Eris Skrevet 1. mars 2022 #1 Skrevet 1. mars 2022 Hei, jeg mistet helt smakssansen min på søndag 😢 ingenting smaker noen ting! Jeg kan kjenne at jeg drikker brus pga kullsyren feks, men kan ikke kjenne om det er Fanta, cola eller Farris. Jeg kjenner at noe er salt ved at det blir litt sterkt på tungen, men ikke noe smak liksom! Dette er fortvilende og det har bare vart i 2 dager 😢😢 Dette skjedde nesten 1 uke etter de første symptomene på corona kom så var ikke forberedt på dette nå. Trodde det bare skulle bli bedre 😢 Hvor lang tid tar det før den kommer tilbake? Og du som har opplevd dette, kom den bare plutselig tilbake eller kom det litt og litt?
Gjest bienvilleparish Skrevet 1. mars 2022 #2 Skrevet 1. mars 2022 Samme her, så lurer jeg også. Mistet min idag, 5 dager etter det brøt ut og følte egentlig jeg var på bedringens vei. 2 dager er jo lite, mistet smak og luktesans i høst av bihulebetennelse. 4 uker...
Aqila Skrevet 1. mars 2022 #3 Skrevet 1. mars 2022 Jeg smaker ikke noe særlig enda , og lukter absolutt INGENTING. Ble smittet 14 november. jeg har heller ikke tatt vaksinen..
enkefru Skrevet 1. mars 2022 #4 Skrevet 1. mars 2022 Mistet den tidlig i desember, har ikke kommet tilbake enda -nå sies det at omikronsmittede som regel ikke får så langvarig tap av smak og lukt da
Gjest Ghostface Skrevet 1. mars 2022 #5 Skrevet 1. mars 2022 Jeg mistet smakssansen rundt 2016/2017 og har ikke kommet tilbake. Ikke på grunn av covid, men på grunn av stoffskiftegreier.
Oda Sofie Skrevet 1. mars 2022 #7 Skrevet 1. mars 2022 Jeg mistet smakssans på dag 4-5 eller noe. Var helt borte i bare 3 dager, nå er jeg på dag 12 og har begynt å få den tilbake. Men det kommer gradvis. Jeg kjenner litt smak. Men ikke mye. Luktesans er foretatt borte.
Anbefalte innlegg