Gå til innhold

Er det lov å bruke google maps under kjøring? Går det under håndholdt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det vil si at mobilen ligger i passasjersetet urørt hele veien og man bruker lyd, ikke bilde?

Anonymkode: 9f85e...9a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mobil skal være fastholdt i bilen. Og har du den i passasjersetet må du flytte blikket godt vekk fra veien, pluss at den kan gli av setet om du svinger/bremser

Skrevet
newman01 skrev (10 minutter siden):

Mobil skal være fastholdt i bilen. Og har du den i passasjersetet må du flytte blikket godt vekk fra veien, pluss at den kan gli av setet om du svinger/bremser

Ts spør jo om man kan bruke bare lyden. Det blir jo som å høre på musikk eller radio, hvilket jo er lov. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjører alltid med Google maps, men jeg har mobilen i en holder på vifta mot passasjersetet. For oppmerksomheten min hadde jeg ikke følt det var trygt å bare høre lyd. Koster 150 kroner på clas ohlson og kan tas med i ulike biler 

Anonymkode: f59c3...b9f

AnonymBruker
Skrevet
newman01 skrev (4 timer siden):

Det er ingen regel. 

å ts sier at h*n kun skal bruke lyd. 

Anonymkode: ee0a0...1eb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg kjører alltid med Google maps, men jeg har mobilen i en holder på vifta mot passasjersetet. For oppmerksomheten min hadde jeg ikke følt det var trygt å bare høre lyd. Koster 150 kroner på clas ohlson og kan tas med i ulike biler 

Anonymkode: f59c3...b9f

Er på jakt etter holder selv. Er du fornøyd med den fra Clas Ohlson?

Anonymkode: b1db4...0cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...