Gå til innhold

Sopp?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noen kviselignende blemmer langst opp på innsiden av lårene, og en på den store kjönnslepp..

Kan det vaere sopp, eller er det bare noen utslag?

Noen som veit? :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det er sopp, siden du hverken snakker om kløe eller utflod på noe vis. Men hva det er, nei det vet jeg ikke, kan være kviser, svetteutslett, vorter, osv. Syns du skal ta en tur til legen jeg, og få det undersøkt der, så får du i alle fall vite hva, og en eventuell behandling :)

Skrevet

Det kan være en talgkjertel. Da vil det gå over av seg selv etter en stund - ikke klem og knip på dem!

Gjest Madeline
Skrevet

Kan det være en irritert eller betent hårsekk?

Skrevet

Takk for svar, smörer på med hydrokortison krem nå, det kan vaere etter voksing kanskje..

Pleier å gjöre det, var 2 uker siden sist og har aldri fått utslett för, men det klör jo ikke eller gjör vondt, så det er nok bare ufarlige utslett!

Håper jeg da!! :)

Gjest Gjest_Elisabeth_*
Skrevet

Hei!

Hvis du har paa indre kjoennsleppe(er i utlandet har ikke alle bokstaver ;) ) hores det ut som det kan vaere kjoennsvorter. Itilfelle boer du soeke lege, dette er smittsomt, ufarlig og lett aa bahandle i tilfelle.. Hvis det ikke er paa indre er det sikkert som du sier pga barbering og de gaar ikke bort etter en dag. Tips for aa slippe det er aa barbere i haarets retning.

Skrevet
Hei!

Hvis du har paa indre kjoennsleppe(er i utlandet har ikke alle bokstaver  ;) ) hores det ut som det kan vaere kjoennsvorter. Itilfelle boer du soeke lege, dette er smittsomt, ufarlig og lett aa bahandle i tilfelle.. Hvis det ikke er paa indre er det sikkert som du sier pga barbering og de gaar ikke bort etter en dag. Tips for aa slippe det er aa barbere i haarets retning.

Kjønnsvorter er ikke blemmelignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...