C8H10N4O2 Skrevet 2. mars 2022 #21 Del Skrevet 2. mars 2022 Det er ingen lov som sier at man må ha forlover av samme kjønn. Min bror var forlover for meg, og jeg er ikke mann. Forlover er forlover uansett kjønn. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #22 Del Skrevet 3. mars 2022 Er problemet at din mann velger seg en kvinnelig forlover, ts? forøvrig er det bare rør i innleggene dine - som kommentaren til vedkommende som sikkert har flere venner enn deg. Altså - huh? Anonymkode: fc492...7a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #23 Del Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): forøvrig er det bare rør i innleggene dine - som kommentaren til vedkommende som sikkert har flere venner enn deg. Altså - huh? jeg skrev ikke bra der, så derfor blir det misforståelse. Anonymkode: 65f60...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 3. mars 2022 #24 Del Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 2.3.2022 den 14.28): Hvem er de som vitner? Anonymkode: 65f60...c01 Det kan være en tilfeldig på gata, spiller ingen rolle. Men det er oftest en venn eller en slektning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #25 Del Skrevet 3. mars 2022 Djungelvrål skrev (Akkurat nå): Det kan være en tilfeldig på gata, spiller ingen rolle. Men det er oftest en venn eller en slektning. ja, jeg vurderte en tilfeldig på gata. Anonymkode: 65f60...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå