Gå til innhold

Hvorfor brøt du kontakt med foreldre eller søsken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på randen selv å bryte med mitt søsken. Får aldri noe oppmerksomhet derfra og blir mer og mer ukjent for meg. Vi bor 10 min fra hverandre og nå har jeg fått nok av å stikke innom en tur. Får aldri besøk tilbake.

Anonymkode: 4055d...a55

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er dere unge så kan dette gå seg til når dere blir mer voksne. Når begge får barn så er det mulig at båndene blir tette igjen.

Ellers trenger du ikke å bryte, du kan jo bare la være å besøke og vente på initiativ fra den andre. Må ikke bli drama liksom

Anonymkode: f7c03...64d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er dere unge så kan dette gå seg til når dere blir mer voksne. Når begge får barn så er det mulig at båndene blir tette igjen.

Ellers trenger du ikke å bryte, du kan jo bare la være å besøke og vente på initiativ fra den andre. Må ikke bli drama liksom

Anonymkode: f7c03...64d

Vi har barn begge to og er i 40 årene. Søskenet mitt har aldri vist særlig interesse for meg og mine barn. Er sjelden hos våre foreldre også. Så trur ikke det går seg til de første årene.

Bare er så redd ett brudd vil gjøre vondt verre.

Anonymkode: 4055d...a55

Skrevet

Min søster er en arbeidssky løgner som lever av samfunnets avlat og maser på penger av meg. Er ikke nok at jeg betaler skatt/mva og arbeidsgiveravgift. Hun skal mase etter mere. Rasshøl. 

AnonymBruker
Skrevet

jeg brøt kontakt fordi de var grenseoverskridende og psykisk vold gjentatte ganger, tolket alt og vridde alt jeg sa slik at det stemte med det de trodde og prøvde å kommandere meg på hvordan jeg skulle leve mitt liv og hva jeg skulle mene. 

Har fått mindre kontakt med min bror naturlig pga dette. Har heller ikke hatt behov for kontakt fordi han er brautende og alt han gjør skal være for hans vinning. Har ikke brytt kontakt, men har heller ikke hatt noe med ham å gjøre naturlig. 

Dersom det kun er fordi man ikke har så mye kontakt og lite interesser ser jeg det litt unødvendig å bryte kontakten formelt/offisellt.da risikerer man bare at det blir mer krangling og problemer. er jo bare å ikke ta initiativ til noe, også heller møte opp eks den ene gangen man blir invitert i større selskap. 

Anonymkode: e4673...0f6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

jeg brøt kontakt fordi de var grenseoverskridende og psykisk vold gjentatte ganger, tolket alt og vridde alt jeg sa slik at det stemte med det de trodde og prøvde å kommandere meg på hvordan jeg skulle leve mitt liv og hva jeg skulle mene. 

Har fått mindre kontakt med min bror naturlig pga dette. Har heller ikke hatt behov for kontakt fordi han er brautende og alt han gjør skal være for hans vinning. Har ikke brytt kontakt, men har heller ikke hatt noe med ham å gjøre naturlig. 

Dersom det kun er fordi man ikke har så mye kontakt og lite interesser ser jeg det litt unødvendig å bryte kontakten formelt/offisellt.da risikerer man bare at det blir mer krangling og problemer. er jo bare å ikke ta initiativ til noe, også heller møte opp eks den ene gangen man blir invitert i større selskap. 

broren min bor 5 min unna meg forresten (og foreldrene 1 km), hadde aldri stikket innom. Det er bare en som bor samme sted. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...