Gå til innhold

Gode og troverdige aviser

nordnorsk

Anbefalte innlegg

Jeg er så lei av å få informasjon fra VG, NRK osv, for det er så tydelig at de vil være først ute med alt og gjerne skremme folk til klikk. 

Er ute etter en god avis med kvalitetssikret informasjon om hva som foregår nå. De trenger ikke være først ute med alt. Gjerne uten overskrifter som «Ingen kan føle seg trygge» osv

Det må jo finnes nyhetssider som kun har som intensjon å spre riktig informasjon

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk ut Klassekampen. Selv om jeg ikke identifiserer meg med den politiske venstresiden er det fortsatt en god avis. Aftenposten synes jeg også holder høyt nivå.

NRK er greit nok, men de publiserer en del rør innimellom.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jdz skrev (På 1.3.2022 den 16.21):

Sjekk ut Klassekampen. Selv om jeg ikke identifiserer meg med den politiske venstresiden er det fortsatt en god avis. Aftenposten synes jeg også holder høyt nivå.

NRK er greit nok, men de publiserer en del rør innimellom.

Ekspander  

Ja jeg synes ikke NRK er like gode som de en gang var.

Takk for tips, skal sjekke de ut!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var et oppløftende tema 😊 skal sjekke ut andre plasser fra nå av.

Er så lei av å se ord som "farlig" "forferdelig" "nektet å tro" "provosere" "ekstra på vakt" "raser" "våpenhvilen brutt" og lignende ord hver gang jeg sjekker nyheter  !! Bare negative overskrifter på Dagbladet og Vg i dag. Det som tar kaka må allikevel være "krigs inferno" ! Det høres enda verre ut enn tredje verdenskrig ! Snakk om å blåse ting helt ut av proporsjoner når det gjelder overskrifter 🤔

Blir helt ør av disse gigantiske overskriftene de operer med !  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...