Sussi75 Skrevet 1. mars 2022 #1 Skrevet 1. mars 2022 (endret) Hei. Er det flere her inne som plages med langvarig og kraftig menstruasjon etter vaksinen? Har tatt 3 doser og merket forandring allerede etter 1.dose. Men nå har det blitt værre. Er på dag 17 nå med blødning og kjenner jeg er drittlei! Får mensen hver 4.uke men blør som regel 2-3 uker hver gang, så føler jeg har mensen hele tiden. Har også hormonspiral så rart jeg skal blø så lenge og mye. Flere som har samme problem?? Endret 1. mars 2022 av Sussi75 1
Sussi75 Skrevet 1. mars 2022 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2022 Teatrica skrev (6 minutter siden): Ja, mange ifølge media. Men er det noen her inne som har det og kan fortelle hvordan de har det? Bli jo litt bekymret når jeg skal gå og blø så lenge......
Mezzosoprena Skrevet 1. mars 2022 #4 Skrevet 1. mars 2022 Sussi75 skrev (Akkurat nå): Men er det noen her inne som har det og kan fortelle hvordan de har det? Bli jo litt bekymret når jeg skal gå og blø så lenge...... Lege da, eller? 1
Anbefalte innlegg