AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #1 Skrevet 1. mars 2022 Evt omvendt. At du likte han og han ble interessert i deg. Jeg regner med at han ikke vet sånt der og da, men har du noengang spurt mannen din om det? Og sammenlignet med hvordan du følte det? Anonymkode: 56aad...ba5
Queen of the North Skrevet 1. mars 2022 #2 Skrevet 1. mars 2022 Jeg fanget interessen hans iløpet av 15 sekund. Jeg var sent ute til en felles middag på resturant før gjengen skulle som kaffe gjester i ett bryllup - satte meg ned imellom han og en venn av meg og vendte interessen min mot ei på andre siden av bordet. Han var solgt, og brukte resten av kvelden på å fange interessen min. Han lyktes iløpet av ett par dager ved hjelp av bruden 🤣 ironien er att han i planleggingsfasen av bryllupet fikk velge mellom 2 stk som bord dame til bryllupsfesten i og han valgte bort meg. Han kunne gjort det så mye lettere for seg selv 🤣🤣🤣🤣 da hadde han kanskje lyktes dagen etter 🙈
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #3 Skrevet 1. mars 2022 Han likte meg først. Jeg synes han så fin ut men trodde ikke jeg likte personligheten. Ble så kjent med han 🙂 Anonymkode: f9204...723 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #4 Skrevet 1. mars 2022 Han først. Allerede første gang jeg traff han. Jeg syntes han maste noe voldsomt om å treffe meg igjen i begynnelsen. Tok meg noen uker og måneder å falle for han. Men jeg har alltid vært usedvanlig treg i så måte. Anonymkode: fb134...1ea 1
Trolltunge Skrevet 1. mars 2022 #5 Skrevet 1. mars 2022 Vi likte hverandre begge fra første stund, men han har en beretning om kjærlighet fra første blikk omtrent, som jeg ikke kan fortelle. Det var en vei å gå fra å like til å skjønne at det var noe spesielt for min del, men likte hverandre... ja det gjorde vi tydeligvis begge to veldig kjapt. 😄 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #6 Skrevet 1. mars 2022 Gjensidig på første Tinderdate 😍 Anonymkode: 0a8af...9ff
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #7 Skrevet 1. mars 2022 Det sa pang med en gang på første Tinder-date 🥰 er gift og har barn sammen nå. Anonymkode: ec793...46d
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #8 Skrevet 1. mars 2022 Han var mer ivrig enn meg, og det er han forsatt. Anonymkode: a6c84...688
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #9 Skrevet 2. mars 2022 Han skreiv til meg på Fetlife, der jeg hadde vært i noen mnd etter at eksen uventa dro. Jeg var først opptatt med å flørte litt med en annen, men glemte den mannen fort da en ny tok kontakt. Han nye var frampå, og det var også noe i stilen hans jeg likte godt. Det var lett å prate med ham. Han virka smart, vennlig og "normal". Vi hadde lest hverandres profiler, og spurte litt om dem, utover det snakka vi ikke om sex eller flørta ikke heller. Han virka så sunn og det virka som vi delte interesser. Jeg hadde ikke sett bilde av ham, men var begynt å bli litt betatt. Begge var enige om å treffes kjapt, hvorfor vente? Vi møttes i min bydel, jeg syntes han var veldig pen og han syntes visst at jeg var fin selv om jeg kom rett fra dusjen uten sminke. Og så snakka vi om hva vi likte å gjøre seksuelt. Begge var ny på Fetlife og ikke vant med sex som tema første date, men det kjentes veldig naturlig. Praten gikk lett. Så ville han lage middag til meg, og vi handla inn sammen. Så dro vi opp til meg og jeg var rukket å bli både kåt og betatt. Det kysset i gangen hjemme hos meg husker vi begge flere år etterpå. Så gjorde jeg noe med ham som vi hadde fantasert om, og det var bedre enn i fantasien. Etterpå lagde han middagen, og kyssa meg i nakken sånn nært. Og spurte om jeg ville møte ham på ny date neste dag. Jeg hadde kjærlighetssorg etter eksen, men ingen planer om å prøve å få eksen tilbake. Så nye kjæresten blei vel kanskje forelska litt før meg, men jeg var veldig betatt av ham fra, ja egentlig første linje han skreiv, pga dette nysgjerrige i ham som ville knytte bånd. Nå har han kjøpt bolig i mitt nabolag, og vi har begynt å snakke om å få barn sammen. Han har alltid sagt at jeg er drømmedama hans. Jeg har vel sagt at jeg digger han men at han må skjerpe seg litt på noen punkter, hehe. Tror han liker at jeg gir ham motstand. Anonymkode: 399a2...c33
flusa Skrevet 2. mars 2022 #10 Skrevet 2. mars 2022 Jeg tror det var ganske så gjensidig, var heldig med han
Gjest Pinnedyret21 Skrevet 2. mars 2022 #11 Skrevet 2. mars 2022 Samboer sendte melding til meg først på sukker, så er vel han da 😅 6 år siden ❤️
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #12 Skrevet 2. mars 2022 Han likte meg først, jeg var ikke helt sikker på han etter første treff. Måtte noen treff til før jeg begynte å like ham. Anonymkode: 72377...fdf
