Puffaris Skrevet 1. mars 2022 #1 Skrevet 1. mars 2022 Hei! Fikk akkurat påvist både koronavirus og influensavirus A på PCR test. Formen er svært dårlig. Etter et kjapt Google søk leste jeg at det kan øke sykdomsbelastningen og sitte i kroppen lengre. Men lite info om dette, da det er en relativt ny problemstilling virker det som. Noen andre som har opplevd dette og som har opplevd at sykdommene sitter i kroppen lenge? Redd for ettervirkningene… Første gang med korona, og så får jeg søren meg influensa samtidig! Som jeg ikke har hatt på 10 år! Uff… 😅 1
Tough cookie Skrevet 1. mars 2022 #2 Skrevet 1. mars 2022 Puffaris skrev (5 timer siden): Hei! Fikk akkurat påvist både koronavirus og influensavirus A på PCR test. Formen er svært dårlig. Etter et kjapt Google søk leste jeg at det kan øke sykdomsbelastningen og sitte i kroppen lengre. Men lite info om dette, da det er en relativt ny problemstilling virker det som. Noen andre som har opplevd dette og som har opplevd at sykdommene sitter i kroppen lenge? Redd for ettervirkningene… Første gang med korona, og så får jeg søren meg influensa samtidig! Som jeg ikke har hatt på 10 år! Uff… 😅 Hvordan fikk du vite at du hadde influensavirus A? 1
Puffaris Skrevet 1. mars 2022 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2022 Står på testen. De tester for både A og B. Hos meg var B ikke påvist, og A påvist. Dersom man blar litt lenger ned på prøvesvaret ser man dette. er i alle fall sånn i Bergen.
HageGnomen Skrevet 2. mars 2022 #4 Skrevet 2. mars 2022 Ikke helt samtidig, men rett etter hverandre. Var sikker på at jeg hadde korona, men negativt. Var syk lenge og fikk beskjed av lege om at jeg sannsynligvis hadde to virus samtidig. Nesten kommet meg og pang - korona. Veldig dårlig, men det er vel ikke annet å vente.
Ms. Steele Skrevet 2. mars 2022 #5 Skrevet 2. mars 2022 Det kan godt være at det jeg har hatt og fremdeles har er en kombinasjon av korona og influensa. Jeg har bare tatt hjemmetester, så det vet jeg ikke. Har helt klart hatt influensafølelse, tørrhoste og verk i ledd, men trodde at det var en del av symptombildet på korona. 1
Anbefalte innlegg