Gå til innhold

Fjerde dose på apoteket.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Før jeg ringer og spør, tenkte jeg å høre her om noen har erfaring. Skal ta dose 4 av koronavaksinen, og lurte på om det er mulig å gjøre på apoteket? 

Anonymkode: 4f720...f6e

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal du med 4 doser?? 

Anonymkode: 11551...6f9

• Liker 5
Gjest rampenissen72
Skrevet

Trodde aldri jeg skulle skrive dette, men; Forfriskende med en corona-tråd igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva skal du med 4 doser?? 

Anonymkode: 11551...6f9

Har alvorlig svekket immunforsvar og har fått beskjed av spesialist å ta fjerde dose. Noe mer du lurte på?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
rampenissen72 skrev (11 minutter siden):

Trodde aldri jeg skulle skrive dette, men; Forfriskende med en corona-tråd igjen. 

Dette er ikke ment å være en debatt, ønsker svar om noen har erfaring.

Gjest rampenissen72
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er ikke ment å være en debatt, ønsker svar om noen har erfaring.

Er du ny her? Du nevner vaksine og covid i samme setning. Dette blir debatt, så blir tråden stengt. 

Men for å svare på spørsmålet, min oldemor tok dose 4 på vaksinestasjonen her i byen. 

AnonymBruker
Skrevet
rampenissen72 skrev (4 minutter siden):

Er du ny her? Du nevner vaksine og covid i samme setning. Dette blir debatt, så blir tråden stengt. 

Men for å svare på spørsmålet, min oldemor tok dose 4 på vaksinestasjonen her i byen. 

Ja, vet jeg kan ta på vaksinestasjonen, men hadde vært lettere å ta på apoteket 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Har alvorlig svekket immunforsvar og har fått beskjed av spesialist å ta fjerde dose. Noe mer du lurte på?

Hvorfor spør du ikke spesialisten hvis hen har anbefalt deg dosen? Du henvender deg istedenfor til et random nettforum fullt av tullebukker istedenfor helsevesenet? 

Anonymkode: b29da...07e

• Liker 2
Gjest rampenissen72
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ja, vet jeg kan ta på vaksinestasjonen, men hadde vært lettere å ta på apoteket 🙂

Min Oldemor måtte ta på vaksinestasjonen  selv om hun er 90+ og skrøpelig som få… Apoteket tilbyr ikke her hvertfall. Men er ikke verre enn å ringe, de fleste er åpen til 20:00. 

Endret av rampenissen72
Skrivefeil.
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du ikke spesialisten hvis hen har anbefalt deg dosen? Du henvender deg istedenfor til et random nettforum fullt av tullebukker istedenfor helsevesenet? 

Anonymkode: b29da...07e

Fordi han ikke visste hvor jeg skulle ta den 🙄

Gjest Warrior
Skrevet

Aner ikke. Kan du ikke høre med apoteket? Er de begynt på 4. dose? 

• Opprett ny...