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #13 Skrevet 2. mars 2022 Da vi ble kjent med hverandre via jobb forelsket han seg momentant, mens jeg syntes at han var utrolig spennende og smart og ville være venner. Jeg hadde noen dårlige erfaringer bak meg og hadde bestemt meg for å være alene lenge da, og ville plassert absolutt alle i "venneboksen". "Da får det bli sånn!", sa han, "Jeg vil bare ha så mye av deg som jeg kan få." Jeg var veldig ambivalent til å fortsette et vennskap på de premissene. Jeg ville aldri ha klart det om det var jeg som var interessert og ikke ham, og det plaget jeg antakelig såret ham veldig, eller ville gjøre det til slutt. Men vi snakket sammen som jeg aldri hadde snakket med noen og hadde så mye til felles at tanken på å bryte kontaktet var veldig vanskelig. Men jeg forelsket meg gradvis i ham. Hadde en lang fase hvor jeg skjønte at jeg var forelsket, men ikke turte å kaste meg ut i det. Så en dag tok jeg sjangsen og kysset ham på skogstur. Jeg tror han nesten besvimte! Og siden har det vært oss Anonymkode: de615...f7b 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #14 Skrevet 2. mars 2022 Jeg falt for ham over internett, oppsøkte ham for å møtes i virkeligheten, la opp til både romantiske dater og sex, fortalte at jeg var forelsket i ham. På det tidspunktet var han fremdeles i "har ikke tid til kjæreste og du er altfor ung for meg"-stadiet. Men når han fikk tenkt seg om litt så ble det oss. Anonymkode: d7733...a74
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #15 Skrevet 2. mars 2022 Vi var begge veldig facinert fra det øyeblikket vi traff hverandre - helt tilfeldig. Begynte å prate, pratet hele kvelden, kysset litt, tekstet dagen etterpå, møttes til første date noen dager senere. Ingen var egentlig interessert i et forhold på den tiden, vi var unge og fri som studenter, men så gikk det noen uker og vi introduserte for venner og familie, noen måneder og vi var samboere. Og plutselig har det gått 18 år, uten noen usikkerhet fra noen av oss... Anonymkode: a4033...dfe
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #16 Skrevet 2. mars 2022 Det er vanskelig å si. Vi var i samme vennegjeng. Jeg tror jeg var mest interessert i starten, jeg hadde nok et lite crush på ham, men han var absolutt ikke uinteressert. Det tok noen måneder før vi begge ble forelsket i hverandre. Det skjedde når vi virkelig forsto hvor like vi var og at vi hadde så like idealer. Så tok det noen måneder før vi turte å fortelle hvordan vi følte for hverandre. Anonymkode: d0cfc...cad
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #17 Skrevet 2. mars 2022 Jeg tror jeg kan svare for alle og de sier noe annet lyver blankt! det er nesten null sjans i havet at en mann likte en kvinne, valgte å gå frem så bli sammen; det bare passer ikke i sammenhengen i dating livet idag. kvinner har altfor mange muligheter og forespørsel til at de sier ja takk til hva som kommer. det er nesten og ikke helt alltid kvinnen som liker mannen først; så blir det opp til mannen, enten suge på jura og spytte ut melka eller så holder han ut og kanskje får følelser for henne senere Anonymkode: 47edb...43c
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #18 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg tror jeg kan svare for alle og de sier noe annet lyver blankt! det er nesten null sjans i havet at en mann likte en kvinne, valgte å gå frem så bli sammen; det bare passer ikke i sammenhengen i dating livet idag. kvinner har altfor mange muligheter og forespørsel til at de sier ja takk til hva som kommer. det er nesten og ikke helt alltid kvinnen som liker mannen først; så blir det opp til mannen, enten suge på jura og spytte ut melka eller så holder han ut og kanskje får følelser for henne senere Anonymkode: 47edb...43c Hei Incel Anonymkode: ec793...46d 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #19 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror jeg kan svare for alle og de sier noe annet lyver blankt! det er nesten null sjans i havet at en mann likte en kvinne, valgte å gå frem så bli sammen; det bare passer ikke i sammenhengen i dating livet idag. kvinner har altfor mange muligheter og forespørsel til at de sier ja takk til hva som kommer. Anonymkode: 47edb...43c Jeg har muligheter og satser ikke på hvem som helst nei, jeg prøvde nettopp å finne en jeg kunne passe med, og fant ham. Måten han valgte å beile til meg på var noe av det jeg falt for. Han skilte seg ut fra andre menn på de datingstedene jeg var på. Anonymkode: 399a2...c33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå