AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #41 Skrevet 1. mars 2022 Advokaten høres uproff ut, som så mange andre advokater jeg har møtt🤷🏻♀️ ..men er du sikker på at du og mannen din bør starte firma? Man kan ikke drive god business hvis man er konfliktsky, og samarbeider dårlig med partner🙄 Anonymkode: 5a342...cf1 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #42 Skrevet 1. mars 2022 Jeg hadde blitt jævlig irritert om noen tok med barn på et jobbmøte som dette. Skjønner at hun ville at du skulle henvende deg til henne og ikke snakke mens du har fokus på skrikerungen din. Anonymkode: 85053...2c8 5
Rhodiola Skrevet 1. mars 2022 #43 Skrevet 1. mars 2022 Ryddet for brukerdebatt, krenkende ytringer og siteringer av slettede innlegg. - Rhodiola, mod.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #44 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde blitt jævlig irritert om noen tok med barn på et jobbmøte som dette. Skjønner at hun ville at du skulle henvende deg til henne og ikke snakke mens du har fokus på skrikerungen din. Anonymkode: 85053...2c8 Kan aldri tenke meg at du har jobbmøte som dette. Anonymkode: 13855...61f 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #45 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg tror nok at hun her bruker helsefagarbeider om en som er helsepersonell, da hun vet hvilken utdanning du har, men det meningsbærende for hun blir helsesektoren. Det er ingenting her som for meg indikerer at hun er slem eller frekk, men mitt inntrykk er at hun ikke legger noen særlig innsats i å være spesielt hyggelig og at du gjerne er litt sårbar/usikker selv. Det er som regel en litt uheldig kombinasjon. Anonymkode: 36a84...d03 Hva faen? Hun har hånet ts for at hun ikke forstår noe, og at hun bare er helsefagarbeider, men visstnok vernepleier.. I tillegg har advokaten ikke visst høflighet og sagt hei, hilst, eller noe. Å starte et møte med å være ufin mot en klient samt kjefte foran et barn er jo ganske grovt! I tillegg prøvde advokaten å få ts til å skrive under på et dokument som ts åpenbart ikke ville skrive under på.. Anonymkode: 25645...5b5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #46 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde blitt jævlig irritert om noen tok med barn på et jobbmøte som dette. Skjønner at hun ville at du skulle henvende deg til henne og ikke snakke mens du har fokus på skrikerungen din. Anonymkode: 85053...2c8 Dette var før møte hadde startet og det var helt i starten! Det var helt uakseptabelt! Hun har mistet en kunde, og jeg er ikke interessert i å ha henne som advokat noen sinne igjen! Hun får en klage fra sjefen skriftlig. Anonymkode: 25645...5b5
Knirke Skrevet 2. mars 2022 #47 Skrevet 2. mars 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Hun hilste ikke. Hun sa ikke hei til barnet eller noe. Hun tilbudte oss ikke kaffe eller noe.. Når hun ikke hilste ble jeg litt satt ut, og tenkte litt. Jeg sa: 50.000kr er veldig mye for en vernepleier-lønn, og hvis vi kan spare inn de pengene så ønsker vi gjerne å gjøre det på firmaet.. Så sa hun det at selv om jeg jobbet som «helsefagarbeider» så måtte jeg tilegne meg kunnskap som hun hadde gitt meg, fordi hun forsto at det var vanskelig for meg å forstå hva hun snakket om da jeg bare jobbet som helsefagarbeider og ikke hadde forståelse. (hun visste jeg jobbet som vernepleier) Anonymkode: 25645...5b5 Skulle likt å høre den andre parten sin versjon av historien... 🤔 Er du sikker på at hun sa "helsefagarbeider" og ikke "helsearbeider"? Folk som ikke jobber i helse vet ikke forskjell på en vernepleier, sykepleier og en helsefagarbeider. De bare oppfatter at det "noe innenfor helse". Jeg forventer ikke at folk skal skjønne hva min jobb er, eller at de skal vite hvilket utdanningsnivå den krever. Å forlange at folk hilser på en 1-åring synes jeg er en smule spesielt... Skulle hun ha tatt ungen i hånden, presentert seg og neiet, eller? Utvekslet visittkort? Kanskje dere rett og slett fremsto litt enfoldige hele gjengen? Spesielt samboeren din høres ikke ut som noen rakettforsker. 9 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #48 Skrevet 2. mars 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Hva faen? Hun har hånet ts for at hun ikke forstår noe, og at hun bare er helsefagarbeider, men visstnok vernepleier.. I tillegg har advokaten ikke visst høflighet og sagt hei, hilst, eller noe. Å starte et møte med å være ufin mot en klient samt kjefte foran et barn er jo ganske grovt! I tillegg prøvde advokaten å få ts til å skrive under på et dokument som ts åpenbart ikke ville skrive under på.. Anonymkode: 25645...5b5 Hvorfor skriver du TS slik om deg selv? Du vet alle ser at det er du TS som skriver dette? Anonymkode: 3d636...889 7
Påkrevd Skrevet 2. mars 2022 #49 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg tror nok at hun her bruker helsefagarbeider om en som er helsepersonell, da hun vet hvilken utdanning du har, men det meningsbærende for hun blir helsesektoren. Anonymkode: 36a84...d03 Jeg må ærlig innrømme at jeg selv stusset på akkurat denne. Jeg trodde helsefagarbeider var et paraplybegrep for alle som er utdannet og jobber innenfor helse, som at "sjåfør" kan være både lastebilsjåfør, bussjåfør og drosjesjåfør. Da lærte jeg noe idag også. Kan godt hende jeg har kalt en hjernekirurg for helsefagarbeider🤷♂️😄 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #50 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): I dag skulle vi til advokat og vi måtte ta med vår 1 år gamle jente da vi ikke har barnehageplass og barnevakten var på skole. Anonymkode: 25645...5b5 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva faen? Hun har hånet ts for at hun ikke forstår noe, og at hun bare er helsefagarbeider, men visstnok vernepleier.. I tillegg har advokaten ikke visst høflighet og sagt hei, hilst, eller noe. Å starte et møte med å være ufin mot en klient samt kjefte foran et barn er jo ganske grovt! I tillegg prøvde advokaten å få ts til å skrive under på et dokument som ts åpenbart ikke ville skrive under på.. Anonymkode: 25645...5b5 Vel, TS, når du forsvarer deg selv på den måten så sier det mye om personligheten din... Jeg skulle gjerne lest advokatens side av dette. For med det du skriver fremstår du som en veldig lite trivelig person. Anonymkode: 54830...097 10
Frøkenfryden Skrevet 2. mars 2022 #51 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvorfor er man så ivrig her på KG til å anta at kvinnen har rett, og den beskrivelsen hun gjengir av mannen skal få ubetinget støtte? Kvinner er feilfrie, menn er udugelige? Anonymkode: fe9f9...5a7 Litt enig med deg, mulig mannen gjorde en vurdering av hvor klokt det var å lage en scene. Er en del ganger i livet man kan mene noe men late som ingenting for å bevare f.eks. Profesjonell relasjon.
Bacteria Skrevet 2. mars 2022 #52 Skrevet 2. mars 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Litt enig med deg, mulig mannen gjorde en vurdering av hvor klokt det var å lage en scene. Er en del ganger i livet man kan mene noe men late som ingenting for å bevare f.eks. Profesjonell relasjon. Kan jo være at mannen var satt ut av oppførselen. Det som er rarest her er at advokaten oppførte seg som om ungen er kun ts sitt problem/ansvar.
Pilleville Skrevet 2. mars 2022 #53 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Om kundene mine hadde dratt med seg barn til hvert møte, ville jeg klikket etterhvert. Det er virkelig ikke greit. Da utsetter man, til man har barnevakt. Sutring over at du ikke får kaffe... Nekte å skrive under på noe som garantert er sendt i forkant, bare ikke lest. Nei, TS, bare nei... Anonymkode: 54830...097 Klikke er folk som ikkje har evnen til å regulere seg som gjør.
Apis Skrevet 2. mars 2022 #54 Skrevet 2. mars 2022 Umiddelbart tenker jeg, vis TS legger krenkende følelser til side, folk er jo forskjellige, ville jeg fokuserer på om hun flink faglig og ikke den sosiale biten. 1
Duraton Skrevet 2. mars 2022 #55 Skrevet 2. mars 2022 Mytomanen strikes again, Kan kvinneguiden snart la oss ignorere folk sånn at man slipper å se innleggene dems, om dem er aller så mye anonyme?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #56 Skrevet 2. mars 2022 Hva bruker dere advokaten til egentlig? Skal dere starte firma må dere ha kontroll på alle papirer, har dere ikke det i oppstarten så vil det ikke gå bra med firmaet. En advokat skal jobbe FOR dere, med en bestilling som dere har levert. Anonymkode: 2d914...8ba
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #57 Skrevet 2. mars 2022 Knirke skrev (5 timer siden): Skulle likt å høre den andre parten sin versjon av historien... 🤔 Er du sikker på at hun sa "helsefagarbeider" og ikke "helsearbeider"? Folk som ikke jobber i helse vet ikke forskjell på en vernepleier, sykepleier og en helsefagarbeider. De bare oppfatter at det "noe innenfor helse". Jeg forventer ikke at folk skal skjønne hva min jobb er, eller at de skal vite hvilket utdanningsnivå den krever. Å forlange at folk hilser på en 1-åring synes jeg er en smule spesielt... Skulle hun ha tatt ungen i hånden, presentert seg og neiet, eller? Utvekslet visittkort? Kanskje dere rett og slett fremsto litt enfoldige hele gjengen? Spesielt samboeren din høres ikke ut som noen rakettforsker. Jeg er VELDIG sikker på at hun sa helsefagarbeider og ikke helsearbeider. Hun prøvde med vilje å tråkke på meg. Hun var tydelig ufin, frekk og veldig lite imøtekommende. Anonymkode: 25645...5b5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #58 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hva bruker dere advokaten til egentlig? Skal dere starte firma må dere ha kontroll på alle papirer, har dere ikke det i oppstarten så vil det ikke gå bra med firmaet. En advokat skal jobbe FOR dere, med en bestilling som dere har levert. Anonymkode: 2d914...8ba Enig! Jeg ønsker ikke å bruke henne Anonymkode: 25645...5b5
smilo Skrevet 2. mars 2022 #59 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Først og fremst bør du bytte advokat. Du nevnte i ditt innlegg at du betaler 15.000kr til denne advokaten, og da bør du stille deg selv, er hun verdt pengene, og er hun verdt tiden? Jeg hadde byttet på sekundet. Send en melding til henne og si at den jobben hun gjør kan du finne noen andre til å gjøre, og hun ikke skal ha noe mer med dine saker å gjøre fremover. Mannen din deri mot, bør du røske litt til. Han skal forsvare deg, og ikke tie i slike situasjoner. Det er trossalt deres barn du roer ned? Utrolig frekk advokat med det første Anonymkode: 334dd...c12 Sannsynligvis tar advokaten 15000 for å stifte firmaet som TS og mannen skal drive. Altså har hun endel jobb med dette, utt over møtet som er beskrevet i HI 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #60 Skrevet 14. mars 2022 Hvordan går det med deg og advokaten ts? Anonymkode: 4ff09...abb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå