt sin skyld. 

Anonymkode: 9e55c...d80

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så utrolig gjort av han, og holde på sånn!

Vet hun andre om det? Syns hun også burde få vite at han har holdt på sånn.. 

Anonymkode: 0adc0...8bd

Har vurdert det.. men jeg kommer bare bli sett på som den gale og bitre eksen da. Hun kommer ikke til å tro på et ord jeg sier, han har sikkert foret henne med masse tull som med meg.. Selvom jeg har bevis hjelper nok ikke det heller. Får håpe hun ser selv og ting slår sprekker, jeg vil ikke være den som ødelegger noe selvom jeg sitter knust tilbake 😕 Kanskje de får et fint forhold.. Er bare så sint, såret og skuffet. Trodde han kom til å komme tilbake til oss (familien)! Men etter et halvt år er han tydeligvis i et forhold med en han møtte rett etter bruddet.. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Oppsøk profesjonell hjelp. Fastlege eller helsesykepleier. Du kan ikke fortsette sånn som dette når du har barn, og det å diskutere det her inne hjelper fint lite.

Du får i beste fall beskjed av alle om å ikke ta han tilbake. Men selvrespekt får du ikke av å skrive her.

Profesjonell hjelp, for barnet ditt sin skyld. 

Unnskyld meg, men man har lov til å lufte tankene anonymt for å få det ut et sted selvom man har barn. Jeg går til psykolog, men når man ser psykologen 1 gang i mnd hjelper det MEG å lufte nåværende tanker et sted. Selvom man har barn er det lov å være i sorg, sålenge det ikke går utover barnet (noe det ikke gjør)

Er på kveldene tankene ruller. 

• Liker 5
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Tingen er jo at eksen din er en vinglepetter og dårlig papir, så hvorfor skulle noen av dere ville ha ham? Dere fortjener en mann som velger dere. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Unnskyld meg, men man har lov til å lufte tankene anonymt for å få det ut et sted selvom man har barn. Jeg går til psykolog, men når man ser psykologen 1 gang i mnd hjelper det MEG å lufte nåværende tanker et sted. Selvom man har barn er det lov å være i sorg, sålenge det ikke går utover barnet (noe det ikke gjør)

Er på kveldene tankene ruller. 

Kirkens SOS er gode på kjærlighetssorg. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kirkens SOS er gode på kjærlighetssorg. 

Takk! 

AnonymBruker
Skrevet

Han vanner gresset på begge sider av gjerdet.

Gikk vel litt dårlig med hun andre, da fikk han panikk, og kom tilbake til deg. Han liker seg nok ikke helt alene, litt er bedre enn ingenting.

Her hadde jeg bare jobbet med å komme meg over han. 

Det er ikke deg han vil ha, da hadde han vært din uten tvil.

Anonymkode: 773d7...b58

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han mangler moral og respekt for deg. Fremstår heller ikke som han vil ha et monogamt forhold. 
Forstår du håper på at dere skal få det til å fungere, men du må la fornuften overstyre følelsene her.
Skriv ned all dritten han har gjort mot deg og les på den listen hver gang du ønsker han tilbake 

Anonymkode: 083bc...432

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alder?

Anonymkode: 4c027...61a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Alder?

Anonymkode: 4c027...61a

Slutten av 20-årene. 

AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg. Her fant hun seg ny før bruddet like før jul. Så nå sitter jeg her aleine i det som var huset vårt med mange mørke tanker. 

Bare glem den dusten der og gå videre. De er ikke verdt å tenke mer på når de holder på sånn.

Anonymkode: 9f511...7fe

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...