AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #1 Skrevet 1. mars 2022 Jeg har verdens fineste snart 2 år ( bursdag i juni ) gamle tvillinger, Jeg har aldri vert med pappan da han allerede var i et forhold, dette sa han ikke til meg før jeg fortalte jeg var gravid, vi lå sammen i nesten 4mnd først. han har 1 barn med henne som nå er 6. Han ville ikke vite av tvillingene før nå,men tror det var eks damen som holdt mye igjen. Han ønsker og ha de anhver helg og 1 dag i uke ,den uken han har største sin, selvsagt med tiden det er vi enig om. Men hvordan skal man begynne og møte han og et ny søsken? hva er best for de 3 barna? Anonymkode: cd463...32d
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #2 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har verdens fineste snart 2 år ( bursdag i juni ) gamle tvillinger, Jeg har aldri vert med pappan da han allerede var i et forhold, dette sa han ikke til meg før jeg fortalte jeg var gravid, vi lå sammen i nesten 4mnd først. han har 1 barn med henne som nå er 6. Han ville ikke vite av tvillingene før nå,men tror det var eks damen som holdt mye igjen. Han ønsker og ha de anhver helg og 1 dag i uke ,den uken han har største sin, selvsagt med tiden det er vi enig om. Men hvordan skal man begynne og møte han og et ny søsken? hva er best for de 3 barna? Anonymkode: cd463...32d Man begynner med dagbesøk over lang tid før det er snakk om overnatting. De skal være rimelig trygge på ham og hans hjem før det. Det er heller ikke anbefalt før barna er over 3 år og når han ikke kjenner de i det hele tatt så kan det glemmes de første årene. Hjemme hos deg eller en lekeplass for et par timer er den beste starten. Anonymkode: a617b...c41 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #3 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man begynner med dagbesøk over lang tid før det er snakk om overnatting. De skal være rimelig trygge på ham og hans hjem før det. Det er heller ikke anbefalt før barna er over 3 år og når han ikke kjenner de i det hele tatt så kan det glemmes de første årene. Hjemme hos deg eller en lekeplass for et par timer er den beste starten. Anonymkode: a617b...c41 Takk for et godt tips Synes det er litt vanskelig,men samtidlig viktig at barna blir kjent med sin far og søsken, ikke noe i mot han altså,men er litt rart når jeg har vert alene i nesten 2 år med de Anonymkode: cd463...32d 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #4 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har verdens fineste snart 2 år ( bursdag i juni ) gamle tvillinger, Jeg har aldri vert med pappan da han allerede var i et forhold, dette sa han ikke til meg før jeg fortalte jeg var gravid, vi lå sammen i nesten 4mnd først. han har 1 barn med henne som nå er 6. Han ville ikke vite av tvillingene før nå,men tror det var eks damen som holdt mye igjen. Han ønsker og ha de anhver helg og 1 dag i uke ,den uken han har største sin, selvsagt med tiden det er vi enig om. Men hvordan skal man begynne og møte han og et ny søsken? hva er best for de 3 barna? Anonymkode: cd463...32d Skal han kun ha seksåringen såpass lite også? Det er nok uansett en stor omveltning å gå fra 1 til 3 barn, særlig med tvillinger i det jeg vil påstå er en "krevende" alder. Ville absolutt fått hjelp fra familievernkontoret til å finne en god løsning på situasjonen. Du har sikkert gjort deg opp noen tanker om det selv, men jeg ville absolutt ikke vurdert et fast forhold til barnefar, da han allerede har vært utro mot noen han har barn med. Anonymkode: 0974f...72e 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #5 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skal han kun ha seksåringen såpass lite også? Det er nok uansett en stor omveltning å gå fra 1 til 3 barn, særlig med tvillinger i det jeg vil påstå er en "krevende" alder. Ville absolutt fått hjelp fra familievernkontoret til å finne en god løsning på situasjonen. Du har sikkert gjort deg opp noen tanker om det selv, men jeg ville absolutt ikke vurdert et fast forhold til barnefar, da han allerede har vært utro mot noen han har barn med. Anonymkode: 0974f...72e han skal ha 6åring anhver uke Ja tenker vi tar fvk etterhvert. Nei skal ikke i noen forhold da jeg allerede har kjæreste Anonymkode: cd463...32d 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #6 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Takk for et godt tips Synes det er litt vanskelig,men samtidlig viktig at barna blir kjent med sin far og søsken, ikke noe i mot han altså,men er litt rart når jeg har vert alene i nesten 2 år med de Anonymkode: cd463...32d Når han måtte velge mellom de så valgte han ikke barna i første omgang. Han gikk bak både din rygg og sin kjærestes rygg med alt fra dag en. Han kan ikke komme å kreve noen ting. Jeg syns det er kjempe merkelig om han virkelig er så interessert nå. Kanskje du skal holde litt tilbake å se om han er like interessert om 3 måneder? Kanskje det er en forbigående greie for han nå som han er ensom. Anonymkode: a617b...c41 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå