Gå til innhold

Stadig mer populært med campingvogn...jeg vil helst se forbudt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke at hele Norge bygges ned av hytter, og i tillegg går campingsalget så det suser. Hva skal vi med enda flere rullende plastkasser som forsøpler veinettet og bakgårder over hele landet?

Anonymkode: 9dc22...625

AnonymBruker
Skrevet

Forstår de som bor trangt i hønsebur i Oslo, men forstår ikke naboen her på bygda, som har stort hus og en campignvogn 20 min unna😅

Anonymkode: 3f0c3...de9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Camping er harry!

Anonymkode: 80b8e...d92

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Campingvogn er fantastisk.

Anonymkode: 0c437...600

• Liker 4
Skrevet

Hva er problemet med bobil eller campingvogn?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Camping er harry!

Anonymkode: 80b8e...d92

Ekstremt harry med sånne kommentarer.

Anonymkode: 66707...16e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Camping er en fin måte og se det en vil av sitt eget land eller andre land. Det blir gjerne 2.5 mnd i vogna i løpet av sommeren. Begynner på mai og avslutter sist på august.

Har hytte på fjellet jeg bruker høst og vinter.

Anonymkode: b0a31...20d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Elsker campingvogna vår. Det gir oss større frihet når vi skal ta ferie her i Norge. Har lånt bobilen til svigers ved flere anledninger, men det negative med den er at det er mindre plass (selv om den er relativt ny og oppgradert) og at vi blir låst til campingplassen, mens med vogn kan vi kjøre avgårde med bilen. Bor på bygda gjør vi å, men det er ikke her vi ferierer ;) 

å om andre mener at vi er både harry og det som er, ja så får de bare tenke det. Det påvirker ikke akkurat livet mitt. 

Anonymkode: f0cf3...7ac

• Liker 2
Skrevet

Campingvogner er ålreite de. Så lenge jeg slipper å bo i dem og de ikke befinner seg på veien vel å merke. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er oppvokst med campingvogn-ferie i Sverige med familie- venner, det var de beste feriene for oss🤩

Anonymkode: 09e94...e07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...