Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når samboer ikke får behovene sine møtt og ikke føler det er rettferdig eller riktig for han ting i forholdet. Da er løsningen hans å fjerne positive ting i forholdet, feks tid sammen, bruke mindre penger på oss, ikke gjøre aktiviteter så ofte, være mindre tilstedet, si nei til å gjøre ting, avtale heller ting med andre, og ikke inkludere meg i så masse. 

Han snur ikke ryggen helt, men har droppet veldig mye frs forholdet. Dette er for å protestere da, at han ikke er fornøyd og det må skje endringer og først da kan han gi mer i forholdet.

Det virker som han tror at jeg skal våkne og gjøre endringer. Men dette får meg bare til å miste følelser og lysten på hele forholdet.

Man skal ikke straffe for å få viljen sin? Jeg kommer ikke til å lytte til hans ønsker eller behov før han slutter med denne straffen.

Anonymkode: 10cd3...3a3

Videoannonse
Annonse
Gjest CamillaCollett
Skrevet

Det høres veldig destruktivt ut. 

Men du er jo lik. Du vil ikke lytte til hans ønsker eller behov, du heller. Dere må begge sette den andre først.

AnonymBruker
Skrevet
CamillaCollett skrev (8 minutter siden):

Det høres veldig destruktivt ut. 

Men du er jo lik. Du vil ikke lytte til hans ønsker eller behov, du heller. Dere må begge sette den andre først.

Jeg vil lytte til hans behov, men da må han slutte med å straffe. Jeg vil ikke at han skal reagere slik når han ikke får sin vilje. Han må forsatt bidra med det som ER bra i forholdet, også kan vi løse det som ikke er bra ved å bli enig om noe.

Hvis jeg lytter til hans behov nå, da lærer han at dette er riktig metode for å få viljen sin. Og da vil han reagere slik igjen.

Han må lære seg å få fram sine ønsker og behov på en bedre måte. Snakke til meg og samtidig forstå at jeg også har behov. Så kan vi bli enige om noe. Men dette tror jeg er vanskelig for han. Men det er det eneste som får noe til å bli bedre. Det står stille frem til det og forholdet dør snart ut. Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han høres ut som et lite barn. Skjønner ikke at du gidder.

Anonymkode: 2c79a...893

AnonymBruker
Skrevet

Pavlovs forhold. 

Anonymkode: 2dbc7...835

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor vil han ikke snakke om det? 

AnonymBruker
Skrevet

Synes for å være ærlig at dere høres like umodne ut. Kan dere ikke bare la være å være kjærester? 

Anonymkode: 3ad5d...00f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Blod skrev (5 timer siden):

Hvorfor vil han ikke snakke om det? 

Han syns det er vanskelig å snakke om følelser og behov. Vet ikke hvorfor det er så utrolig vanskelig for han. Han blir utålmodig i sånne samtaler og det blir lett krangling av det. Han vil bare at ting skal ordne seg selv.

Det er ikke gøy for meg å være den som skal ta ansvar for komunikasjon når han trykker på mobilen og sier han er lei av det.

Men jeg har behov og han har behov, og dette må være likt for begge og derfor må vi kommunisere selv om det er dritt kjedelig. Men alt er ikke gøy. Jeg hater det mer enn alt å snakke om de tingene, men det er jo eneste løsning.

Men han bruker heller sin egen løsning ved å kutte ut det som allerede er bra i forholdet, slik at jeg skal gjøre det han ønsker. Men det hjelper ikke å gjøre sånt mot meg.

AnonymBruker
Skrevet

Dere virker like umodne begge to. 

Anonymkode: 61e45...f8d

AnonymBruker
Skrevet

Så dere begge to løser problemer i forholdet med å gjøre det enda mer kjipt. Begge to. Det ødelegger forholdet. Skal dere holde på slik, kan dere liksågodt bare slå opp først som sist 🙄

Anonymkode: 4c7cf...276

AnonymBruker
Skrevet

Å være singel er virkelig fantastisk. 😅

Straff i forhold.. at en gidder.

Anonymkode: d5637...c49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...