AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #1 Skrevet 1. mars 2022 Jeg skulle begynne på sprøyter neste syklus, men har ikke enda fått eggløsning denne syklusen (antagelig på grunn av koronavaksine OG koronasykdom). Var på ultralyd i dag tidlig, og han sa at jeg hadde en follikkel på 14 mm (den var 12 mm på fredag, så den har vokst veldig sakte). Han mente at jeg fikk eggløsning til helga. MEN! Nå begynte jeg plutselig å blø! Masse friskt blod! Jeg får ikke tak i Hausken (telefonen stengte kl. 15:00), men skal jeg begynne på sprøytene i dag? Noen som vet? Anonymkode: 18aed...bc6
Neutral90 Skrevet 1. mars 2022 #2 Skrevet 1. mars 2022 Er du sikker på at du skal starte på syklusdag 1? "Som oftest" for de fleste er start syklusdag 2. Ville ikke startet uten å snakke med klinikken I alle fall. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #3 Skrevet 1. mars 2022 Neutral90 skrev (43 minutter siden): Er du sikker på at du skal starte på syklusdag 1? "Som oftest" for de fleste er start syklusdag 2. Ville ikke startet uten å snakke med klinikken I alle fall. Okei, takk. Jeg venter til i morgen. Ble bare litt stressa 😅 Anonymkode: 18aed...bc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå