AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #1 Del Skrevet 1. mars 2022 En svært nær venninne av meg skal gifte seg langt borte og jeg har forskjellige grunner, ikke mulighet til å dra dit. Jeg har lyst til å gi dem en gave som de kan ha som ett minne/er betydningsfull om dere skjønner. Noen som har noen gode tips? Viktig at det da ikke er en stor/tung gave, da hun skal ta den med seg i kofferten når hun reiser. Anonymkode: 62ebb...b68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #2 Del Skrevet 2. mars 2022 Et brev! Det hadde jeg blitt sååå rørt av å lese. Og kanskje en opplevelse eller tjeneste som venter på dem når de kommer tilbake igjen. Anonymkode: 8b0e2...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #3 Del Skrevet 3. mars 2022 Hva med noe gravert? Kan være alt fra en salatbolle til et eggeglass til en serveringsskje til en ramme eller et smykke. Det blir noe hun alltid vil tenke på deg når hun tar i bruk og det holder seg jo i årevis Anonymkode: 328a9...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå